חדשות

טרגדיה: גופתו של יונתן היילו, שהורשע בהריגת גבר שאנס אותו, נמצאה הבוקר בחוף הים

שנתיים אחרי שקוצר עונשו ושוחרר מבית הסוהר, היילו נמצא ללא רוח חיים בחוף בנתניה. נסיבות מותו נבדקות. בטוויטר הזדעזעו למשמע הבשורה: "נפש פצועה שנענשת ללא הפסקה", "טרגדיה"
כפיר אדר |  2
יונתן היילו (צילום הדס פרוש פלאש90)
סוף טראגי לאחד הסיפורים המדוברים של השנים האחרונות. גופתו של יונתן היילו, החייל שהרג את האדם שפגע בו מינית, נמצאה הבוקר (שני) בחוף הים בנתניה. אין חשד לפלילים, אך נסיבות האירוע נבדקות.
הכתב מאור צור כתב: "עוד דוגמא כואבת וקשה שמראה כיצד קורבן שחווה אונס ולא מטופל מיידית נכנס למעגל שיהיה לו קשה, עד בלתי אפשרי לצאת ממנו . העיקר שמבחינת משרד הבריאות אונס זה לא מקרה חירום". חן מענית מגלובס כתב: "יונתן היילו נותר במאסר עולם גם אחרי ששוחרר מבית הסוהר".
 
כזכור, היילו בן ה-32 שוחרר ביולי 2018 מבית הסוהר לאחר שריצה 8 מתוך 12 שנות המאסר שנגזרו עליו, אך לא טופל מאז. בטוויטר נרשמו שלל תגובות מזועזעות לאירוע: "נפש פצועה שנענשת ללא הפסקה", "הרבה זמן לא התעצבתי מידיעה כמו מהמוות של יונתן היילו. פשוט נורא".
 
איש הרשת יבגני זרובינסקי כתב: "8 שנים יונתן היילו ישב בכלא אחרי שהרג את גבר שהיה אונס אותו פעם אחר פעם. את בתי המשפט לא עניינו הנסיבות ונשמתו נרקבה בבית הסוהר. הרשויות רצחו לו את הנשמה, גם ישב בכלא על זה שהגן על עצמו וגם לא סיפקו לו את הטיפול והשיקום הראוי. יהי זכרך ברוך אחי. וסליחה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    במקום להשקיע באנשים כמו יונתן הילו משקיעים בממשלה מנופח (ל"ת)
    סוזאן 12/2020/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אני מאוד מקווה שאלה שהרשיעו אותו ברצח
    שלי 11/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יתנו את הדין. הדם שלו על הידיים שלכם. רצחתם וירשתם. תנו לעצמכם תפיחה על השכם וקבלו תואר חדש- רוצחים. במקום לשלוח אותו לטיפול, רצחתם אותו. נמאס!!!
    סגור