חדשות

נוסעים ל'איים הירוקים': הנחיות אגד החדשות לנופשים במלונות בים המלח ואילת

בדיקת קורונה בתוקף או בפטור, בידוק בכניסה לאילת ונוסע שלא יחזיק באישור יורד מהאוטובוס. בים המלח הנהלים קצת יותר מסובכים, כאשר תיחסם הכניסה לתחבורה ציבורית למתחם המלונות והאחריות על המועצה האזורית תמר
כפיר אדר |  1
אגד (צילום יח"צ)
החל מהבוקר (רביעי) יופעל מתווה 'אי תיירות ירוק' במתחם מלונות ים המלח ובאילת. לאור זאת, אגד ומשרד התחבורה הוציאו הנחיות לנוסעים בתחבורה הציבורית אל 'איי התיירות הירוקים' באילת וים המלח.
לנוסעים לאילת - על כל נוסע שרוצה להגיע לתחומי העיר להצטייד מראש באישור בדיקת קורונה בתוקף או בפטור, על פי חוק. במסגרת המתווה יתבצע בידוק של האישורים במחסום הכניסה לאילת (כביש מס' 90). נוסע שלא יחזיק באישור בדיקה בתוקף או בפטור על פי חוק – יורד מהאוטובוס והאוטובוס ימשיך לאילת כמתוכנן, ללא הנוסע האמור. "אנו מודיעים מראש כי אין אחריות למשרד התחבורה או לאגד במתן פתרון לאותו נוסע!", נמסר.
תופעל נסיעה יומית מתל אביב/ חיפה/ירושלים וכן שתי נסיעות יומיות מבאר שבע לאילת, שיכנסו, לפי צורך, למתחם הבדיקה המהירה ביטבתה. כל נסיעה שתיכנס למתחם הבדיקה ביטבתה תמתין במתחם עד לקבלת תשובה של הנבדק/ים. משרד התחבורה או אגד אינם אחראים על פינוי נוסעים! ככל שימצא נוסע כזה, תחול חובת בידוד על כלל הנוסעים בנסיעה זו. 
לגבי מלונות ים המלח (קווים 321, 384, 421, 444, 486) על כל נוסע שרוצה להגיע למתחם מלונות ים המלח להצטייד מראש באישור בדיקת קורונה בתוקף או בפטור, על פי חוק. במסגרת המתווה, תיחסם הכניסה לתחבורה ציבורית למתחם המלונות. הקווים, בשני כיווני הנסיעה, ייכנסו לישוב נווה זוהר ויבצעו איסוף והורדת נוסעים בתחנה שבתוך תחומי הישוב. ניטור הנוסעים והסעתם מהישוב למתחם המלונות – באחריות המועצה האזורית תמר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מתכוון להגיע לאיזורים האלה
    יוסי 11/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף לחפש חופשה בחו"ל יותר מהר יותר יעיל ובטוח יותר זול .
    סגור