חדשות

דיווח: רוני גמזו שוקל לרוץ לראשות עיריית תל אביב

פרויקטור הקורונה לשעבר, הפרופסור שמנהל את בית החולים איכילוב, שוקל להתמודד על התפקיד של רון חולדאי, שמועמד להצטרף למרוץ לכנסת ברשימה עצמאית חדשה
כפיר אדר |  3
פרופ' רוני גמזו (צילום מסך קשת 12)
הפרוייקטור לשעבר פרופ' רוני גמזו, עשוי להתמודד על ראשות עיריית תל אביב, לאחר שבשיחות סגורות הוא העלה בפני מקורביו את האופציה כי ירוץ לתפקיד שאותו רון חולדאי עשוי לעזוב לטובת מרדף אחר מקום בכנסת, כפי שפורסם ב'ישראל היום'.
כזכור, פרופ' גמזו התמנה לתפקיד פרוייקטור הקורונה ביולי השנה ושימש בתפקידו עד נובמבר השנה כפי שסוכם מראש. מי שהחליף אותו בתפקיד הוא פרופ' נחמן אש ששימש כראש חטיבת הבריאות של מכבי.
המירוץ לראשות עיריית תל אביב נפתח לפני כמה חודשים עם הודעתו לפני שלושה חודשים של רון חולדאי כי יתמודד בבחירות הבאות לכנסת, "מה שקורה פה במדינה מחריד אותי, בעיקר הבעיות החברתיות, הכלכליות והערכיות", אמר חולדאי בראיון בכאן רשת ב' והוסיף כי "אני לא יכול להישאר מנגד, אבל מאחר שעכשיו אנחנו לא הולכים לבחירות - אני צריך לחשב מסלול מחדש".
חולדאי מכהן כראש עיריית תל אביב כבר 22 שנה ברציפות מאז נובמבר 1998, ואם ייבחר לכנסת הקרובה הוא צפוי למצוא את יריבו במערכת הבחירות האחרונות, חבר הכנסת אסף זמיר מכחול-לבן שהיה בעבר גם סגנו של חולדאי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רון חולדאי
    שוש 11/2020/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קולי מובטח לדעתי יקבל 24 מנדטים בהצלחה
    סגור
  • 2.
    נטש את איכילוב שגם כך בתפקוד לא משהו
    פקד בדימוס 11/2020/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פוליטיקאי מדופלם בדרך אל הים קפץ בלי דרישות לתפקיד הפרויקטור ונכנע לכולם
    סגור
  • 1.
    מי לעזאזל יבחר במשת"פ של ביבי? (ל"ת)
    ת"א יפו 11/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור