חדשות

סקר מנדטים: כחול לבן מתאוששת, רוב למתנגדי נתניהו

גוש מתנגדי נתניהו זוכה ל-61 מנדטים. 'יש עתיד' היא המפלגה השניה בגודלה, 'תקווה חדשה' נחלשת, 'מרצ' עוברת ו'הציונות הדתית' מתקרבת אל סף אחוז החסימה. 62% מהציבור מתכוון ללכת להצביע בבחירות 

אורן שטרנברג |  5
קלפי בחירות (צילום לע"מ)
סקר מנדטים שפורסם הבוקר (רביעי) ברשת ב', מציג קרב צמוד בין הגושים, כשגוש מתנגדי נתניהו מגיע ל-61 מנדטים – ללא בנט. גוש נתניהו, בהובלת הליכוד, ש"ס, יהדות התורה והציונות הדתית זוכה ל-48 מנדטים.
על פי ממצאי הסקר, הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר בכנסת עם 29 מנדטים. במפלגה השניה בגודלה על פי הסקר היא יש עתיד עם 18 מנדטים. מפלגת תקווה חדשה של גדעון סער נחלשת במנדט ויורדת ל-13. אחריה, במקום הרביעי, ימינה של נפתלי בנט  עם -11.
הרשימה המשותפת זוכה לתשעה מנדים בסקר זה. ש"ס עם שמונה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה מנדטים ומספר זהה קיבלה גם ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן.
מפלגת העבודה -6 מנדטים, הציונות הדתית של סמוטריץ' ובן-גביר עם ארבעה מנדטים ונמצאת על סף אחוז החסימה. כחול לבן נותרת גם היא עם ארבעה מושבים ומרצ שבסקר הקודם שפורסם ב"כאן" לא חצתה את אחוז החסימה, עושה זאת הפעם ומשיגה גם היא ארבעה מנדטים.
המפלגה הכלכלית של פרופסור ירון זליכה, רע"ם בראשות מנסור עבאס ומען בראשות מוחמד דראושה לא עוברות אחוז החסימה. 
לשאלה אם בכוונתך להצביע בבחירות הקרובות השיבו 62% מהנשאלים כי הם בטוחים שכן. מבין מצביעי הימין עמד שיעורם על 66% ומבין מצביעי השמאל 63%. מתוך כלל הנשאלים השיבו 18% כי הם חושבים שיצביעו בבחירות. 7% בטוחים שלא יצביעו ו-10% השיבו כי טרם החליטו בעניין.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מצבעים בסקר לגנץ כדי לפיל אותו בים הבחירות (ל"ת)
    שמואל 02/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    בחירות 2021
    משה 02/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנט אין סיכוי עוד ירד במנדטים יאיר לפיד או סער הבחירות הפעם זה לא ביבי לא בנט נתפלל שכך יהיה מספיק מתי בוגר מעשיהו יעזוב את כסא הפנים.
    סגור
  • 3.
    תשקורת
    דומרני 02/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמשיכו לעשן גראס ולחיות באשליות חחחחח
    סגור
  • 2.
    יאללה לפיד וסער ביחד. ממשלה ליברלית ע-כ-ש-י-ו!!! (ל"ת)
    נעמה 02/2021/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    אין ברירה. רק בנט יכול להוציא אותנו מהמבוי הסתום
    נהנתניהו-עבאס 02/2021/24
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מי שחושב באמת לעומק מבין, שרק אם בנט יהיה חזק, ישראל תצא מהמבוי הסתום הפוליטי שאנחנו תקועים בו כבר שנתיים, וללא תקציב .בכל מקרה מי שבאמת מקשיב לו בפרטים, מבין שבנט של היום, הוא המנהיג הכי ערכי, ישר ומוכשר שיש היום במנהיגות הפוליטיקה הישראלית. חייבים לתת לו את הקול, וממש לא מפריעה לי הכיפה שיש לו על הראש.
    סגור