חדשות

אורן חזן נגד צחי הלוי ולוסי אהריש: "אומרים לא להתבוללות - עם ישראל חי"

הח"כ לשעבר 'השבית' את שמחת ברית המילה של העיתונאי ובת זוגו לבנם וכתב: "הייתי מעדיף שלא תהיה חגיגה תקשורתית כזו גדולה שתדחוף אחרים לעשות מעשה זהה בנושא שהוא בחזקת שואה שקטה לעם היהודי!"
כפיר אדר |  264
אורן חזן (צילום פייסבוק/אורן חזן)
אורן חזן חוזר לעשות מהומות בטוויטר? הפעם חבר הכנסת לשעבר מטעם הליכוד שם על המוקד את ראש שמחתם של הזוג צחי הלוי ואשתו לוסי אהריש, בעקבות הלידה של בנם החדש לו ערכו ברית מילה.
"יקיריי, לא רוצה להרוס את החגיגה, אבל אני מזכיר התינוק לא יהודי וזו לא ברית מילה ובטח שלא בריתו של אברהם אבינו!", טען חזן בפייסבוק. "בשבילי, ובשביל רבים בעם היהודי, זהו סיפור קשה ועצוב. ממש עצוב. אלו שמברכים, וסביר שיתקפו אותי, פשוט מפספסים את העיקר. כי לצד כל הברכות צריך לומר את האמת והאמת אחת: הילד, ששם משפחתו אומנם 'הלוי' אך הוא הכי רחוק שיש מהלווים שעשו עבודת קודש בבית המקדש, נולד לאם ערבייה מוסלמית והוא מוסלמי לכל דבר ועניין שיגדל לחיים של קונפליקט זהות".
 
עוד הוסיף: "אז כן יקיריי, כל אחד שיעשה מה שהוא רוצה אבל צריך לזכור - יהודים מתחתנים עם יהודים. לא עם נוצרים או מוסלמים ולא עם טיבטים. אלא עם יהודים. בדיוק כמו שכל עם ודת מתחתנת בתוך עצמה. תזכרו, אין בליבי דבר וחצי דבר על אף אדם. ובטח שלא על הוריו. אבל עם כל הכבוד להורים, הייתי מעדיף שלא תהיה חגיגה תקשורתית כזו גדולה שתדחוף אחרים לעשות מעשה זהה בנושא שהוא בחזקת שואה שקטה לעם היהודי! כמו שאמרתי בעבר, בבחירה בין סיפור אהבה שמצטלם יפה לבין עתיד העם היהודי אני בוחר בעתיד העם היהודי! אומרים לא להתבוללות - עם ישראל חי!".
חזן כתב לאחר מכן בטוויטר: "לא בא להרוס שמחות אבל התינוק לא יהודי וזו לא ברית מילה ובטח שלא בריתו של אברהם אבינו. ובתכל'ס זה עצוב. כי הילד, ששם משפחתו אומנם 'הלוי' אך הוא הכי רחוק שיש מהלווים שעשו עבודת קודש בבית המקדש, נולד לאם ערבייה מוסלמית והוא מוסלמי לכל דבר ועניין שיגדל לחיים של קונפליקט זהוית. תגובות: 'חשוך' ו 'גזען' ועוד כל מיני קללות והגיגי עבר בעוד 3. 2. 1....".
תגובות לכתבה(264):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 206.
    לוסי א (ל"ת)
    אריאלה 03/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 205.
    לוסי וצחי (ל"ת)
    אריאלה 03/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 204.
    היא תתגיר
    אילן 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא תתגיר ופתרה את כל הבעיה.
    סגור
  • 203.
    כולנו מבוללים כולל אתה,מר חזן הנבער,,!
    עדנה ברג 03/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    משה רבינו התחתן עם ציפורה,שהיתה מדיינית ולא התגיירה,כי לא היה אז גיור,, רות המואביה התחתנה עם בועז והיא הסבתא רבה של דוד המלך,,היא אמרה 4 מילים והתקבלה בעם ישראל וממנה יצא המלך,ששימעו הגיע עד לימים אלה,, אם אנחנו מאמינים,שאנחנו חלק מהעם הזה אז כולנו מבוללים,גם אתה אורן,לא טהור;הדם שלך מעורבב עם הדם של ציפורה אשתו של משה רבינו ושל רות המואביה,שהצטרפה בכיף אלינו
    סגור
  • 202.
    חשוב- תיכנסו ...
    מירי 03/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שאורן אומר הלי קשר למי זה אורן ומה הוא מייצג- תינוק מוסלמי לא צריך לעבור ברית מילה ופי כמה וכמה לא כזו מוחצנת. ברית מילה של אברהם אבינו זה מצווה של העם היהודי ולא עושים מהמצווה צחוק! היו יכולים לקחים מסיבה בלי קשר לברית מילה. כל אחד יעשה בחייו מה שהוא רוצה ואין כפיה להתחתן עם יהודי או עם ערבי אך את הדת שלך תכבד יותר מכל ואל תזלזל בה. מזל טוב!
    סגור
  • טען עוד
  • 201.
    לוסי מקסימה (ל"ת)
    מ 03/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 200.
    עדיפים המתבוללים על הצחצחים (ל"ת)
    צדקת 03/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 199.
    התבוללות היא הפתרון
    חוויאר 03/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הזוי אבל כל כך נכון. הפתרון האולטימטיבי לבעית הגזענות בעולם הוא התבוללות של עמים , דתות, צבעים וכיוצא באלה. וואללה בכייף הייתי מתבולל עם איזה סקנדינבית.
    סגור
  • 198.
    חזן מרוקאי מתועב (ל"ת)
    אשכנזי 03/2021/18
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • גם צחי מרוקאי רואים שהוא מרוקאי (ל"ת)
    . 03/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 197.
    פחחחחחחח הרסתם אותי
    מתלהבים 03/2021/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל אלה שכותבים "*לכלוך כלשהו* ולוסי וצחי אנשים מדהימים וערכיים *עוד לכלוך על אורן חזן/דתיים/ימניים/'ערסים' (מזרחי מסורתי ששומע מוזיקה ים תיכונית, למי שלא מבין מה זה אומר)*" כמה אתם מכירים אותם, מי ישמע כל יומיים אתם איתם בקפה, סופש אתם אצלם לבירה... קשקשנים.
    סגור
  • 196.
    אורן חזן הוא האשפה של העם היהודי (ל"ת)
    זה.ב.ע. 03/2021/17
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 195.
    אורן חזן צודק
    פאולה 03/2021/16
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מה לעשות שהוא צודק עם ישראל חי
    סגור
  • 194.
    האמא לא יהודיה אז איך הילד (ל"ת)
    אמנון 03/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 193.
    ברית מילה
    קלייר 03/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מסכימה עם כל מילה. יהודי מתחתן עם יהודיה. מוסלמי עם מוסלמית ונוצרי עם נוצרית. הוא ינטה לכייון של האמא. והוא בן למוסלמית הוא עדיין מוסלמי.
    סגור
  • ואת? לא יהודיה. סתם זבלה. (ל"ת)
    ז.ב.ע. 03/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 192.
    מילה
    מיכה 03/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודק. לא ברית ולא בטיך. חותכים את הצופציק של האיבר לתינוק שלפי ההלכה היהודית הוא גוי גמור גם אם אביו לוי. בושה וחרפה. לעשות עבירה בריש גלי.
    סגור
  • 191.
    עצוב מאוד
    דור 03/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החתונה והברית מזכירים לי את אחד השירים היותר מחרידים של שנות ה-80 "alphaville sounds like a melody" שרקע השיר המחריד שחזה התבוללות מחרידה כזו וילדים מחרידים כאילו ורקע השיר הזה הוא: זוגות שראשים חתוכים לחצאים חצי זכר וחצי נקבה.כלומר שחצי מהגוף השמאלי של צחי הלוי וחצי מהגוף של לוסי אהריש בצד ימין בגוש אדם אחר כמו שזוקץגות חצאי ראשים מרקדים בשיר "alphaville sounds like a melody https://youtu.be/sUz2DK-ucWc
    סגור
  • 190.
    עצוב לי מאוד
    יהודי כשר 03/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החתונה והברית מזכירים לי את אחד השירים היותר מחרידים של שנות ה-80 "alphaville sounds like a melody" שרקע השיר המחריד שחזה התבוללות מחרידה כזו וילדים מחרידים כאילו ורקע השיר הזה הוא: זוגות שראשים חתוכים לחצאים חצי זכר וחצי נקבה.כלומר שחצי מהגוף השמאלי של צחי הלוי וחצי מהגוף של לוסי אהריש בצד ימין בגוש אדם אחר כמו שזוקץגות חצאי ראשים מרקדים בשיר "alphaville sounds like a melody
    סגור
  • 189.
    חצי יהודי וחצי מוסלמי
    דורון 03/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החתונה והברית מחרידה אותי. מזכיר לי את אחד השירים של שנות ה-80 "alphavvile sounds like a melody" שרקע השיר המחריד שחזה התבוללות מחרידה כזו וילדים מחרידים כאילו ורקע השיר הזה הוא: זוגות שראשים חתוכים לחצאים חצי זכר וחצי נקבה
    סגור
  • 188.
    התבוללות מחרידה
    יהודי כשר 03/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החתונה והברית מחרידה אותי. מזכיר לי את אחד השירים של שנות ה-80 "alphavvile sounds like a melody" שרקע השיר המחריד שחזה התבוללות מחרידה כזו וילדים מחרידים כאילו ורקע השיר הזה הוא: זוגות שראשים חתוכים לחצאים חצי זכר וחצי נקבה
    סגור
  • 187.
    יהודי או מוסלמי?
    נ 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורן אתה צודק ולמי שלא מבין בהלכה לא צריך לומר דברים מבלי שבדק מה ההלכה אומרת. כן הילד מבחינת היהדות הוא מוסלמי. זה נקבע לפי האמא..
    סגור
  • 186.
    חזן
    אורנה 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובכן,האמת כואבת,אכן היא מוסלמית ומה שיוצא מטמא טמא,מה שיוצא מכשר ,כשר.לוסי לא כשרה, הביאה ילד גוי בדיוק כמו הגר שיפחתו של אברהם אבינו, ע"ה.
    סגור
  • 185.
    חסר השכלה
    קטי 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להזכירך ישמעאל היה הבן של אברהם וגם מוסלמים עושים ברית מילה גם דביל וגם גזען
    סגור
  • 184.
    לוסי
    אלה 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תחשבו על ההורים שלה , היא התחתנה עם יהודי גרוש שחקן לא בדיוק מציאה.חחח
    סגור
  • 183.
    חבל שכך
    אורלי ויצמן 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לוסי תתגייר הילד חהיה יהודי אבל אורן גם מוסלמים עושים ברית מילה
    סגור
  • 182.
    צא להם מהוריד אורן חזן
    שושי 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אורןמחזן הפסק לכתוב דברים מלאי שנאה ...כל אחד שינהג כרצונו...ואם צחי ולוסי החליטו לערוך ברית לבנם מצוין...מה אכפת למישהו מכך...צאו להם מהוריד...ירצו יגדלו את הילד כיהודי אז טוב אם לא אז לא ...די נמאסתם עם השטויות שלכם....
    סגור
  • זה לא שנאה הוא צודק
    שיר 03/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי זה אצלך שטויות.אצל יהודים ממש לא
    סגור
  • 181.
    על מה המריבה
    איל 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבחינת דתית התינוק לא יהודי , הברית המילה גם מוסלמים מצווים .תמיד היו נישואים מעורבים . ותמיד היו יהודים ששמרו לא להתבולל . הכל ענין של חינוך .צריך לשמור על שלום ולשמור על מרחק.
    סגור
  • 180.
    שואה זו ההגדרה
    חי 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק בכל מילה בושה וחרפה בשביל מה לעשות ברית לגוי
    סגור
  • 179.
    צודקקקקקקק
    אלון 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ודק במילון אחוז
    סגור
  • 178.
    אתם תינוק וצריכים להחליט בין אורן חזן ללובי אהריש ,מה ת
    אריאל 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהו...
    סגור
  • 177.
    מזלצטוב ללוסי וצחי הלוי
    אלמונית 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדון חזן בן אדם גזען חסר תרבות אתה עושהנדברים יותר גרועים מהתבוללות לאהבה אין דת גזע וצבע דהילד יגדל אצל ההורים בצורה הכי טובה ובאהבה גדולה צחי שירת את המדינה וסיכן את עצמו וחבל שזה בשביל אנשים כמוך.
    סגור
  • 176.
    מה אתה אומר?!
    מריה 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתה אומג חזן? יש עוד הרבה דברים שכתובים ולא שומרים על כל מה שכתוב אז מה ?!
    סגור
  • 175.
    אורן חזן הוא השואה האמיתית לעם היהודי! (ל"ת)
    רותיש 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 174.
    אורן חזן, שואה שקטה זה כשאנשים כמוך מתרבים
    א 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חשוב עם נשים מאיזה דת. אני בטוח שאלוהים שופט אנשים לא לפי ההורים שלהם אלא לפי המעשים. זה אמור להדאיג אותך
    סגור
  • 173.
    אורן ח.. ז.ז.ז.ז. ן
    חיון 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורן , קודם בדוק אם הוריך לא אחים. אח"כ בדוק את אלה שהפסידו את חייהם בקזינו לבסוף חקור למה זרקו אותך מהליכוד? טפאק, רמאד עלייק
    סגור
  • 172.
    צודק חזן הילד לא יהודי למה הברית???? (ל"ת)
    נועם 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 171.
    אורן חזן
    גדי 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה באמת סמרטוט זה שהרצת שורות בוארנה, נערות לווי וזה שהפכחת לבדיחת הכנסת והאומה, כל זה ברור..... מה אתה רוצה מהזוג הזה ? פתאום איכפת לך מהמדינה ? בקיצור,חפש מי ינענע אותך, סתום את ביבי השופכין ותעלם חזרה...
    סגור
  • 170.
    ואתה אורן חזן...
    אזרח 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צחוק הגורל שאתה אורן חזן תוצאה של שני יהודים שהביאו את אחד האנשים הכי מזוויעים ומגעילים עלי אדמות, אני מתבייש שיהודים כמוך שייכים לעם שלי, מה שלא מדהים זה שיש כמוך רבים.
    סגור
  • 169.
    אורו חזה!
    נעמי 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מילה אחת : נבזה!!
    סגור
  • 168.
    לוסי אהריש (ל"ת)
    א 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 167.
    יהודיבמה
    יוסי 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במה טוב להיות יהודי רק רצחו ושרפו יהודים כמו ששת המיליונים שנטבחו עי הנאצים ואיפה הי אלוהים פשוט לא היה
    סגור
  • 166.
    ומה דעתך על השם שבחרו לו ? וצבע הטיטול ?
    אריק.ק 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אתה דוחף את האף שלך לעניינים של אחרים? מה איכפת לך מי עשה למי ברית או לא עשה ? אתה לא מבין את ההבדל בין רשות הפרט לרשות הרבים ?
    סגור
  • 165.
    רותתגיד
    קובי 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיד את זה לרות המואביה
    סגור
  • 164.
    מי זה הבחור הצעיר שחתך לתינוק, עם כיפה?
    רחל 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאומן, בושה!....נראה לי שלוסי מרגלת במסווה של עיתונאית, איך הפילה בפח את צחי, זה תפקידה של מרגלת. המשיח הגיע רבותיי, והנה הסימנים.
    סגור
  • 163.
    אורן חזן
    גוגו 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל מוחו ושיכלו המצומצם נמצא אורן חזן בדיוק במקום הראוי לו ולא כמשרת ציבור שאליו נקלע בגלל קשרים ענפים שלו ושל אביו מימי ההוללות בבתי העינוגים בארצות הגויים שהרי מי שהיה בעבר אחראי לסדר סטוצים בגולה ליהודים הכשרים שנקלעו לפיתחו רחוק כמזרח ממערב להיות זה שיפרש לנו את חייהם של לוסי האריש וצחי הלוי שני טאלנטים שאורן חזן כדי להיות בקירבתם צריך להיוולד מחדש.עצם העובדה שהתינוק עובר ברית מילה בגיל שמונה ימים כבר מסמלת שהוא הולך לגדול על ברכי היהדות ובואו לא נשכח שהערבים כולם שייכים לבית אברהם אבינו לא פחות מאיתנו.יתרו חותן משה למי שמבין שהוא נביאם של הדרןזים מסמל שביתו שנעשאה למשה רבנו היתה דרוזית ואף אחד לא מתכוון בטח להוקיע אותה על כך או להעיר על התבוללות ושלא נדבר על כך שישו נולד כיהודי גדל כיהודי ומת כיהודי ויש לשער שאינו יודע עד עצם היום הזה שהנצרות שהוא נשוא לבבם של כה רבים בעולם אינו יודע בדיוק שהוא הפך לנוצרי לאחר מותו.אז מה שהשאר לנו היהודים זה להתהדר שמתוככי היהדות נוצרה הדת הנוצרית לפני מעל אלפיים שנה ולאחריה הדת המוסלמית במאה השביעית וכך הפכה היהדות לאור לגויים ביצירת דתות חדשות
    סגור
  • 162.
    ויאלה אורן רד להם מהוריד עשית סיבוב היום בחוץ? כל המדינ
    מנחם 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המדינה הזאת גועל נפש עושים על האש באמצע הרחוב מסעדות פתוחות ולך מלך הקאזינו נערות ממולדובה (גויות )שזה אמא של ההתבוללות (העונש על משכב עם גוי הוא שווהה ערך למשכב זכר) השם ישמור אז לא שאני מבין גדול אבל יתרו היה ערבי או בדואי ומשה התחתן עם בתו הבכורה צפורה לדעתי אז מה אתם רוצים ממנה וממנו הם כבר אחרי חתונה וילדים מעורבים יש בכל העולם רק אתמול ראינו שוטרים ואותה מדגמנת למה חהרוס לנו יאורן
    סגור
  • 161.
    וואוו, חזן צודק, זה מכעיס, מדאיג, ודי לצפצף (ל"ת)
    אסתי 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 160.
