חדשות

אחרי שהחשש הגדול הוסר: הטיסה המסחרית הראשונה לדובאי יצאה לדרך

ימים של דאגה הסתיימו באישור של סעודיה להמריא מעל שטחה הודות לעזרה גדולה מהממשל האמריקאי ומטוס של חברת ישראייר עם 180 נוסעים יצא לדרכו בטיסה שתארך קצת יותר מ-3 שעות ו-20 דקות בדרך ליעד החדש והמסקרן
כפיר אדר | 
ישראייר (צילום freepik, ישראייר)
החששות הוסרו וההיסטוריה מתממשת. לאחר שהתקבל האישור, הטיסה המסחרית הראשונה של חברת תעופה ישראלית לדובאי המריאה הבוקר (שלישי) ממנמל התעופה בן־גוריון. מדובר בטיסת ישראייר ובה 180 נוסעים ליעד החדש והאטרקטיבי שנפתח בפני התייר הישראלי.
המסלול של הטיסה יהיה משהו שטרם הכיר הנוסע הישראלי, כאשר בתחילה יחלוף המטוס בשמי ישראל, לא0חר מכן בשמי ירדן, ערב הסעודית שפתחה את השמיים עבור הטיסות הישראליות ולבסוף ינחת באיחוד האמירויות. זמן הטיסה המשוער כ-3:23 שעות.
הדרך לאישור המיוחל לא הייתה קלה כלל. תחילה לא היה אישור מסעודיה לטוס מעל שטחה, ובאל על כבר נכנסו למעט דאגה, כאשר הטיסה הראשונה של החברה לדובאי צפויה לצאת ב-13 בדצמבר. בחברה התכוונו לפצות את הלקוחות אם הטיסה לא תמריא, אך כעת עם קבלת האישור, הטיסה תצא לדרך כמתוכנן.
‏הממשל האמריקאי פעל ביממה האחרונה לפתרון משבר התעופה מול סעודיה, כך שיתאפשרו טיסות ישראליות מעל שמי הממלכה. הסוגיה טופלה באופן רשמי על ידי הדרגים גבוהים ביותר.‎ ואכן, בשעות הערב המאוחרות חברת ישראייר קיבלה אישור מסעודיה לטוס מעל שמיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה