חדשות

בעקבות תחקיר ההטרדות: העונה השניה של "חזרות" תופק ללא ארז דריגס

בעקבות טענותיהן של ארבע שחקניות, לפיהן השחקן ויוצר הסדרה, ארז דריגס, הטריד אותן מינית, יצא תאגיד השידור בהודעת גינוי: "במידה וישנן תלונות הן צריכות להיבדק על ידי המשטרה". דריגס: "מקווה שאוכל בבוא העת להתנצל בפני אלה שפגעתי בהן"

מערכת ice |  1
חזרות (צילום צילום מסך)
"אנו מגנים כל התנהגות מטרידה ופוגענית ונדון בהשלכות", נכתב בהודעת תאגיד השידור, שפורסמה בעקבות טענותיהן של ארבע שחקניות, לפיהן השחקן ויוצר הסדרה המצליחה הטריד אותן מינית. 
תאגיד השידור הציבורי "כאן" התייחס היום (חמישי) לתחקיר האתר "פוליטיקלי קוראת", שטען כי השחקן ארז דריגס, מיוצרי הדרמה "חזרות" ששודרה ב"כאן", הטריד מינית ארבע שחקניות. עם עלייתה הפכה "חזרות", לאחת הסדרות הפופולריות של "כאן". הסדרה כללה התייחסות גם  להתנהגות מינית בוטה כלפי נשים.
בתחקיר שפורסם אתמול הובאו צילומי מסך של התכתבויות בין דריגס לבין נשים שונות, חלקן קטינות. "בת כמה את בעצם", שאל דריגס את אחת מהן, וכשנענה כי היא רק בת 17, השיב: "יוצא כאילו אני פדופיל עכשיו?" בהמשך שאל אותה אם היא בתולה, כשהוא ממשיך להתכתב אתה בצורה מינית, כך על פי התחקיר שפורסם.
פחות מיממה לאחר פרסום הדברים, הוציא תאגיד השידור ידיעה ובה טען כי עד לפרסומן במסגרת התחקיר, הטענות לא היו מוכרות לאף גורם בתאגיד, "'כאן' מגנים כל התנהגות מטרידה ופוגענית ונדון בהשלכות. במידה וישנן תלונות הן צריכות להיבדק על ידי המשטרה". הוסיפו בתאגיד. על פי ההערכות, פרסום התחקיר לא יהווה מכשול להפקה של עונה  נוספת לסדרת הדרמה, אולם ככל הנראה דריגס לא יהיה צפוי לקחת בה חלק.
דריגס הגיב לתחקיר של "פוליטיקלי קוראת", ואמר: "הפוסט שכתבה אופיר סגרסקי בעקבות הריאיון שלי ב'ידיעות אחרונות' הציף התנהגות שלי, התנהגות שפגעה בה, התנהגות שפגעה גם באחרות. אני מודע לכך, אני מבין זאת היטב ולכן עוד לפני הדברים שהיא כתבה עשיתי כל מה שדרוש כדי להשתנות.
"חלק מהשינוי הזה היה כתיבת הסדרה ‘חזרות’, שהציבה בפריים טיים צדדים מביכים ולא ראויים שעליהם אני מצטער ומתבייש. במסגרת השינוי הזה גם חשפתי באותו ראיון ב’ידיעות’ את ההודעות, שהפירוט שלהן מובא בחלקו כאן.
"התהליך הזה הוא אישי, הוא עדיין לא הסתיים ואני מקווה שאוכל בבוא העת להתנצל בפני אלה שפגעתי בהן, אבל חשוב לי להדגיש שמעולם לא נתתי לשום עניין אישי להשפיע על החלטות מקצועיות. לעולם גם לא אתן ואני דוחה על הסף כל רמיזה שטוענת אחרת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדהים
    מי 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדהים (ומחריד) כמה מטרידנות באה לאנשים כמוך בדיפולט, קורא כתבה על הטרדה ומגיב תגובת הטרדה.
    סגור