    לא נעים אבל....
    יויו 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחור צודק. גם שעון מקולקל וכו' וכו'...
    סגור
  • 159.
    התבוללות באבואה
    אא 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתבייש צחי הלוי חסר בנות יהודיות.התבוללות באבואה.אורן צודק בושה
    סגור
  • 158.
    לנהל בית זונות ברומניה זה יהודי
    פראנקו 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני שתטיף מוסר ויהדות רק תענה לשאלה האם לנהל קזינו ובית זונות ברומניה זה יהודי. למשל את הכסף של האנשים זה יהודי, לגרום לאנשים לבגוד בנותיהם לילדיהם זה יהודי
    סגור
  • 157.
    אורן חזן
    אני 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובה לאורן חזן, מי אתה אדם עם רקע של... לא נחזור על ההסטוריה שלך, מעז לומר משהו לצחי הלוי ורעייתו. מה שחשוב ראשית זו איכותו של הבן אדם באשר הוא... וכל אחד, כל זמן שאינו פוגע בזולתו, שיעשה מה שטוב לו
    סגור
  • 156.
    צחי הלוי
    עמליה 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורן אתה איש עלוב וחשוך וטוב שנזרקת מהכנסת אני מרחמת עליך
    סגור
  • 155.
    גזענות היא אסון
    רות 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גזענים כמוך הם אסון למדינה. גם היטלר טען שנישואים עם יהודים, הם פגיעה בגזעהגרמני העליון, והילדים שלהם אינם נחשבים כארים. האם זה מה שאתה טוען לגבי התבוללות? ככה זה נשמע
    סגור
  • 154.
    אנחנו בדרך להיות אירן ! חשוכים (ל"ת)
    שמעון טלנוקוביץ 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 153.
    אז מה ?
    אני 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוסי וצחי מזל טוב יפים שלנו . הילד הוא בן אדם כמו כולנו .
    סגור
  • 152.
    באורן
    יוסי 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זבל בן זבל
    סגור
  • 151.
    למי איכפת אם אתה חושב שהתינוק מוסלמי או יהודי??
    Ghf 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תופס מעצמו מדי החזרזן הזה!!! צאו להם מהחיים. החליטו להביא ילד משותף לעולם, שיהיה להם במזל טוב.
    סגור
  • 150.
    אורן חזו תגובה לחישת בנם של לוסי וצחי
    זואי 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורן חזן תתקדם !!!!!!זה עולם אחר פתוח יותר ! הילד יהיה חצי יהודי ויחליט כשיגדל מה דתו.לוסי אהריש וצחי הלוי זוג מבורך משמיים! תפרגן!
    סגור
  • 149.
    הצטרכו לעשות גיור לחומרא
    יוחיש 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעזרת האל שהילד יגדל בשעה טובה הוא יהיה צקעך לעשות גיור לחומרא מאחר ואל היחד בת עדה אחרת שאינו יהודי יהיה צורך בגיור אורתודוכסי אך כמובן מזל טוב
    סגור
  • 148.
    צצי הלוי
    דן ישי 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורן לנו מותר להתחתן עם ערבים תגיד לרבנים שלך אני ילמד אותם קצת נימוס אני יותר קשור לדת יותר ממך אלוהים שלך הוא גם שלה תפסיקו לדבר על היתבוללות סע לאמריקה תראה מזה התבוללות בעלה איש חמוד מאוד שתרם למדינת ישראל היה קרבי למה לעשות שנאה אני חבר ליכוד מאוד קיצונ ממך תגיד להם מזל טוב זה מה שהחי חשוב יבוא יום גם הוא יהיה חייל בישראל אתה מבין
    סגור
  • 147.
    לפני שאתה מדבר תדע לך...
    חזן יא חמור 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא רק היהודים חותכים לילד בשבוע הראשון זה גם אצל המוסלמים והדרוזים. אז תקרא לזה אך שבא לך ותמשיך לאכול את הלב
    סגור
  • 146.
    בריתו של אברהם אבינו
    אברהם 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק בהחלט אין פה שום ברית הילד הוא ערבי מוסלמי ויש פה התבוללות מלאה לא אלינו
    סגור
  • 145.
    עצוב כמה שאתה צוגק
    חנה 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב כמה שאתה צודק
    סגור
  • 144.
    אורן שלא תזכה להתרבות יותר רעל של האנושות (ל"ת)
    גםוגם 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 143.
    אומרים לא לאורן חזן - אתה לא מבדיל בין טוב לרע. הנח להם (ל"ת)
    ש 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 142.
    נכון מאד צודק בכל מילה!
    אני 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להתבוללות!! ולא לחגיגות המיותרות
    סגור
  • 141.
    התבוללות
    רינת 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התבוללות זה דבר נורא ואסור בתכלית האיסור אין קשר לגזענות אין קשר לחשוך ופרימיטיבי אורן צודק במליון אחוז והדברים שנאמרו וצריכים להיאמר הם אמת לאמיתה ולא לתת להתבוללות לגיטימציה בפומבי
    סגור
  • 140.
    שכל אחד יתעסק בחיים שלו
    רוני 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שיש פה אנשים שמשעמם להם בחיים שלהם , אז הם מסתכלים על חיים של אנשים אחרים חחחח תחיו ותנו לחיות
    סגור
  • 139.
    ילד משועמם על הרצף
    דנידין 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עלוב נפש מי אתה שתהיה רב ראשי תמשיך בדביליות שלך תתקדם יא עולב
    סגור
  • 138.
    פרימיטיבי גזען...האהבה תנצח (ל"ת)
    א 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 137.
    אורן המתלהם
    פנינה 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורן תתבייש לך, מסית ו חפש אורן תתבייש לך, מסית ומחפש כותרות
    סגור
  • 136.
    אורן חזן
    איילה 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכל אחד יעשה מה שטוב לו, נכון עדיף להתחתן כל אחד עם הלאום שלו, אבל מכאן ועד לשלול מישהו, זו חוצפה!
    סגור
  • 135.
    אלוהים ברא את האדם בצלמו
    פנינה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אדם
    סגור
  • 134.
    מתבולל
    קרמבו 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זבל אנושי, שהזיק למשפחתו ולעמו, עצם חיבור למוסלמית. העונש האמיתי, הוא הולדת בנו הגוי וברית מילה שערך לו. כמה פתטי, כמה גועלי?!!?
    סגור
  • 133.
    עלוב נפש, מי בכלל שאל מה דעתו (ל"ת)
    יגאל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 132.
    צחי
    עופרשחם 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צא לנו מהוריד חתיכת פרימיטיבי!!!
    סגור
  • 131.
    מעניין
    קוקי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין, גם הנאצים חשבו כמוך...
    סגור
  • 130.
    אתה ואנשים כמוך השואה האמיתית של ישראל (ל"ת)
    מלי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 129.
    אורן חזן וטימטום הם מילים נרדפות (ל"ת)
    הלוחש לעיתון 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 128.
    כל מילה של אורן בסלע חקוקה
    אבי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכים עם כל מילה. זו האמת היחידה. עם ישראל חי.
    סגור
  • 127.
    חבר כנסת לשעבר לתמיד (ל"ת)
    גד 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 126.
    בבון ביביסטי איש תורת הגזע וסרסור מדופלם
    פיו נוטף זוהמה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכל העולם רק בישראל רבנים אסרו בדיקת DNA לחשיפת השושלת הגנטית - שלא יחשף לא עלינו שיהדות זה דת ולא גזע, ושנישואי תערובת היו עוד מימי אברהם..
    סגור
  • 125.
    ! (ל"ת)
    אורן חזן הטמבל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 124.
    תככן
    יוס 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האדיוט הזה אורן שוב פוצא את פיו ילאה תעוף לנו מהעיינים
    סגור
  • 123.
    מפגר
    ליז 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורן אתה פשוט מפגר,בעל דעות קדומות. לאמר את האמת הייתי שמחה אם הבן שלי היה מביא לי כלה כמו לוסי שהיא בחורה מהממת ומושלמת ול תמות אצה והפריטףמיטביות שלך. גולם!
    סגור
  • 122.
    כל הכבוד
    יהודה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מתלהב מחזן אבל הפעם כל מילה שאמר חבל על הזמן
    סגור
  • 121.
    חזן
    מקסים 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לא נכון במה שהוא אמר? כל מילה בסלע. רוצים להיות כמו בת יענה ולכסות את האמת? לא יעזור הוא צודק
    סגור
  • 120.
    מבחינת ההלכה היהודית הוא צודק
    א 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הילד לא יהודי. לא יעזור כלום. גם אם יתגייר יהיה חייב בברית מילה יהודית נוספת סימלית. אז תודה אורן על דברי אמת
    סגור
  • 119.
    צחי ולוסי
    אורלי לב 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי על כל עם ישראל זוג מהממממממם שכזה
    סגור
  • 118.
    סוף סוף מישהו מגיב להתבוללות המיוחצנת הזאת
    יובל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוב רובו של העם בדעתו של אורן חזן. התקשורת משקפת את עצמה בלבד
    סגור
  • 117.
    מי אתה שתכתיב מה בסדר ומה לא
    מרגלית 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה עיננינך תתעסק בדברים שלך.
    סגור
  • 116.
    חזן
    emily 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קוראים לו חזן אבל הוא בטח לא חזן, הוא גנב ואביו גנב. הוא האחרון שיכול להתערב בעניין כזה. די חזן תשלים עם היותך אפס.
    סגור
  • 115.
    יישר כח עצוםםםםם
    גיטי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לך אורן אשרינו שיש בעמ"י אנשים כמוך תבורךך כל מילה יהלום תמשיך לעשות חיל
    סגור
  • 114.
    עוד צחצח מקומי מדבר
    וויו 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מהעם הנבחר שרבנים אונבים נשים ובני ישיבות. גונבים כספי פנסיה לזקנים ל"ברכה" על קבקי צדיקים שמתחת קבורים חמורים ושליחים. אתה בן אדם הזוי לחלוטין אין לך זכות להעביר ביקורת על בני אדם שהם ברמה הרבה יותר גבוהה ממך.
    סגור
  • יש לך את זה ביותר דוחה? (ל"ת)
    יאפס 03/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 113.
    צודק כל מילה בסלע לא להתבוללות ועוד משבט לוי
    יהודי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה זה כשאין חינוך אין הסטוריה על זה כונו נענשים על כוהנים בעלי מסעדות שמבשלים טרפות על לויים שמתחתנים עם גויות אם אצל שבט לוי מהם יצאו הכוהנים מתחתנים עם גויות אנה אנו באים
    סגור
  • 112.
    הנחש עדיין זז
    קובי חן 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשבנו שלא ניבחרתה היטפטרנו מימך
    סגור
  • 111.
    אני רוצה להבין . פשוט לא מעודכן
    שבי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם לפי כת הפולוטיקליקורקט. הגזעהות חלה גם על המאבק בהתבוללות . זו לא גזענות לשמור על המעט היהודים שנשארו תמיד שמעתי על אבות תנועת העבודה מביעים דאגה על מצב ההתבוללות . מי שקורה לזה גזענות גזען בעצמו כי הוא רוצה לקעקע את היהדות ולהשמיד סופית את העם היהודי
    סגור
  • 110.
    כן ירבו הצחים והלוסים וימעטו שכמותך
    שועלה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל שיכפול של לוסי וצחי מבורך ועדיף על שלך. של נעלייך...
    סגור
  • 109.
    טפשון
    פרץ 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתעסק בעניינים שלך! אתה רע לב ובטוח שלא יסלחו לך בבית דין של מעלה. הרוע שאתה מפזר יחזור אליך. מנסה לחזור בכל דרך למודעות גם באמירת דברים טפשיים
    סגור
  • 108.
    די להתבוללות
    צודק מאה אחוז 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מקנא בעולם הבא של צחי הלוי ... איזה אסון
    סגור
  • 107.
    אדון חזן, תישאר במערה שלך, היה לנו מאד נעים השקט ממך.
    בעעעע 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוהים יעזור לייצור הזה.
    סגור
  • 106.
    עצוב שאתה קיים..... (ל"ת)
    יעקב 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 105.
    לוסי אהריש ואנה ארונוב מצאו חתן ברגע האחרון. (ל"ת)
    ג 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 104.
    אורן
    דיע 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורןחזן איפה היית כשהקורונה השתוללה כאן ? מה עשית בשביל האחר? איפה עזרת? רק בקורת ולזרוע רוע אתה יודע. מה זה עניינך עם מי אנשים מתחתנים
    סגור
  • 103.
    יהודי?
    גאי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהודה מזל טוב לך ולילדים הלא יהודים שלך שום דבר לא ישנה את העובדה שהילדים שלך מוסלמים גם לא ברית מילה אבל שאלה למה לא בגיל 13 כך נוהגים המוסלמים...
    סגור
  • 102.
    התבוללות=שואה
    תומר 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה רוצה להתבולל למה בארץ
    סגור
  • 101.
    ברכות לילד ולהורים. בוז גדול לחזן
    אזרחי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו לא גבורה להיות יהודי. לא ברכה גדולה וכשמסתכלים על יהודים כמו אורן חזן או כל מני דוסים מיליטנטים וטיפשים זה גם לא כבוד כזה גדול. בקיצור הגי הזמן להתבולל ולהיות מאושרים. כל מי שבונה משפחה מחברת משתפת ומאחדת מבורך וכל מי שמטיף לבידול ולהיפרדות טועה ומזיק. הרבה יותר טוב להיות אדם מאשר להיות יהודי.
    סגור
  • 100.
    תגובה לכתבה
    אני 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הילד יהיה אצל היהודים ערבי ואצל הערבים יהודי. יגדל מבולבל בקשרלדת שאליה הוא משתייך. שלוסי אהריש תתגייר.
    סגור
  • 99.
    כנסו בבקשה
    עוזי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה בסלע וכל מילה מיותרת שאפו גדול לאורן חזן שהאיר את המצב,חברים המלך ערום וזה מה שאמר אורן חזן המלך ערום
    סגור
  • 98.
    מי שאומר גזען כנראה לא מבין מה הזהות שלו עצמו (ל"ת)
    שלומי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 97.
    מה זה עניינך?
    יוסי מירושלים 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי אתה שתחליט מי מתחתן עם מי? וההשוואה לשואה - לא הגזמת? שואה זו השמדה פיזית. להזכירך, בית המלוכה של עם ישראל בא מאן מורביה, נוכרית. ואל תספר לי שהיא התגיירה, כי זה לא הוזכר בשום מקום.
    סגור
  • 96.
    אורן חזן
    ציפי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שעצוב זה אנשים כמוך!!!
    סגור
  • 95.
    תחזור למערה טרול
    רמי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה וכמוך ערב רב רע.
    סגור
  • 94.
    אורן מי??? יותר יוב שתשתוק, ממילא אין לך מה להגיד (ל"ת)
    אזרח כועס 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 93.
    נצח ישראל לא ישכח
    עם ישראל חי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק ב200%
    סגור
  • 92.
    התבוללות חה חה חה
    גלי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממה שהבנתי, אורן חזן, התבוללת עם כל מיני בולגריות .. אז מה לך כי תלין?.. התגובה שלך גובלת בחוצפה ובהדחפות לעניינים פרטיים. כדאי שתקרא גם את התנך. כל ע אולי תשכיל ...
    סגור
  • 91.
    לא ברית מילה
    ש.י. 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורן חזן צודק לגמרי. מסכן אליהו הנביא . רוצה להגיע לברית של ילד יהודי ושמים לו כסא לילד שיצא מקשר שכל כולו חורבן העם היהודי. "הנה אנוכי שולח לכם את אליה הנביא....והשיב לב אבות על בנים ולב בנים על אבותם". הלוואי , א מ ן בקרוב.
    סגור
  • 90.
    ציני
    אילן 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורן אתה האחרון שצריך להטיף ראינו ושמענו על הנורמות שלך
    סגור
  • 89.
    כל הכבוד אורן!
    עם ישראל חי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל המגיבים והמקללים, ספק אם אתם חלק מעם ישראל..תתמודדו עם העובדות,כל מה שהוא כתב נכוןן, זאת התבוללות, הילד לא יהודי וזה לא ברית. אז מזל טוב, לאשה היקרה. וחבל מאוד צחי. נסבים והסבתות שלך היו מוסרים נפש כדי לשמור על יהדותם.
    סגור
  • 88.
    אסון
    בבא 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    34 21
    בס"ד שיהיה ברור,! ילד שנולד לאב יהודי ולאם מוסלמית שלא התגיירה כדת וכדין, היא גוֹיָה לכל דבר. הילד מוסלמי, אינו שייך לצחי הלוי. נכון, הוא מזרעו, אבל ע"פ ההלכה אינו שלו. כך הילד אינו אדם הלוי, אלא מוחמד אהריש, אלא אם כן האֵם והילד יתגיירו כיור כהלכה ויהיו גרי צדק שומרי מצוות קלה כבחמורה! אין משחקים!
    סגור
  • הילד אולי לא יהודי לפי ההלכה אבל גם לא מוסלמי
    א 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוסלמי זה לפי האבא, אז עד שהוא לא מתאסלם הוא לא מוסלמי. בעתיד הוא יוכל לבחור האם לעבור גיור או להתאסלם. או להישאר מוגדר חסר דת כמו עכשיו.
    סגור
  • אורן חזו תגובה לחישת בנם של לוסי וצחי
    זואי 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ממש לא.האם זה מה שחשוב עכשיו ?! העולם משתנה בעתיד תהייה דת חדשה עם עקרונות של כל הטוב.הזטגיות הזו היא סמל לדו קיום אמן שהם יצליחו.הילד נכון יהיה חצי יהודי ויקבל משני העולמות.עדיך על להיות חרדי מסריח שלאתורם למדינה .
    סגור
  • איזה פלורליסט רהוט אתה (ל"ת)
    חרדי מסריח 03/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מעניין תתחת
    סמי וסוס 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד להם
    סגור
  • 87.
    לכל המתלהמים פה
    אמיר 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    28 14
    גם אם תרשמו אלף פעם..גזען פרימיטיבי וכו התינוק לא יהודי! לא יהודי וזאת עובדה
    סגור
  • נכון. ואורן אדם טוב לב.לנו הוא עזר. (ל"ת)
    ל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נו אז? (ל"ת)
    גולן 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 86.
    כל מילה בסלע,
    דודו 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    29 21
    לעשות ברית למוסלמי רק טיפשים וחסרי הבנה בהלכותהעם היהודי,הילד הזה מוסלמי טהור,הברית רק מחמיר את הריחוק מהעם היהודי,בדמים ידונו אותך ואת המוסלמית המכשפה שלכדה יהודי ברישתה כמיצות מוחמד,לא אתה יהודי ולא המוסלמי הקטן נימול,הוא ערל גוי,מי שהרחיק את עצמו מיהדות לא יוכל לתקן,מעניין מי החותך של העורלה של הגוי הקטן,שיתמעטו מיתבוללים כמוך,
    סגור
  • גיור כהלכה
    יוסי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מה שנכתב על ידי אורן חזן , אמת ונכון , הוא לא אמר דבר שהוא פוגעני , הוא לא גידף , הוא לא הקניט הוא לא איים. הוא פשוט אמר את האמת כיהודי על ברית מילה ששיכת ליהודים , לאור כל הציוצים לוסי הריש היית חייבת להיות מוכנה לכך שזה יהיה , זה לא דבר נורמטיבי צריך להבין את זה , ברגע שהיא החליטה להתחתן עם יהודי היא הייתה צריכה להיות מוכנה לכך . על כן אני מייעץ ללוסי הריש אם היהודי הזה חשוב לך ושהבן שלך לא יהיה בין כלאיים ושיגדל בסביבה אוהדת , אוהבת טוב יהיה אם לובי תחליט שהיא מתגיירת כהלכה וכך יהיה טוב לה , טוב לבעלה ובמיוחד יהיה טוב לילד שנולד לה עם יהודי ! להזכיר ללוסי , לאחר ברית מילה יש בר מצווה בגיל 13 מה היא תעשה אז ?? על כן שתשב עם עצמה ועם בעלה היהודי הנחמד והחתיך שלה ושתפיל החלטה גורלית למען הבן שלה במיוחד , ותגיד סופית אני מתגיירת !! ובה לציון גואל !!!!
    סגור
  • 85.
    חזזזזזזס
    אוח 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    22 14
    חזן צא מהורידים של כולם. תחזור לקזינו ותמשיך להשתגע. כמה ילדים עשית עם הגויו ת ששכבת. מה אכפת לך מה עושים כולם תעשה לעצמך מה שטוב לך
    סגור
  • 84.
    תחזור למלונה שלך ותישתוק אידיוט. (ל"ת)
    רם 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    34 24
    סגור
  • מה שנכון נכון מציאותי
    ציפ 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מילה של חזן בסלה אין ברירה לברית אברהם אבינו לוסי הסכימה התאהבה ביהודי אמן שיסתדרו לכל החיים היתה צריכה לקחת אחריות ולהתגייר לפני שנישאו מזל טוב הצלחה אושר בריאות וחיים טובים.
    סגור
  • צודק
    דני 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא צודק לא גזען לא חשוך הולך
    סגור
  • הוא ממש לא אידיוט זה אתה העבריין שתומך בהתבוללות (ל"ת)
    יהודי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למה לתוקף? אומר את האמת. לא מפחד מהאמת (ל"ת)
    יהודה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 83.
    שכחנו שהטיפש מכולם כבר לא בליכוד
    יוסל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    17 18
    מי אתה שתקבע שהברית היא "לא בריתו של אברהם אבינו"? מי אתה שקובע שהילד "מוסלמי" (אילו היית קצת פחות טיפש, היית בודאי יודע שאצל המוסלמים הקביעה לפי האב, כך שמבחינתם הוא יהודי טהור, ורק מבחינתך, ערל שבערלים, הוא "מוסלמי", ולא שיש משהו רע בלהיות מוסלמי). גם מבחינת היהדות, הילד יהודי, ולא כדבריך.
    סגור
  • יהודי הוא לא
    מרכזית 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כפי שאתה אומר צודק כי המוסלמים אומרים לפי דתם הוא יהודי אנחנו ה י ה ו ד י ם אומרים שהוא מ ו ס ל מ י נקודה ולא שאני חושבת כך זו הדת של היהודים נקודה ותעשה עם זה מה שאתה רוצה הוא צודק הוא צודק זו הדת שלנו וחבל שאתה לא מבין טיפש
    סגור
  • לא צודק
    אני 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה טועה, ומטעה! הילד לא יהודי עפי"י הדין היהודי כי זה נקבע על פי אמו. ולא מוסלמי לפי הדין המוסלמי, כי זה נקבע לפי האב שהוא יהודי. בקיצור, זה אדם ללא זהות דתית, ויהיה עליו לבחור בבוא היום.
    סגור
  • פשוט טועה
    אלפוטר 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצד המוסלמים הוא יהודי ומצד היהודים הוא מוסלמי. נדפק מכל הצדדים, דווקא אתה זה שמדבר שטויות
    סגור
  • 82.
    בושה
    אמנון 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    10 8
    כמה אתה צודק הלוואי והיתה מתגיירת עד אז אן כמוך
    סגור
  • 81.
    תגיד לי אורן חזן החלאה משעמם לך
    אירית נגר 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    20 17
    תגיד לי מר אורן חזן החלאה...משעמם לך? אין לך חיים? מישהו שאל אותך לדעתך? מה אתה דוחף את האף המסריח שלך למקומות שאינם קשורים אליך. זה החיים שלהם והם בחרו לחיות אותם ככה ולחיות ככה לפי דעתם ואמונתם. מי שם אותך להעביר ביקורת ובאיזו זכות? אתה תת אדם ותת רמה ואני בזה לך..אתה חלאת המין האנושי להכאיב ככה חאנשים...האישה הזו לוסי אישה מדהימה מקסימה ומהממת ואני גאה בה ומצדיעה לה היא וצחי המהמם בחרו לשים לך מראה מול הפנים כמה אתה גזען חשוך ואפל...תתבייש לך...הם לא עשו רע לטף אחד חוץ מאשר לכבד אחד את השני ואת המשפחות שלהם...אז תתעסק בעניינך אתה שפל בזוי וחלאת המין האנושי....גועל נפש...איש באמונתו יחיה ..תתעסק בחיים שלך...מה שורף לך ? כמה רוע קנאה נבזות ...והשפלות ומילים דורסות ופוגעניות עוד יצאו מהפה המטונף שלך? אני בזה לך...פשוט כך...תתבייש לך....אני אוהבת את צחי ולוסי ומאחלת להם המון שנים של אושר אהבה הצלחה ועוד המון בנים ובנות ועם ברית מילה על אפך וחמתך ומול הפרצוף שלך עד שתתםוצץ אמן.
    סגור
  • כן, אבל
    אני 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל טוב ויפה ומפרגנים לזוג היפה והאהוב הזה, אבל זה לא משנה את העובדה הבסיסית שאורן חזן צודק , כי הילד לא יהודי כרגע, אבל גם לא מוסלמי. אצל היהודים האם קובעת את ההשתייכות הדתית של הילד, ואצל המוסלמים זה נקבע לפי האב. במקרה לפנינו: התינוק מוסלמי לפי היהדות, ויהודי לפי חוקי האיסלם. אז אין מה להשתלח באורן חזן, הגם שהוא לא נסבל לפעמים.
    סגור
  • 80.
    אהריש הלוי
    נוני 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    19 10
    אורן חזן צודק ב100% מה לעשות הילד הנולד לא יהודי וזה ברור. לדעתי הלוי צריך לשנות את שם משפחתו.
    סגור
  • 79.
    בן אדם קטן ופרמטיבי
    יואל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    15 14
    התבוללות? יהדות? איפה הכיפה שלך? אה? אתה שומר שבת בכלל? אתה מברך על כל דבר שאתה אוכל? איפה לאהבת לרעך כמוך? אילו מצוות שיש ביהדות אתה מקיים בכלל? שב בשקט ואל תדחוף את האף למקומות שלא צריך
    סגור
  • לא צודק
    הדרומית 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הבדל גדול בין שמירת המצוות לבין חציית קו אדום של התבוללות. רובנו לא שומרים מצוות, ולא שומרים שבת ובכל זאת עורכים ברית מילה ועושים את הטקסים הדתיים של היהדות כמו חופה, סעודת חג, קריאת קדיש וכו' ובכל זאת לא מתחתנים עם לא יהודים.העירבוב עם הגויים יעלים לנצח את העם היהודי מעל פני האדמה. השאלה אם זה חשוב לך או לא. אני רוצה להאמין שלרובנו זה חשוב. ואני מסכימה ,שקשה מאוד להעדיף את האינטרס הלאומי על פני זה האישי כשאתה מאוהב. ואולי צריך מראש להמנע מלהכנס למצב כזה.
    סגור
  • למה (ל"ת)
    דני 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 78.
    כל הכבוד לדברי האמת של חזן! ואמר אותה בצורה מכובדת. (ל"ת)
    יהודיה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    29 16
    סגור
  • 77.
    כמובן שאייס מפרסמים רק תגובות בגנות חזן (ל"ת)
    יואל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    12 7
    סגור
  • 76.
    צחי הלוי זוגתו ייענשו בצורה חמורה על ה שהם לקחו תינוק ת
    משה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    7 12
    צחי הלוי זוגתו ייענשו בצורה חמורה על ה שהם לקחו תינוק תמים וחתכו לו את העולה, ללא סיבה. איזה תירוץ יש להם לעשות לילד גוי סתם חיתוך עולה.
    סגור
  • גם מוסלמים עושים ברית מילה (ל"ת)
    אייל 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • השנה 2021 כמה פרימיטיבים יש כאן עדיין (ל"ת)
    שמעון חלוביץ 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אורן חזו תגובה לחישת בנם של לוסי וצחי
    זואי 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א.כי זה בריא יותר וגם מוסלמים בעד מסיבות בריאותיות. ב.אל צריך רע לזוג הזה .הם עברו מספיק
    סגור
  • 75.
    נושאי תערובת
    ש.כהן 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    8 10
    אסורים לחלוטין. צחי הלוי לא מרשים אותי ובטח שלא לוזי אחריש
    סגור
  • 74.
    ידוע שאנשי שב'כ ומוסד התחתנו עם מוסלמיות, אז לכאורה גם (ל"ת)
    הייזלר 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 73.
    צחי הלוי זוגתו ייענשו בצורה חמורה על ה שהם לקחו תינוק ת
    משה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    6 10
    צחי הלוי זוגתו ייענשו בצורה חמורה על ה שהם לקחו תינוק תמים וחתכו לו את העולה, ללא סיבה. איזה תירוץ יש להם לעשות לילד גוי סתם חיתוך עולה.
    סגור
  • 72.
    תקשורת מאוסה
    שמאל ארור 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    8 5
    במקום לקעקע מעשים אומללים שכאלו נכחדי השמאל בתקשורת קופצים כחמורים ומתייחבים לזה כדבר נורמלי.
    סגור
  • 71.
    לא יודע אם ה' אוהב נישואי תערובת או לא, אבל לילד בימיי (ל"ת)
    הייזלר 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 70.
    אתה בדיוק האנשים שצריך צו הרחקה מהן
    חתיכת אפס מיותר שאתה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    9 8
    אני לא אדם דתי. אני בעד אהבה. אני מכבד את כל הדתות. ואם הייתי יכול להוציא דבר אחד מהעולם זה כנראה היה :דת!!! ורגע לפני...אנשים כמוך!!! זורעי שנאה ורעל. אני לא יודע מה הדין לגבי התינוק - יהודי או לא. הוא יוכל לבחור כשיגדל אם להיות יהודי מוסלמי אתאיסט נטול דת זאת תהיה בחירה שלו. יש לו שני הורים מצויינים וערכיים- הם בטוח יאפשרו לו את החופש הזה שלקחו גם לעצמם.
    סגור
  • מכבד דת שהיה מוחק את כל הדתות (ל"ת)
    איינשטיין 03/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא צודק
    מקומית 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מדובר בדת ! מדובר בהשתייכות לאומית. האם ישתייך התינוק לעם היהודי או לא. גם אני מכבדת את האהבה, אלא שיותר מזה את נצח ישראל ושמירה על הלאום היהודי מעירבוב. במקרה שלנו צחי הלוי העדיף את האינטרס האישי על פני זה הלאומי. והאמת קשה מאוד לשפוט אותו. צריך להיות עשוי מברזל כדי לוותר על אהבה בשם האינטרס הלאומי.
    סגור
  • 69.
    אורן חזן תישאר בימי הביניים
    טליה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    9 16
    אורן חזן אף פעם לא עיניינת אף אחד ובטח לא כעת , לא רוצים לשמוע את הפרמטיביות שלך.
    סגור
  • 68.
    אדיוט
    רעות 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    6 10
    אתה כל כך טיפש ונלאח שב בשקט
    סגור
  • 67.
    מה החייתם את הפרימטיבי הזה? (ל"ת)
    איה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    9 9
    סגור
  • 66.
    מעדיפה
    ר 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    9 15
    מעדיפהאת צחי,לוסי ובנם על אנשים דוגמת אורן חזן.הוא בושה לעם היהודי והם גאווה גדולה. שיהיה להם מזל טוב ורק טוב
    סגור
  • מה הגאוה לעם היהודי פה? (ל"ת)
    קשקוש רגשי מושפע tv 03/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אשפה מהלכת
    בני 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעדיף שאת ודומותויך תהיו מחוץ לפלנטה,מאומצת ממדינה של אנטישמים,כמה כמוך הביאו לאימוץ כאן,לא רצויה ולכי חזרה לאירופה,שם מקומך מאומצת גויה
    סגור
  • 65.
    כל הכבוד!!
    יהודיה גאה! 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    13 6
    כל הכבוד אורן. כשנותנים לגיטימציה להתבוללות, צריך לזעוק!! אתה נחשון בעת הזאת. אני גאה בך!! עצובה בשבילך הלוי. נכון, כולנו בני אדם שנבראו בצלם. צריך לכבד אחד את השנייה אבל, חייב לשמור על הצביון היהודי. חשוך מי שלא רואה את האור היהודי. תדליקו אור, תראו ותבינו מה זה להיות יהודי. שבת שלום!!
    סגור
  • 64.
    אורנצ'יק.אני מכיר פסיכיאטור טוב. אתה רוצה את מס.הטלפון (ל"ת)
    ל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    5 9
    סגור
  • פסיכי
    מרכזית 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תדאג קודם לעצמך חבר הוא צודק מה לעשות שרק לילד יהודי עורכים ברית בשמונה ימים למוסלמים בגיל 13
    סגור
  • דביל
    רוזנשטיין 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני במיקצועי מרדים טיפשים כמוך, כדי שלא יתרבו והנזק יהיה מאוד כבדאחאי,טיפש קח את הגופה ולך להיתאבד,
    סגור
  • 63.
    מעדיפה (ל"ת)
    ר 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 62.
    טיפשות
    ללוש 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    8 12
    פרימיטיבי. אנשים מתחתנים עם אנשים ולא עם דת.
    סגור
  • שכחת
    אני 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחת שיהודי זה לא רק דת. זה קודם כל לאום. הרבה מאיתנו כלל לא שומרי מצוות ורחוקים מהדת ובכל זאת שייכים לעם יהודי ומקיימים את הטקסים היהודיים שמציינים תחנות בחיים: ברית מילה, בר מצווה, חופה וטקס קבורה יהודי.ברגע שהתחתנת עם ערבייה מוסלמית הבן שלך כבר לא ישתייך לעם היהודי, ופתחת פתח להתבוללות גם בדור של הנכדים.
    סגור
  • אורן חזן (ל"ת)
    הלביאה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טיפשה כמו קיר
    דוד 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי חמור בשבילך דבילית,מה דעתך להיות בת זוג של חמור,מה ההבדל? בשבילך היינו הךגם חזיר מתאים לך חולנית
    סגור
  • 61.
    אתה הולך לאן שנושבת הרוח פחחח
    פפפ 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 5
    חזן לךתתקדם ותעזוב אותנו סופית.
    סגור
  • 60.
    החוכמולוג חזן
    יוסי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    6 5
    חזן היה ונשאר אידיוט מדופלם
    סגור
  • 59.
    מי זה אורן חזן??? הוא חי??חחחחחח (ל"ת)
    אבי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 58.
    אידיוט בשם אורן
    יורם 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    6 10
    מימאתה אורן חזן שתעביר ביקורת ? כנציג פוליטי היית בושה למפלגה שלך ועל כך תעיד "הצלחתך" בבחירות .אדם רדוד, בוטה שכוחו בפיו המלכלך .אין מילה אחרת להגיד לך מלבד א.א.א כלומר אורן אתה אידיוט.
    סגור
  • 57.
    תינוק נולד
    מ.ג. 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    14 16
    מה אפשר לדרוש מחזן? מחלת הטיפשות קשה היא ונטולת מרפא. מזל טוב להורים לסבים והסבתות, לדודים והדודות. ובעיקר, ברוך הבא לרך הנולד.
    סגור
  • תינוק נולד
    חנה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזן צודק הילד לא יהודי גם מוסלמים עושים מילה,היא כבר אמרה על בעלה שהוא יתאסלם אז על מה הרעש,הוא לא גזען,כבר היה שחקן מוכר שאבא שלו היה ערבי ואימו יהודיה וראינו כמה היה בעייתי לא לשכוח שהלך לעזה ללמד,ושם נרצח.
    סגור
  • חזן
    רחלי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 6
    חזן צודק במאה אחוזים הילד לא יהודי זה לפי האמא וממש חזן לא טיפש הוא חכם מאד התבוללות זאת שואה ממשף
    סגור
  • 56.
    חזן
    יורם 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    16 11
    רק שני דברים , אחד שאף אחד לא מעוניין לשמוע אותך !!! לך תעשה סלפי עם טרמפ !!! שניים לגבי התבוללות ,האם אתה יודע מי היו אבות אבותיך ולאיזור מלחמות הם היו עדים.
    סגור
  • 55.
    טיפשות
    חזן 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    8 7
    בתור סרסור אתה מביא גאווה לעם ולליכוד
    סגור
  • 54.
    חזן, אתה יצור פרימיטיב תחסוך מאתנו הבושה בקיומך (ל"ת)
    נעמה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    11 14
    סגור
  • חזן
    רחלי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ממש לא נכון יהודי לא מכבר ככה
    סגור
  • 53.
    תגובה לאורן חזן
    הודיה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    10 11
    הייל אורן חזן כשהתודעת תולעת שלך ושל כמוך תגדל אפילו מילימטר נוכל להגשים את היעוד שלנו כיהודיצ טיפש לך צא ולמד דעת אלוהים או לך לעבוד במקום להשתלח בבני אדם אדיוט
    סגור
  • 52.
    אפס בור ועם הארץ
    רוני קורן 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    10 6
    אבל לסרסר בזונות ולנהל קזינו בחו"ל זה בסדר יא חתיכת אפס עילג
    סגור
  • 51.
    אורן חזן
    דינה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    9 9
    אורן חזן, שמור את דעותיך האפלות לעצמך.
    סגור
  • חזן אורן
    קרמבו 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישר כוח, מר חזן אורן! מטמאי האדמה הזאת הם כל הכותבים נגדיך ומצדיקים ומברכים את מעשיו של המתבולל. יש איסור לברך את הגויים ובטח בני עשו באיחול מז"ט. איזה מצפון יש למתבולל כלפי משפחתו השורשית???
    סגור
  • 50.
    אורן חזן
    טליה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    12 8
    היא אזרחית טובה מימך בן אדם יותר מימך.. היא מביאה כבוד למדינה ותגדל את ילדיה כנאמנים למדינה. אתה בושה לעם ישראל ולמדינת ישראל.
    סגור
  • 49.
    אורן הוא אורנג אוטנג
    ערן 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    8 4
    בן אדם פרימיטיבי
    סגור
  • חזן אורן
    קרמבו 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה, ערן, זבל אנושי שמצדד במתבולל והמוסלמית. גיהנום, יש דבר כזה....
    סגור
  • למה את מעליב את הקוף (ל"ת)
    הלוחש לעיתון 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למה ככה,אח ? אורנג אוטנג יפים, חכמים ולא פוגעניים
    קופיפופיל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    4 2
    .
    סגור
  • 48.
    גאווה יהודית
    גוג 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    10 5
    מי שמביט באורן חזן לא בדיוק מבין גאווה יהודית על מה בדיוק?
    סגור
  • 47.
    הילד לא יהודי אבל
    אורה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הילד שיהיה בריא על פי ההלכה לא יהודי אבל על פי האיסלאם הוא לא מוסלמי אלה יהודי אבל רואים שהלוי מתכוון לגדל אותו כיהודי כי עשה לו ברית כדת וכדין לגבי העתיד אין ספק שיהיה קונפליקט אים יירצה להתגייס לצהל ומה עים בר מצווה ועוד המון דברים שיהוו בעיה בעתיד אבל מאחלים מזל טוב וחיים טובים לו ולהוריו
    סגור
  • אורן חזו תגובה לחישת בנם של לוסי וצחי
    זואי 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה בן אדם ....מה זה משנה תקראו באיזה מדינה חשוכה חיים.הדוסים עושים בושות ולא תורמים.הזוג הזה לפחות תורם למדינה .
    סגור
  • חזן אורן
    קרמבו 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לאחל מז"ט וגם אסור במקרה הזה. הברית, במקרה הזוועתי הזה, אינו כדת ואינו כדין בכלל. ההפך הוא הנכון. זהו שקר והתחזות לדת הלא של הילד. כל נוכחי הטקס המילה, חוטאים הם, חטא הטומאה וחטא ההתחזות וחטאים נוספים. ישר כוח, מר אורן חזן!
    סגור
  • 46.
    חזן איש לא נחמד
    שש 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    14 6
    אדון חזן אתה בושה וחרפה לעם היהודי. עדיף זוג כמו משפחת לוי והבן שלהם. מאשר אדם חסר ערכים כמוך
    סגור
  • חזן אורן
    קרמבו 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שש, לפי דבריך, יהדותך לא כשרה על כך, שמצדיק טמאים וטומאה, אתה. חטאיך בהזדהותך עם משפחת המתבולל והמוסלמית, אינם לשווא. הדין ינתן על כך.
    סגור
  • טיפשות
    חזן 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בליכוד,עדיף להיות סרסור,,,
    סגור
  • 45.
    מי ביקש דעתך יא פחחחחח אדם!
    שי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    15 10
    מה לך לדחוף את האף הערסי שלך לחיים של אחרים, חוגגים תחילת חיים של אדם חדש בישראל, מה אתה משבית שמחות, טינופת! יהודים בורחים מהדת והמסורת בגלל הטפות של קיצוניים כמוך וכמו חבריך, ובצדק!
    סגור
  • 44.
    אורן חזן היקר
    טל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    9 10
    מניסיון..הרבה יתקפו אותך אל תתרגש! כתבת נכון. אנחנו אוהבים כל אדם באשר הוא. אבל, יש כאן עניין של התבוללות. וזה איסור חמור! לפגיעה בעם היהודי. מרחמת על הילד שנולד מראש ועל האבא צלי שבמעמקי ליבו הוא מתפלל שאשתו תתגייר.
    סגור
  • טפשים
    נסי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה בור בדיוק כמו חזן.
    סגור
  • 43.
    כל כל הרבה שטיות בבן אדם אחד
    מיקי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    9 11
    בושה בושה שאתה יהודי...תתביש לך לוסי אמא ניפלאה אדם אם לב זהב. והמון לוכמה...מיאתה ...מי...תודה לאלוהים שאישתך התחתנה איתך...ותברך כל יום על מה שיש לך...מה אכפת לך מאחרים
    סגור
  • 42.
    לוסי האיש וצחי
    יהלי בן יוסף 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הערה לחזן
    סגור
  • 41.
    שמעון ריקלין המוקיון
    נבוכדנאצר 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אורן כל דבר עדיף על האפשרות שההורה שלך יהיה, דודו אמסלם, קקי זוהר, מיצי רקב, אסנת סמארק, אמיר אוחננה, קרעי, קלנר , קטי שיטרית, אורלי לוי, בן גביר, סמוטריץ ויאיר נתניהו
    סגור
  • 40.
    כל מילה בול וטוב שנאמרה כל הכבוד חזן (ל"ת)
    משה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    14 13
    סגור
  • 39.
    אורן חזן
    אסף 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    4 10
    צודק בכל מילה וגם מסביר בנועם.
    סגור
  • 38.
    לא אורן ולא חזן
    אני1 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אתה לא חסר לאף אחד .והם דוקא כן. חייה ותן לחיות !!
    סגור
  • 37.
    כמעט בטוח שהוא בעצמו תערובת .... (ל"ת)
    איי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 36.
    אורן שחרר אותנו מהחושך אתה והחלאות בן גביר ושות'
    כולנו בני אדם 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    11 12
    אתה והפאשיסטים בן גביר והזבל שסביבו הם החושך. כולנו בני אדם הם המבוא למלחמת אזרחים על הרקע החלאתי שלהם ושלך. תחיה את חייך ותן לאחרים לחיות את חייהם ...שחררו לוסי וחצי אינשאללה רק נחת
    סגור
  • 35.
    אורן חזן צודק ב1000%
    נתן 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    23 16
    מה עם ההתבוללות הזאת? היא גויה לכל דבר ועניין. והוא סגר את השושלת שלו ע"י גויה
    סגור
  • חזן אורן
    קרמבו 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאפו, צדיק!
    סגור
  • 34.
    ביבי
    כדורי קבע 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    6 2
    גם ביבי היה נשוי גלויה בנוסף מאף עים אישה נשואה עפי הודאתו.מה דינו לפי ההלכה היהודית?איך החרדים אוכלים את זה?
    סגור
  • 33.
    השואה השקטה שלנו היא שמפגרים כמוך נולדו (ל"ת)
    יובל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • 32.
    חמור
    אי אוווו 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    8 6
    עדיף שיחפש רופא שיניים שיחליף לו את הכתרים הדוחים שגורמים לו להראות יותר חמור ממה שהוא כבר גם ככה.
    סגור
  • 31.
    שימו לב,
    דוד 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    8 5
    לכל אלה שבעד. האם אתם יכולים לענות לשאלה מה ההבדל בין שואה להתבוללות ? ותהיו אמיתיים, לא קריאות גנאי או סיסמאות.
    סגור
  • 30.
    איכסס בן אדם מסריח
    גיא 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    14 15
    שילך כפרה על שני המהממים האלה
    סגור
  • חזן אורן
    קרמבו 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למביני בכפרות אמרו, שהזוג וילדיהם ילכו כפרה על עם ישראל ויבוא לציון גואל
    סגור
  • 29.
    תמיכה בדברי ח"כ לשעבר אורן חזן
    זהבה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    24 14
    עומדת מאחורי דבריך אורן חזן. כל מילה בסלע . כל הכבוד לך על כל מה שכתבת. בייחוד שמדובר בזוג סלבריטיס שהם משמשים מודל לחיקוי לצעירים . ע"י הפרסום באמצעי התקשורת יש רושם שזה לגיטימי. וחבל!!!! מין הראוי שייעשה בצנעה. כל אדם זכותו לכשות מה שהוא רוצה. אנשי ציבור שייחשבו פעמיים!!!
    סגור
  • יואו איזו סתומה! אנשים רוצים לחיות בשלום לא בפילוג.
    יובל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    6 3
    תמשיכי להצביע ביבי יא מסיתה
    סגור
  • חזן אורן
    קרמבו 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זבל אנרכיסטי ושונא עמו! דווקא מקרים האילו של זיווג מגעיל הזה של יהודי מתבולל ומוסלמית, מביאים לפילוג וריחוק מרחק רב בין הדתות. נ.ב. להקיא עליך מנה גדולה שתספיק לך ולמשפחת המתבולל.
    סגור
  • 28.
    כמה אנשים יכולים לשקר ולבלף
    מנחם 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    14 5
    הוא כותב דברים ברורים. הוא לא תוקף את ההורים ולא אף אחד. בסך הכל מבהיר את האמת. הילד לא יהודי נקודה. יכולים לחתוך כמה שרוצים.
    סגור
  • 27.
    אורן חזן
    שרון משה מטבריה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    15 6
    חזק הוא ברוך .. אשרייך כל מילה בסלע
    סגור
  • 26.
    חמור קופץ בראש
    מוהל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    5 10
    אוקיי לא להתבוללות, טמי אתה בכלל שתבלבל אם זה טוב לר אוב הוא כן יהודי לא יהודי, חלאס להתערב בחיי אחרים, אני לא מבין אוהדי לוסי, אבל אם זה רצונה אז תברל אותה
    סגור
  • 25.
    לך תחפש עץ אחר להתלות עליו
    יוחנן 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    6 13
    חוצפן!! תתעסק בעיניינים שלך זנות,סמים וכו'
    סגור
  • 24.
    אורן חזן
    גימלאי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    7 7
    עוד אידיוט שיש לו משהו להגיד עדיף שיסתום את הפה...
    סגור
  • 23.
    לך תחפש תעצמך משועמם
    לורי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    12 10
    אפילו לא קראתי את הכתבה ובא לי להגיד לך תתעסק בעצמך ומשפחה שלך. רד מהגב של האנשים. לא עניינך אוהבים מביאים ילד עובדה קיימת לא יעזור לך התנדפתה מה פתאום אתה חוזר מחפש כותרות?
    סגור
  • 22.
    אורן חזן
    רוני ליטר בשארי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    8 6
    מי אתה אפס מאופס. קנאי איש רע שיידעו רק שמחה ואושר לוסי צחי ובנם
    סגור
  • 21.
    אמת
    נעמי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    14 11
    הוא צודק! זו דעת התורה משה אמת ותורתו אמת
    סגור
  • סוף סוף מישהו הגיב בצורה הטובה והמנומקת
    רחל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    20 7
    זה שהדור הזה מתדרדר מבחינה מוסרית וסובל מבורות וזלזול בערכים החשובים ביותר לעם ישראל ולשלמותו, אין שום הצדקה הסבר הבנה לכך שיהודי מזרע ישראל מכר את נשמתו לעם אחר. האם מוסלמית ולכן הילד הוא מוסלמי וזה לא יעזור לאף אחד. זהו קשר אומלל שמי שיבור חיים קשים של תסכול והעדר זהות זה הילד הזה שנולד. אורן שמחתי שסוף סוף מישהו רציני הגיב לתופעה הנוראה הזאת.
    סגור
  • ירושלים
    עדי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איש תת רמה ,גזען עדיף שלא תפתח את הפה מלאה.
    סגור
  • עם ישראל זה עם יחיד ומיוחד ולא מתבולל
    שי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    6 6
    אמת צריכה להאמר גם אם היא לא נוחה למישהו יהודי נולד לאם יהודיה!!! די לצביעות ויפה מפש למישהו עם ישראל עם הנבחר ועם הסגולה לא מתערבב עם אומות אחרות מצער שכך אנשים ממשיכים לטעות מקווה שבהמשך יתפכחו
    סגור
  • 20.
    אברם
    מיקה 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    4 7
    גם אברהם היה גוי להזכירך.ואסתר התחתנה עם אחשורוש.רות המואביה.וכן-גם סינים מתחתנים עם יהודים/ות
    סגור
  • נושאי תערובת (ל"ת)
    כדורי קבע 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 19.
    הוא פשוט צודק
    כינרת 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    16 7
    סוף סוף מישהו שאומר את מה שכווווולם צריכים להגיד. תפסיקו להיות יפי נפש ושחקנים וצבועים. נשרף הלב לראות ילד מוסלמי עם שם משפחה הלוי. זה טירוף.
    סגור
  • 18.
    אורן חזן
    אזרח 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    4 7
    אורן חזן אתה מחדש לנו שהוא לא יהודי? האמת שנמאס ממך ומהפה הגדול שלך בגלל זה נזרקת מהכנסת וטוב שכך
    סגור
  • 17.
    היינו מעדיפים שתאושפז
    אבי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    5 11
    באברבאנל יאמסרסור
    סגור
  • 16.
    יצור דוחה ועלוב
    רינת 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    7 12
    חבל שהדת היהודית ומדינת ישראל ,האור לגויים אעלק, מקדמת תפיסות כל כך חשוכות , מסוגרות ושבועות כאילו אנחנו עדיין חיים במערות ולא מוכנים שהילד היפה שלנו יצאהב הילדה מהשבט בקצה השני של היער
    סגור
  • 15.
    לוסי
    מושיק 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    5 6
    למה ההדיוט .מדבר.,בושה ליהדות .הם דוגמה לשפיות ולאהבה.
    סגור
  • 14.
    חזן, מאיזה תהום צצת?
    אני 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    8 11
    מתהומות הייאוש והמירמור?
    סגור
  • מר חזן
    רוני בשארי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 6
    לך מפה
    סגור
  • 13.
    אמת
    חן 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    12 6
    אורן צודק
    סגור
  • 12.
    די חזן נמאסת, עוף הביתה לאבא ותשתוק קצת לא יזיק (ל"ת)
    אמיר 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • 11.
    תתקדם יה...אנחנו במאה העשרים ואחת
    בת לביא 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    7 13
    הגמל לא רואה את הדבשת שלו והולך מחוייך בעולם אגב כך הדמיון בין חיוך הגמל לאורן חזן והמבין יבין
    סגור
  • 10.
    אורן, נראה לי שיצור נאלח שכמוך יכול להשבית משהו ?פחחח.. (ל"ת)
    אני 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    5 11
    סגור
  • 9.
    אומרים כן לאהבה
    יאיר לא הבן 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    15 8
    והכי חשוב להיות בן אדם. ולהתנהג כבן אדם.
    סגור
  • 8.
    למה נותנים במה לבבון?
    פרסיפל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    18 14
    אורן הלא יקר, אנשים כמוך הם האויב מספר אחת של העם היהודי. אין לך את הכלים להבין עד כמה אתה טועה בכל מילה שאתה מוציא מהפה המיותר שלך. הייתי אומר לך "תתקדם", אבל אתה מקרה אבוד
    סגור
  • 7.
    אז מה הוכחת? שכל הדתות גזעניות?
    גל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    10 6
    או לכל הפחות קסנופוביות? רק נזכיר לך שדת היא המצאה של בני אדם, מטרתה לשלוט ולבדל.
    סגור
  • 6.
    צודק
    ישראל 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    15 12
    צודק
    סגור
  • 5.
    בן אדם עלוב נפש (ל"ת)
    אאא 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    15 14
    סגור
  • 4.
    תגובה שפויה
    שפוי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    21 11
    מסכים עם כל מילה. צריך אומץ להגיד את האמת. וזאת האמת לאמיתה.
    סגור
  • לא צודק
    ר 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 4
    גזען. לא צריך אומץ לדברי הבל
    סגור
  • אורן
    נשר 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    3 7
    מה צודק דפוק מחפש כותרת אגון חזן לך אתה והוא לנוח
    סגור
  • 3.
    צודק לגמרי (ל"ת)
    גיא 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    13 10
    סגור
  • 2.
    הצנזור הבור
    יהודה אלידע 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    5 6
    אם אתה רוצה שקט תקשורתי סביב סיפורים של נישואי יהודי עם ערביה, עליך להפסיק לקרוא בתורה על הבחירות שעשה אברהם, על אשת משה ובנ"ך על הסבתא של דוד ועל ההרמון של שלמה. כנראה שלא ישאר לך הרבה מה לעשות בבית הכנסת
    סגור
  • 1.
    טוהר הגזע=זוהמה פשיסטית (ל"ת)
    אבבא 03/2021/11
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור
  • ברית
    אלומינית 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    8 2
    עצוב
    סגור
  • שב בבית
    מיקי 03/2021/12
    הגב לתגובה זו
    4 6
    תעלעל בהיסטריה שלך . ותעשה תיקון.
    סגור