חדשות

תוצאות הפריימריז במפלגת העבודה: בר לב, מואטי וקריב ברביעייה הראשונה

לפני זמן קצר הוכרזו התוצאות לרשימת מפלגת העבודה לכנסת ה-24. בעשירייה הראשונה: עומר בר לב ואפרת רייטן. ולאיזה מקומות הגיעו רם שפע ונחמן שי?

מערכת ice | 
מרב מיכאלי (צילום הדס פרוש פלאש 90)
עדכון: לפני זמן קצר הוכרזו התוצאות של בחירת רשימת מפלגת העבודה בבחירות לכנסת ה-24, מהן עולה כי עמר בר לב הגיע למקום השני. אחריו במקום השלישי נמצאת אמילי מואטי. במקומות הרביעי והחמישי נמצאים הרב גלעד קריב ועו"ד אפרת רייטן, בהתאמה. 
חבר הכנסת רם שפע, שעזב את מפלגת כחול לבן, הגיע למקום השישי ברשימת העבודה. אל המקום והשמיני נמצאים אבתיסאם מרענה וח"כ לשעבר נחמן שי, בהתאמה.  במקום התשיעי והעשירי נמצאים נעמה לזימי וגיל ביילין, בהתאמה. 
מוקדם יותר הערב (שני) הסתיימה ההצבעה לקביעת הרשימה של מפלגת העבודה לכנסת ה-24. שיעור ההצבעה עמד על כ-39.8% מתוך 45,500 מתפקדי המפלגה. כמו כן, רוב ההצבעה התבצעה ברובה באופן דיגיטלי, באמצעות יישומון מיוחד. יחד עם זאת, ברחבי הארץ נפרשו תשע קלפיות שבהן התקיימה ההצבעה בצורה ידנית.

כל מתפקד התבקש לבחור בין 5ל-7 מועמדים פוטנציאליים. יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מירב מיכאלי, אמרה היום: "אני גאה להוביל את המפלגה היחידה בישראל שמקיימת בחירות דמוקרטית. אני מברכת את אלפי החברות והחברים שהצטרפו רק השבוע לבית של אמת וקוראת לעשרות אלפי חברי וחברות מפלגת העבודה להצביע. בואו הביתה".
מתוך הרשימה הגדולה של חברי המפלגה שהתמודדו על מקומות ברשימה לכנסת, נמנים חבר הכנסת לשעבר עומר בר לב, ונחמן שי, וכן חבר הכנסת רם שפע. עוד בין המתמודדים: מנכ"ל התנועה הרפורמית בישראל, הרב ועו"ד גלעד קריב, כוכבת ערוץ הילדים לשעבר ועורכת הדין בהווה, אפרת רייטן.
יש לציין, כי מסתמן שהרשימה של מפלגת העבודה שתבחר הערב, תהיה רק נגזרת מתוך רשימה מאוחדת עם מפלגות אחרות. המועד האחרון להגשת הרשימות הוא ביום חמישי. מיכאלי כבר הודיעה כי רק לאחר שתיקבע הרשימה הסופית של מפלגת העבודה, היא תיגש למשא ומתן עם מפלגות אחרות בגוש השמאל. בסקרים האחרונים עברה המפלגה את אחוז החסימה והתייצבה סביב ארבעה מנדטים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה