חדשות

עולם הכושר הפגין נגד הממשלה: "אם האטימות מצדם תימשך, הענף לא ישרוד"

מכוני הכושר הפגינו על אי פתיחתם למרות ההקלות האחרונות, מנכ"לית הולמס פלייס: "אף אחד מהממשלה לא מוצא את הזמן להבין כמה משמעותי הענף שלנו עבור בריאות הציבור, גם הנפשית וגם המנטלית". צפו בתיעוד
כפיר אדר | 
הפגנת מכוני הכושר (צילום דרור אורפז)
עולם הכושר הגיע הערב (שני) לנקודת שיא במחאה נגד הממשלה שלא מאפשרת עדיין את פתיחת מכוני הכושר והאיסור על אימונים. עשרות של מפגינים הגיעו סמוך למרכז עזריאלי בתל אביב כדי להביע את כעסם על ההתנהלות מול הענף, כאשר הצטיידו בשלטים, מחו וגם ערכו דקת דומייה לזכר הכושר.
קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס שהשתתפה בהפגנה אמרה: "ענף הכושר והבריכות נלחם על חייו, כשבמשך 8 חודשים הוא נפתח ונסגר לסירוגין. לצערי הרב, אף אחד מהממשלה לא מוצא את הזמן להבין כמה משמעותי הענף שלנו עבור בריאות הציבור, גם הנפשית וגם המנטלית. אני שומעת ממנויים שלנו שבגלל שהם יושבים בבית ולא יכולים להתאמן, הם משמינים וסובלים מדכאון. במידה והאטימות מצד הממשלה תימשך, ענף חדרי הכושר והבריכות יאבד את היכולת שלו לשרוד".
עוד הוסיפה: "אין כל היגיון בתהליך קבלת ההחלטות של משרד הבריאות שמתעקש להשאיר אותנו סגורים כי כמות הנדבקים בחדרי הכושר היא אפסית ובבריכות היא לא קיימת בכלל. המחאה שלנו תלך ותתעצם עד לרגע שראש הממשלה, שר הבריאות וכל חברי קבינט הקורונה ישבו עם פורום חדרי הכושר למציאת מתווה לפתיחה מחודשת של חדרי הכושר לאלתר למען הבריאות של 1.5 מיליון איש שעבורם אנו מפגינים היום".

צילום: דרור אורפז
נשיא להב עו"ד רועי כהן במחאת הקמעונאות וחדרי הכושר הוסיף: "זה הזמן לפתוח את העסקים בערים הירוקות ולהציל את ענף הקמעונאות וענף הכושר והספורט בישראל. הערב התכנסנו למחאה כואבת, על מפעלי החיים שלנו שקורסים לנגד עיננו, על אבדן הדרך, הפרנסה והבריאות של ענפי המסחר, האופנה, המסעדות והכושר ובריכות השחייה".

צילום: דרור אורפז
עוד טען: "התחלואה היחידה שעולה היא של העסקים בישראל כי כולם יושבים בבית, בזמן שההוצאות ממשיכות והכנסות אין. כולם יודעים את זה, ממשלת ישראל יודעת את זה, חברי הכנסת יודעים את זה אבל פיתרון או מענה לא נראים באופק. מדוע ולמה?".

צילום: דרור אורפז
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה