חדשות

מי ה"שולמן" הבכיר שמצטרף לימינה ונפתלי בנט?

בכירי השולמנים, ארגון העצמאים והעסקים הקטנים שהיה לכוח פוליטי ממשי בארגון ההפגנות במהלך הקורונה, הפכו למחוזרים בידי המפלגות השונות. אביר קארה מצטרף לנפתלי בנט. יקבל מקום נוסף לנציג השולמנים בעשירייה השנייה של הרשימה
מערכת ice |  3
נפתלי בנט (צילום יוטיוב: הכנסת)
השולמנים, שקמו כקבוצת פייסבוק בה פרקו עצמאים את תסכוליהם, הפכו במהלך ימי הבחירות למחוזרים על ידי המפלגות השונות. מוקדם יותר (שלישי) התפרסם כי אביעד בן סעדון, גם הוא ממייסדי השולמנים, מצטרף לתל"ם של משה יעלון. עתה מתברר כי גם חברו, אביר קארה, לא נשאר מחוץ לשדה הפוליטי והוא יצטרף לימינה בראשות נפתלי בנט.
קארה, שנולד וגדל בגבעון החדשה, הצהיר לפני ימים אחדים כי בכוונתו לחבור לבנט או סער, שכן, לדבריו "הליכוד נשלט בידי קבוצות אינטרסים. נוסף על קארה, שישוריין בעשיירה הראשונה, מובטח מקום משוריין לנציג נוסף של השולמנים בעשירייה השנייה "הספק-ריאלית" של ימינה, אך עדיין לא נודע מי יאייש את המשבצת הזו.
רועי כהן, נשיא לה"ב, שחבר ל"תנופה" של עופר שלח, הגיב בציוץ: "ימינה? מה בנט עשה למען ציבור העצמאים כשר הכלכלה? הכי קל זה לפזר הבטחות". בהמשך טוען להב שהממשלות בהן בנט היה חבר, הצביעו נגד כל ההחלטות שנועדו להקל על העצמאים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קבוצה בריונית וקולנית מיותרת בכנסת (ל"ת)
    שוש 01/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אביר קארה לא תוקף את ביבי? אולי הוא שתול שלו אצל בנט?
    בנצי קרמרמן 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שימו לב, עד היום לא שמעתי את אביר קארה תוקף מפורשות את ביבי. גם כעת, לפי הכתבה, הוא טוען כי "הליכוד נשלט בידי קבוצות אינטרסים". כלומר, גם אצל בנט הוא לא מוציא מילה רעה על ביבי. המסקנה שלי? יכול להיות שהוא שתול של נתניהו ויערוק אליו ביום פקודה.
    סגור
  • 1.
    עשה בשכל. בנט היחידי שלא עושה פוליטיקה אלא תכלס. (ל"ת)
    אורי זך 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור