חדשות

קוגנטה נבחרה כשותפה לסימולציה של Brodman17

Brodman17 בחרה בחברת קוגנטה כשותפה לסימולציה בטכנולוגיית הבינה המלאכותית שלה ולהביא לשוק הרכב פתרון העומד בדרישות הרגולציה המחמירות ביותר. דני עצמון, מנכ"ל ומייסד קוגנטה: "גאים שבחרו בפלטפורמת הסימולציה שלנו"

אורן שטרנברג | 
דני עצמון (צילום יח"ץ)
פלטפורמת הסימולציה של קוגנטה עתידה להאיץ את פיתוח ופריסת הדור הבא של טכנולוגית עיבוד התמונה המתקדמת של ברודמן 17, עבור מערכות בטיחות לרכב ומערכות נהיגה אוטונומית.
חברת האוטו-טק הישראלית Cognata, ספקית של פלטפורמת סימולציה למערכות בטיחות לרכב ונהיגה אוטונומית, הודיעה היום (רביעי) על שיתוף פעולה עם חברת האוטו-טק הישראלית, Brodmann17, ספקית בתחום עיבוד תמונה מבוסס בינה מלאכותית עבור מערכות בטיחות לרכב אוטונומי. השותפות בין החברות תקדם יכולות בחינה ואימון רבות עבור הטכנולוגיות של ברודמן17.
החברה מספקת את הדור הבא של מערכות בטיחות לנהג עבור בטיחות אקטיבית לרכב האוטונומי תוך שימוש ביכולות בינה מלאכותית מתקדמות למכשירי קצה וכן פתרונות מבוססי ענן. החברה תשתמש בסביבת הסימולציה של קוגנטה לאימון ואימות מערכות טרם פריסת המערכות במכוניות, מה שיציע גישה פשוטה ומהירה יותר, מבוססת נתונים, על מנת לדמות אירועים ותרחישים.
הסימולציה הפכה בשנים האחרונות לכלי חיוני והכרחי במערכת הבטיחות המתקדמת המאפשרת להגיע לכמויות בקנה מידה גדול של נתונים ולבחור את התרחישים המורכבים ביותר על מנת לספק נתונים שעלולים להיות מסוכנים לאיסוף בזמן אמת. תקנות בטיחות הרכב המחמירות צפויות להביא לצמיחתו של שוק ה-ADAS (מערכות מסייעות נהג). גודל השוק העולמי של מערכות הבטיחות לרכב צפוי לצמוח מ-27 מיליארד דולר בשנת 2020 לסך 83 מיליארד דולר בשנת 2030, עם קצב צמיחה שנתי מוערך של 11.9%.
"קוגנטה שמחה לעבוד עם ברודמן17 וצוותי הפיתוח שלה על מערכות בטיחות לרכב האוטונומי, תוך תמיכה והאצת צרכי הפיתוח שלהם" אמר דני עצמון, מנכ"ל ומייסד קוגנטה. "צפינו בשנים האחרונות בצמיחת Brodmann17 ואנו גאים שהם בחרו בפלטפורמת הסימולציה שלנו לצורכי הפיתוח של מערכות הבטיחות שלהם לרכב האוטונומי."
אמיר אלוש, מייסד שותף ו-CTO של Brodmann17, מסר: "ברודמן17 מפתחת את הפתרון היעיל ביותר ללא פשרה ברמת האיכות. מצאנו כי פלטפורמת הסימולציה של קוגנטה מהווה את הפתרון ההולם להאצת תהליכי הפיתוח שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה