חדשות

מפגינה לשוטרים: "חלאות ניאו-נאצים שמבצעים פשעים נגד האנושות"

אישה שתיעדה מעצר של אחד המפגינים מול הכנסת החלה לגדף את השוטרים: "חבורת זבלים איך שאתם מתנהגים". ועדת החוקה אישרה את הגבלת ההפגנות עד קילומטר מהבית 
שרון טל |  4
הפגנה מול הכנסת (צילום מוטי טל)
מאות מפגינים הגיעו היום (שלישי) סמוך למשכן הכנסת במטרה למחות על הכוונה להגביל את כמות המפגינים בבלפור. המפגינים שהגיעו למקום פונו בכוח על ידי שוטרים. כחלק מההפגנות, נשמעו במקום גם קולות קיצוניים במיוחד. כך, מפגינה שנכחה במקום צילמה שוטרים והחלה לגדף אותם במילים קשות.
"חבורת זבלים, איך שאתם מתנהגים. ניאו נאצים, אין מילה אחרת" חזרה שוב ושוב והוסיפה: "מבוצעים כאן פשעים נגד האנושות". לאחר מכן עברה ליד שוטרת וצעקה "חלאה". ברשת נדהמו נוכח הסרטון והוקיעו את הדברים שאמרה אותה מפגינה. 

צילום: מתוך הטוויטר של מוטי טל 
ההפגנה הנוכחית הסתיימה בפינוי בכוח ועם מספר עצורים. במקביל, אישרה ועדת החוקה את הגבלת ההפגנות למרחק של עד קילומטר מהבית, מה שיביא לאיסור ההגעה ההמונית להפגנות בבלפור.
החוק צפוי להיכנס לתוקפו הלילה בחצות, וטעון את אישור מליאת הכנסת בקריאה שנייה ושלישית. במסגרת החוק, תוכל הממשלה להכריז על "מצב חירום מיוחד" למשך שבוע ואפשרות הארכה עד 21 יום.
בחוק תמכו 9 ח"כים: יעקב אשר (יהדות התורה), טלי פלוסקוב, עמית הלוי, עוזי דיין (הליכוד), איתן גינזבורג, עינב קאבלה, מיכל וונש, תהלה פרידמן (כחול לבן), מיכאל מלכיאלי (ש"ס).לחוק התנגדו 6 ח"כים יואב סגלוביץ', מאיר כהן (יש עתיד תל"ם); אוסאמה סעדי, ואליד טאהא, (הרשימה המשותפת); אלי אבידר (ישראל ביתנו), ניצן הורוביץ (מרצ).
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה נבלה וזו טרפה. לסלוד משניהם (ל"ת)
    אא 09/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    צודקת בכל מילה
    ציוני אמיתי 09/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אכן אמת מה שהיא אמרה. - זה הפרצוף של המדינה.
    סגור
  • 1.
    כי הם מתנהגים ככה. השוטרים אלימים
    אלימות 09/2020/29
    הגב לתגובה זו
    3 3
    משטרת ישראל ופקחי עיריית ירושלים מפעילים כוח לא סביר על אזרחים רק כי הם מפגינים נגד השליט. זה מזכיר מאוד ימים אפלים מפעם. תהיו שם ונראה אתכם חושבים אחרת
    סגור
  • למה מפעם? תראו מה קורה בבלארוס.
    גל 10/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בכל זאת, אם האלימות של המפגינים מסתכמת בקללות, מצבנו מעולה. קשה לקרוא לזה הפגנות אלימות, כאשר מדובר בבודדים שזורקים הערות וקללות כלפי המשטרה. תראו איך הפגנות אצל חרדים נראות, שם באמת יש אלימות.
    סגור