חדשות

יש הסכמה: ילדי הגנים וכיתות א' ו-ב' ילמדו בבית הספר "של החגים" בחנוכה

חדשות להורים: הפעלת המתווה לחמישה ימים במהלך חופשת חג החנוכה. שר החינוך גלנט: "בשורה חשובה עבור התלמידים, שזקוקים לרצף חינוכי וחברתי, ולהוריהם", שר האוצר כץ: "הוריהם של מאות אלפי ילדים יוכלו לצאת לעבודה"
כפיר אדר | 
בתי ספר בתקופת הקורונה
הורים לתלמידים וילדי הגנים? חדשות טובות. הבוקר (שישי) סוכמה הפעלת ״בתי הספר של החגים", למשך חמישה ימים במהלך חופשת חג החנוכה. התכנית נועדה לספק רצף חינוכי וחברתי לתלמידים בכיתות א' וב' לצד ילדי הגנים בצל סגר הקורונה וכן מתוך הצורך לתמוך במשק שנפגע מאוד במשבר.
שר החינוך, יואב גלנט הסביר: "מאות אלפי ילדים ימשיכו בשגרת הלימודים במהלך חופשת החנוכה הקרובה. זוהי בשורה חשובה עבור התלמידים, שזקוקים לרצף חינוכי וחברתי, ולהוריהם. אני מודה לשר האוצר, ישראל כ״ץ וליו״ר השלטון המקומי על שיתוף פעולה מיטבי למען דור העתיד של מדינת ישראל. הפעלת בתי הספר של החגים בתקופת החנוכה זוהי החלטה נוספת השבה ומציבה את מערכת החינוך בראש סדר העדיפויות הלאומי, כנדרש וכמצופה".
שר האוצר, ישראל כץ הוסיף: "לאור הסגר הממושך, הקצנו תקציב מיוחד לטובת הפעלת 'בתי הספר של החגים', שיפעל בחופשת חנוכה, כך שהוריהם של מאות אלפי ילדים יוכלו לצאת לעבודה. הילדים חיהנו ממסגרות חינוכיות איכותיות וישמרו את הרצף החינוכי שכה נחוץ עבורם. משרד האוצר בהובלתי יוסיף לגבש פתרונות שיטיבו עם המשק ועם החברה במדינת ישראל. העבודה המשותית יחד עם שר החינוך ויו״ר השלטון המקומי מסייעת רבות למציאת פתרונות לאתגרים השונים ואני מברך על כך".
יו״ר השלטון המקומי, חיים ביבס המשיך: "בתי הספר של החגים יאפשרו לילדים ולהורים שגרה ושפיות לאחר חודשים של למידה מרחוק וסגרים. אני מודה לשרי האוצר והחינוך שהתגייסו לתקצוב התכנית. הרשויות המקומיות יהיו מוכנות להפעיל את התכנית בחופשת החנוכה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה