חדשות

אריה שיף זוכה לתמיכה מרגשת: פוסט עוצמתי של בנו, אביו של רון קוקיא בא לחזק

לאחר שנעצר בעקבות הירי בפורץ רכבו שהביא למותו, הפגנת תמיכה בשיף ברחבי ערד, כאשר בין המוחים אביו של הלוחם שנרצח בערד ע"י בדואי: "הייתי שמח שרון היה נשאר בחיים למשפט על הגנה אקטיבית מדי", בנו פתח את הלב בפייסבוק
כפיר אדר |  1
אריה שיף (צילום פייסבוק אריה שיף)
אביו של רון קוקיא, יחד עם עוד עשרות מתושבי ערד הגיעו הערב (שבת) להביע את תמיכתו באריה שיף, שנעצר לאחר שירה למוות בתושב הפזורה מוחמד אלאטרש שניסה לפרוץ לרכבו. המפגינים נושאים שליטים עם הכיתוב "מחזקים את אריה" ו"משטרת ישראל, אם אין אני לי מי לי?".
שיף כזכור, נמצא במעצר כאשר הירייה שלו לכיוון הפורץ הביאה בסופו של דבר למותו. בועז קוקיא, אביו של החייל שנרצח בעיר ערד על ידי בדואי אמר בתמיכה בשיף: "הייתי שמח שרון היה נשאר בחיים למשפט על הגנה אקטיבית מדי".
 
עוד אמר האב השכול: "אם רון היה יותר חשדן ויותר אקטיבי והיה מזהה גם את המחבל שהגיע בחושך, אז אני מקווה שאז הוא היה יורה בו לפני שהתקרב אליו ומחסל אותו, לצערי זה לא מה שקרה".
בנו של אריה שיף החשוד שירה למוות הפורץ בערד כותב בעמוד הפייסבוק שלו: ״אבא שלי, הוקפץ משנתו באמצע הלילה עם תחתונים ונתקל בחוליית רעולי פנים. לא אחד ולא שניים, חולייה שלמה. הוא לא עצר לברר למי יש נשק או מי מהם צמא. באותה מידה אבא שלי עלול היה לסיים את הלילה בשקית גופות״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבדואים.עברינים וחיים על גב האזרחים
    דרומי פגוע וכועס 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הפרקליטות והמשטרה הם -0- אנשי חלם, הבדואים הצעירים הם עברינים של סמים גנבות ודמי חסות, והאזרחים בנגב מופקרים, בושה בושה למשטרה ולאוחנה.
    סגור