חדשות

יאיר נתניהו השווה מפגינים לארגון טרור, אלפים הגיעו פעם נוספת למחות בבלפור

שתי שיירות ענק הגיעו לירושלים כדי למחות נגד ראש הממשלה, עם מיצגים של F-35 ושל צוללות. פעיל הדגלים השחורים נעצר לאחר שריסס כתובות, בנו טען: "לא אלים, לא גנב, לא מכר ציוד ביטחוני בלי אישור", בנו של נתניהו עם סרטון מתריס במיוחד
כפיר אדר |  10
ההפגנה נגד נתניהו (צילום זו הדרך)

שבת נוספת של הפגנות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעוד עדיין לא ברור מה יעלה בגורל הממשלה הנוכחית והאם המדינה בדרך לבחירות נוספות, או שמא להסכמה על התקציב והמשך הכהונה שלה. אלפים הגיעו בשבוע ה-23 ברציפות כדי למחות מול מעון ראש הממשלה בבלפור.

במהלך היום יצאו שתי שיירות ענק עם מיצגי צוללות ו-F-35 בדרך לירושלים. המשט מאורגן יחד עם תנועת 'חקירה עכשיו' בקריאה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לפרשת הצוללות-מניות. גם בתל אביב מחאת הדגלים השחורים בלטה ואלפים חסמו רחובות במסגרת המחאה.
 

מי שכהרגלו הצליח לגנוב כותרות הוא בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, שהעלה סרטון לעמוד האינסטרגרם שלו שמדמה את מפגיני הדגלים השחורים לדעא"ש. הרעיון שעומד מאחורי הסרטון הוא שיירת הרכבים של תומכי המחאה שמניפים דגלים מרכביהם, בדומה למה שעושה הארגון הרצחני בסרטונים שהוא משחרר.
ברחבי הארץ נמשכות מחאות הדגלים וקריים מינסטר בגשרים ובצמתים, המפגינים הגיעו גם לתל אביב ונרשמה הפגנה גדולה ליד הקרייה. בעוד סדי בן שטרית מורחק מההפגנות בהוראת המשטרה לאחר שהתפרע בהפגנות בשבוע שעבר, המשטרה עיכבה לחקירה את פעיל מחאת הדגלים השחורים רמי מתן לאחר שריסס כתובות במחלף חמד.
ממחאת הדגלים השחורים נמסר: "משטרת הנאשם סניף-דורון-ידיד ממשיכה בהתנהלותה הבזויה ועצרה את גיבור הקרבות בחווה הסינית רמי מתן במחלף חמד. העובדה שמשטרת הנאשם עוצרת מפגין בגלל חשד שכתב 'לך' על המדרכה מוכיחה עד כמה היא פלג פוליטי של משטרת ישראל. הגיע הזמן שמ"מ המפכ"ל יפסיק לבזות את הארגון ויעיף את ידיד מתפקידו".
 
בנו, ניצן מתן צייץ בטוויטר: "אבי, רמי מתן, נעצר עכשיו. הוא חס וחלילה לא אלים, לא גנב, לא מכר ציוד ביטחוני בלי אישור. הוא רק מחה נגד זה שחשוד בכך. השוטרים חושדים בכך שהוא ריסס את המילה "לך". הוא כרגע בתחנת מבשרת, נעדכן שנדע יותר".
 
מנהל תיכון הגמנסיה הרצליה זאב דגני תועד כשהוא אומר בהפגנה מול הקריה בתל אביב: "אני מזמין את השוטרים, שעבודתם הנוכחית בדיכוי ביקורת לגיטימית על השלטון המושחת אינה עולה בקנה אחד עם הערכים האישיים שלהם, לעזוב את המשטרה. בואו תהיו מורים, אל תהיו שוטרים".
תא"ל (מיל') גיורא ענבר תוקף את נתניהו במשט הצוללות הגדול: "אין מחילה על אי הקמת ועדת חקירה ממלכתית שתחקור ללא חת ומשוא פנים את הפגיעה והנזק שגרמתם לביטחון ישראל. על הפגיעה הזאת בביטחון המדינה - איבדנו את כל האמון בכם. לא נשקוט ולא נחדל עד שתלך".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    ביבי ישאר כאן לנצח על אפכם וחתמתכם
    לא יעזור לכם כלום 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש יפנה את הכיסא גם אם היה מפנה את הכיסא הימין בשלטון אז יאאלה עלק דגלים שחורים דגלים סמרטוטים
    סגור
  • 8.
    לא להאמין
    זהר 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    י.נהנתניהו אני מאחל לך מכל הלב רק דבר אחד קטן...שעם פרוץ הסגר שלישי לא תהיה עמנו יותר כי אתה מאוס נבזה נקלה ודוחה
    סגור
  • 7.
    הפגנת הדגלים השחורים
    עלימי יוסף 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די יאיר די תתעסק בדבר אחר נמאסת חבל שאתה ממשיך להעליב אנשים שלגיטמי שימחו נגד אביך כמו שאביך עמד במרפסת ומחה נגד רבין .אני ממליץ לך להתמקד בדברים אחרים כי העם אבד תקווה מאביך ומגנץ שנגרר אחריו .בנט עם סער ובוגי יעלון צריכים להיות בטופ הם נקיים זכים וטהורים
    סגור
  • 6.
    אולי תסתום כבר יא פרזיט! (ל"ת)
    רוצה לברוח 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 5.
    יאיר נתניהו, אתה ואבא שלך רודנים
    יוסף 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הלו הלו יאיר. כאן אחד העם. בינתיים מי שמהלך אימים, מטרור על הציבור, זה אתה ואביך, המשסים, משתלחים ומעודדים פלנגות של בעלי אגרוף כמו לה פמיליה וכנופייתו, ראשי מסיתי כמו אורלי לב, להטיל טרור על אזרחים שלווים, כמו משפחת פרקש השכולה מקיסריה וחברייך הביביסטים שהילכו אימה ופחד, טרור על עדים נגד נתניהו. אז, יאיר נתניהו, מי טרוריסט, מי מחמם ומסית המשטרה לכסח ולהיכנס במפגינים, כי הם שמאלנים ואנרכיסטים, הוצאתם עליהם חוזה, ומסכנים חייהם, ועלולים להירצח, כפי שאברושמי ויגאל עמיר שלכם רצחו
    סגור
  • יא
    אבייר נתניהו 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תיתבייש לך אתה והחברים המסריחים שלך מיבלפור וסדי הכלב שמשווה את ביבי להיטלר זה לא הסתה לא נורא תמשיכו להיתמרמר את השילטון לא תקבלו עברנו את פרעה נעבור גם אותכם יאתאיסטים שמישתחוים לאבנים
    סגור
  • 4.
    הפגנה
    יעקובי 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נער קטון משחק בהם
    סגור
  • 3.
    מתן
    מלאך המוות 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מחכה לאבא שלך
    סגור
  • 2.
    ךהזוים המפגינים השמולנים
    שושי כהן 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מטורפים הזוים קרקס חיזרים משוגעים שמולנים מסריחים גזענית ושקרנים פתולוגים אנרכיסתים מקוללים בינימין נתניהו המלך ראש הממשלה לעולמים תפנמוי ותתפוצצוי הכול פיק ניוז
    סגור
  • 1.
    בן המלך
    משה 11/2020/29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    למה מתיחסים בכלל לבן מפונק.גדל רע נמצא עם הרבה כעס שינאה גם על עצמו.מסכים אם אחרים שקראו לו ילד ק...
    סגור