חדשות

נציב שירות המדינה התלונן ליועץ המשפטי על דבריה של דינה זילבר

דניאל הרשקוביץ פנה למדנלבליט בדרישה לטיפול בסוגיית דבריה של המשנה ליועמ"ש בכנס של המכון הישראלי לדמוקרטיה, בו תקפה את הדרג הפוליטי: "נהגה באופן דומה בעבר ואף קיבלה הערה על כך". היועמ"ש הגיב: "ישמע את התייחסותה ויחליט"
כפיר אדר |  1
דינה זילבר (צילום צילום מסך כאן 11)
על פי פרסום של אביעד גליקמן היום (שלישי), נציב שירות המדינה דניאל הרשקוביץ פנה  ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בדרישה לטפל בסוגיית דבריה של דינה זילבר בכנס של המכון הישראלי לדמוקרטיה, לאחר שהמשנה ליועמ"ש מתחה ביקורת חריפה על התנהלות הדרג הפוליטי.
זילבר אמרה בכנס בין היתר: "מייצרים מציאות מדומיינת של פרקליטות שבתוך הפרקליטות. לפעמים אנחנו עדים לתופעות של גלגול אחריות. לפעמים כדי לא להודות באמת המצערת של היעדר מנהיגות, מפעילים את הוונטילטור המפזר את האשמה לכל עבר".
"במקום להתמודד עם קשיים, השלכות, יתרונות וחסרונות, במקום להסתכל פנימה – מסיטים את המבט ומכוונים אצבע מאשימה החוצה כדי להסיט את תשומת הלב. מייצרים מציאות מדומיינת של פרקליטות שבתוך הפרקליטות, או של מדינת פקידים חורשי רע במחשכים המתכננים הפיכה שלטונית. תרבות של חיפוש אשמים".
נציב שירות המדינה הסביר:  "החומרה הרבה שבה הוא רואה את הדברים, ובפרט שעו"ד זילבר נהגה באופן דומה בעבר ואף קיבלה הערה על כך. הנציב סבור שעל היועץ לטפל בנושא בהתאם לחומרתו ולאירועי העבר".
מטעם היועץ המשפטי לממשלה נמסר: "בהמשך להודעת נציבות שירות המדינה בעניין התבטאויותיה של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו״ד דינה זילבר - היועץ המשפטי לממשלה ישמע את התייחסותה של עו״ד זילבר לדברים, ובהמשך לכך יחליט כיצד להידרש לפניית נציב שירות המדינה ולפניות נוספות בנושא".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על מי אתה עובד, אדוני הנציב לשירות הקיסר מבלפור?
    יוליוס 11/2020/17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    וגם למען מי אתה עובד? לא שכחנו איך ניסית לסנדל את הקמת הוועדה לבחירת פרקליט המדינה בתואנות שווא. בקיצור, מינוי של ביבי - למען ביבי.
    סגור