חדשות

ארגון העיתונאים במכתב למשרד הביטחון: "יש לשמור על גל"צ"

לאחר הודעתו של שר הביטחון כי יפעל להוצאת תחנת גלי צה"ל ממשרד הביטחון לגורם אזרחי, ארגון העיתונאים בנייר עמדה למנכ"ל משרד הביטחון אלוף במיל' אמיר אשל בנוגע לעתידה של תחנת גלי צהל

בן רז | 
גלצ (צילום מערכת אייס)
ארגון העיתונאים שלח נייר עמדה אתמול (שלישי) להקמת ועד מנהל עצמאי לגלי צה"ל בדומה למועצת תאגיד השידור הציבורי על מנת לשמור אוטונומיה מלאה בתחום חופש העיתונות, וזאת בעקבות הסערה עקב הצהרתו של גנץ כי יפעל להוצאת תחנת גלי צה"ל ממשרד הביטחון.
כזכור, ארגון העיתונאים כבר פנה לאחר הצהרתו של גנץ בינואר האחרון מחשש שיגיע סופה של גלי צה"ל ושל המערכת העיתונאית שלה, אך הפעם הארגון במכתב נוסף שנועד לשמור עצמאותה של גל"צ ככלי תקשורת ציבורי.
בנוסף לבקשה של ארגון העיתונאים להקמת ועד מנהלי עצמאי לגלי צה"ל הועלו עוד מספר נקודות, ביניהם למנות עורך ראשי לד מפקד התחנה ולבצע הפרדה מבנית בין השני התפקידים, להבטיח אוטונומיה מלאה בתחום חופש העיתונות לעורך הראשי ולעיתונאים בתחנה בכפוף לקוד האתי של מועצת העיתונות ושל גלי צה"ל.
כמו כן, ביקשו לייצר תקציב קבוע ושקוף שיעמוד לטובת התחנה ויאפשר את המשך הפעלה כמו כן ביקשו גם התאמת כוח האדם של התחנה למשימות העומדות לפתחה ויצירת הבחנה בין החיילים ובין האזרחים שעוסקים בצורה ישירה באקטואליה "קשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה