חדשות

באירופה נכנסים לסגר שני: זו המדינה שתפצה עסקים ב-80% מהמחזור

העלייה בתחלואה ברחבי אירופה הובילה שורת מדינות להכריז על הגבלות נוספות ביניהן בריטניה, אוסטריה, יוון, צרפת ועוד. בשונה מישראל, הפיצוי לעסקים באחת המדינות יעזור להחזיק את הראש מעל המים 
מערכת ice |  1
מתווה היציאה מהסגר (צילום freepik)
"אם לא נפעל עכשיו, נראה אלפי מתים כל יום", כך נימק בוריס ג'ונסון, ראש ממשלת בריטניה, את ההחלטה להכניס את המדינה לסגר מלא נוסף למשך חודש שלם, בשל עלייה חדשה בתחלואה. 
ההגבלות כוללת את סגירת כל המשק לרבות מסעדות, שיורשו לפעול במתכונת טייק אווי ומשלוחים. אזרחים יורשו לצאת למטרות חיוניות של הצטיידות במזון או פעילות ספורטיבית. ההגבלות צפויות להיכנס לתוקף ביום חמישי הקרוב ולהימשך לפחות עד ה-2 בדצמבר. 
 
בשונה מבישראל, שחוזרת היום (ראשון) ללימודים כעבור חודש וחצי, בבריטניה החליטו על השארת מוסדות החינוך פתוחים במתכונת מצומצמת, כשתלמידים שלא יוכלו לגשת ללמידה מרחוק, יורשו להגיע לבתי הספר. 
במקביל, גם הקנצלר האוסטרי הודיע על עוצר לילי החל מיום שלישי הקרוב, שיאסור על התושבים לצאת מ-8 בערב עד 6 בבוקר למחרת. בשונה מהעסקים בישראל, באוסטריה מבטיחים את שלומם של בעלי העסקים הקטנים בפיצוי כספי של עד 80% מהמחזור השנתי. 
מדינה נוספת שהפכה אדומה היא השכנה יוון, כאשר בשל העלייה בתחלואה צפויה להכניס ביום שלישי הקרוב הגבלות נוספות שיימשכו לכל אורך נובמבר ויכללו סגירת מסעדות, בתי קפה, קולנוע וחדרי כושר. עוצר לילי יוטל במדינה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בצרפת נאסרו עריפות הראשים של הנוצרים. (ל"ת)
    ארנון 11/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור