חדשות

התפרעויות בנצרת סביב נאומו של נתניהו: ״עידן חדש עם הערבים״, ערוצי החדשות התעלמו

ראש הממשלה ביקר בנצרת ואמר כי ילחם בפשיעה בחברה הערבית וקרא לתושבים להצביע עבורו בבחירות הקרובות. ראש עיריית נצרת: "אין מנהיג כמוך בכל המדינה, המשותפת לא עשו כלום"
ארנולד נטייב |  7
נתניהו בליכוד (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום (רביעי), בעיר נצרת, כחלק מקמפיין הבחירות שלו לכנסת ה-24. בדבריו פנה נתניהו לציבור הערבי כדי שיתמכו בו לביצוע רפורמות למיגור הפשיעה, שיקלו על החיים ועל ביטחונם האישי של התושבים בערים הערביות: "אם יהודים וערבים יכולים לרקוד יחד בדובאי, הם יכולים לרקוד יחד גם כאן".
ערוצי החדשות המרכזיים בחרו שלא לשדר את נאומו של ראש הממשלה נתניהו ששודר לבסוף בערוץ 20 ובערוץ הכנסת. כמו כן, הנאום שודר בעמוד הפייסבוק הרשמי של ראש הממשלה. בחדשות 12 עברו לזמן קצר לנאומו של נתניהו אך לאחר מספר שניות קטעו את השידור ועברו לנושא הבא.   
נתניהו אמר: "ההפגנות של הרשימה המשותפת הם סימן לייאוש. יש להם סיבה להתייאש. גם הם רואים את התמיכה שהולכת וגוברת בי ובליכוד בקרב החברה הערבית. זה מרגש אותי מאוד. אני נרגש לראות את השינוי העצום שמתחולל בחברה הערבית כלפיי וכלפי הליכוד בהנהגתי. אזרחי ישראל הערבים, אתם מצטרפים לליכוד משום שאתם רוצים להצטרף סוף סוף למפלגת שלטון, למפלגה עם קבלות שיש לה הנהגה חזקה וכוח ורצון להביא יחד אתכם ועבורכם עתיד של שילוב, של שגשוג, של ביטחון. נעשה זאת יחד".
"השקעתי במגזר הערבי יותר מכל ממשלות ישראל יחד - בכל תולדות המדינה. אנו פועלים להבטיח את הביטחון האישי שלכם. מ-2016 ועד היום הקמנו 9 תחנות משטרה ועוד 3 נקודות משטרה. לפני כן, במשך עשרות שנים, הייתה תחנת משטרה אחת בלבד ביישוב ערבי. אנו נפתח עוד תחנות משטרה. יש עוד הרבה מה לעשות כדי שתרגישו בטוחים ושלווים ביישובים שלכם, אני מחוייב אישית להבטיח את הביטחון האישי של כל אחד ואחת מכם. אני רוצה שתצאו מהבית בלי פחד ולהסתובב ביישובים בדיוק כמו שאפשר בתל אביב, באר שבע או חדרה". 
 
עוד אמר: "ביקשתי מהשר לביטחון פנים אמיר אוחנה להכין לי תוכנית למיגור הפשיעה והאלימות בחברה הערבית שכוללת מלחמת חורמה בארגוני הפשע. עשינו זאת בהצלחה נגד ארגוני פשע בחברה היהודית ונעשה זאת בהצלחה גם בחברה הערבית. בקרוב מאוד אציג את התוכנית לממשלה ולציבור ואני מבטיח לכם - נבצע אותה".
ראש עיריית נצרת, עלי סלאם אמר: "חלק גדול מהמשותפת אני לא רואה אותם ולא סופר אותם. תחליפו את התקליט שלכם. תגידו שאנחנו רוצים שלום ורוצים טוב לחברה הערבית. מה שראש הממשלה עשה, אף אחד לא עשה. בחיים לא היה לנו טוב כמו עכשיו. אם לא אתה היית מטפל בקורונה אני לא יודע מה היינו עושים. אתה דואג לכל התושבים. ועם כל הבאלגן שיש אתה עושה שלום, ושלום זה טוב.
"מבטיח לך שאנחנו נתמוך בך שתמשיך ותיתן. אין מנהיג כמוך בכל המדינה שיכול לתת לא רק לערבים ולא רק ליהודים. המשותפת לא עשו כלום, כל החברה הערבית מאוכזבת מהיחס ומהעבודה שלהם".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הפכו 20 מפגינים ל200 שגם במספר המוגזם הזה אין כלום . (ל"ת)
    תקשורת פייק 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ממתי ערוצי החדשות חייבות לשדר כל נאום של השקרן??
    רמי 01/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי נואם כל שני וחמישי את הפייק נאומי בחירות שלו. יש לו שני עיתונים פרטיים ושני ערוצי טלויזיה פרטיים. שימשיכו לשדר שם לשניים וחצי צופים שלהם.
    סגור
  • 5.
    הזבלים של תשקורת המיינסטרים הסמאלנית המעוררים בחילה
    זנזיבר 01/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מעבירים בשידורים ישירים את כל הנפיחות של מפלגת רל"ב לרסיסיה, אבל מחרימים את נאומו החשוב ביותר של ראש הממשלה במגזר הערבי - הנאום הראשון של ראש ממשלה בישראל ישירות אל האזרחים הערבים הרוצים בשלום ובהשתלבות שוות זכויות וחובות במדינה.
    סגור
  • 4.
    אחרי כל ההסתה נגד הציבור הערבי מחפש תמיכה
    אבי 01/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החרב המתהפכת מעל ראשו מביאה את נתניהו לצעדי יאוש. צריך להתחיל לארוז
    סגור
  • 3.
    הזבלים של תשקורת המיינסטרים הסמאלנית המעוררים בחילה
    זנזיבר 01/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מעבירים בשידורים ישירים את כל הנפיחות של מפלגת רל"ב לרסיסיה, אבל מחרימים את נאומו החשוב ביותר של ראש הממשלה במגזר הערבי - הנאום הראשון של ראש ממשלה בישראל ישירות אל האזרחים הערבים הרוצים בשלום ובהשתלבות שוות זכויות וחובות במדינה.
    סגור
  • 2.
    הערוצים למדו את לקחי ההסתה של טראמפ. טוב עשו.
    אלון מנס 01/2021/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אם יש שור מועד... ויש עימו ניסיון רע, חבל לתת לו במה.
    סגור
  • 1.
    אין סיכוי כי ש לכם שנאה בלב (ל"ת)
    ערבי 01/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור