חדשות

איפה הכסף: כמה הוציאו המפלגות על פרסום ברשת?

הקמפיינים של המפלגות מתמקדים ברשתות החברתיות, שלטי חוצות מוחלפים בהודעות ממומנות, כמה כסף משקיעה כל מפלגה בפרסום דיגיטלי, מי עושה קמפיינים בחברה הערבית ומי מעדיף לפרסם את יו"ר המפלגה על חשבון חברי הרשימה? 
מערכת ice |  1
צילום הכנסת - אוליבר פיטוסי פלאש 90 מרצ - אתר הכנסת הליכוד - פייסבוק יש עתיד פייסבוק תקווה - צילום מסך
הבחירות הולכות ומתקרבות וזה הזמן לפתוח את הארנק ולשים כל מה שיש כדי למשוך עוד מצביעים, ממערכת בחירות למערכת בחירות הפרסום הממומן ברשתות החברתיות צובר תאוצה, נתונים שנאספו מפייסבוק חושפים את ההתנהלות האמתית של המפלגות, לאן הולך הכסף, מי הם קהלי היעד האמתיים שלהם ועד כמה הקמפיין באמת מצליח. 
בשבוע האחרון המפלגה שהוציאה הכי הרבה על פרסום ממומן ברשתות היא מרצ שהוציאה 135,340 שקל, חשוב לזכור שלפני קצת יותר משבוע מרצ לא עברה את אחוז החסימה בסקר של כאן 11, מה שיכול להסביר את ההשקעה הגדולה, מעיין להיות או לחדול. המפלגה השנייה היא יש עתיד שהוציאה על פרסום ברשתות כ-109,441 שקל רק בשבוע האחרון, במקום השלישי תקווה חדשה של גדעון סער והליכוד במקום השישי, במקום האחרון, לא מפתיע למצוא את יש יהדות התורה, מפלגה שמצביעיה הפוטנציאלים פחות נמצאים ברשתות.
 
בנתונים שנאספו עולה מגמה של הצבעה גם בקרב בקרב נשים. הנתונים בדקו עד כמה נשים נחשפות אל אותם פרסומים ממומנים ברשתות החברתיות. מי שמוביל את רשימת ההקלקות בקרב נשים הוא יו"ר יש עתיד יאיר לפיד שמוביל עם 50% חשיפה. הורביץ ממרצ נמצא אחריו, גדעון סער במקום השלישי ונתניהו רק במקום החמישי עם 20% אחוזי חשיפה בלבד. 
*הנתונים באדיבות הפודקאסט הפוליטי "עדכוני תקשורת". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חושב
    אני 03/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך זה הגיוני שהליכוד במקום ה6 והוא בגרף נמצא במקום ה7
    סגור