חדשות

הלם בעולם הספורט: כוכב הכדורגל דייגו מראדונה מת בגיל 60

ענק הכדורגל דייגו מראדונה מת בפתאומיות בביתו מדום לב לאחר שהצוות הרפואי לא הצליח בניסיונות ההחייאה. נחשב בעיני רבים כגדול השחקנים בהיסטוריה. בארגנטינה הודיעו על שלושה ימי אבל
יהודה לוינגר | 
דייגו מראדונה (צילום אינסטגרם)
לאחר הדרדרות במצבו הבריאותי וניתוח שעבר לפני כמה שבועות, בארגנטינה הודיעו היום (רביעי) על מותו הפתאומי של כוכב הכדורגל ונבחרת ארגנטינה דייגו מראדונה וזאת לאחר שחווה אירוע בלב. על פי הדיווחים הצוות הרפואי שהוזעק לא הצליח בניסיונות להנשים את הכוכב, והודיע על מותו לאחר מספר דקות.
כזכור, מראדונה עבר ניתוח חירום בעקבות קריש דם שהתגלה במוחו ונשאר מאושפז בבית החולים. אולם, למרות יציאתו מהניתוח, מראדונה מת היום כתוצאה מדום לב. מותו המפתיע מגיע לאחר שרק לפני חודש חגג את יום הולדתו ה-60.
מראדונה נחשב לסמל בארגנטינה והובלת הנבחרת לזכייה במונדיאל 1986, כאשר ברבע הגמר מול אנגליה הבקיע הכוכב את השער באמצעות ידו שזכה לכינוי "שער יד האלוקים", ונחשב בעיני רבים יחד עם הברזילאי פלה, כשחקן הטוב ביותר בהיסטוריה.
במהלך הקריירה העשירה שלו, כיכב בקבוצות ברצלונה, נאפולי, סביליה ובוקה ג'וניורס. לאחר פרישה ממשחק פעיל, שימש גם כמאמן כדורגל כמו גם במולדתו ארגנטינה, והוביל את הנבחרת יחד עם ליאו מסי במונדיאל 2010. 
בשבועות האחרונים לחייו, סבל מדיכאון חמור, וזאת בנוסף להידרדרות במצבו הבריאותי בשנים האחרונות. לאחר שחווה אירוע לבבי, הובהל צוות רפואי לביתו שבטיגרה, אך הם לא הצליחו בניסיונות ההחייאה ונאלצו לקבוע את מותו בגיל 60.
תגיות כדורגל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה