חדשות

נתניהו רמז על גיוס עריקים, סער: "כהרגלו, משקר בספינים על גישושים"

ראש הממשלה טען בראיון אצל רסקין בתכנית הבוקר של קשת 12: "חברי כנסת גם אצל בנט וגם אצל גדעון לא רוצים ממשלת רוטציה עם לפיד", ראש מפלגת תקווה חדשה זעם: "מנסה לייאש ציבור לאומי גדול", ולמה לוינסון ושלזינגר התנגחו?
כפיר אדר | 
בנימין נתניהו (צילום מארק ישראל סלם פלאש90)
במהלך הראיון שלו לניב רסקין בחדשות הבוקר בקשת 12, ראש הממשלה בנימין נתניהו גם סיפר בין היתר על גישושים של מועמדים ברשימותיהם של בנט וסער להצטרפות לממשלה בראשותו אחרי הבחירות, כזכור על פי חלק מהסקרים עריק אחד יכול להספיק לנתניהו להקמת ממשלה. אין ספק שהתשובה שנתן גרמה לסערה ברשתות החברתיות. 
רסקין שאל את נתניהו: "האם יש לך עריקים מהמפלגות שממולך?" ורוה"מ ענה: "אני יכול להגיד לך דבר מעניין. אנחנו רואים בסקרים תזוזה של מצביעים מהמפלגות האחרות כי הם לא רוצים ממשלת רוטציה עם לפיד".
"אבל הדבר המעניין הוא שאנחנו מקבלים כבר גישושים, כך אני אגיד את זה, מחברי כנסת גם אצל בנט וגם אצל גדעון שאומרים, אם הם ינסו לעשות את התרגיל הזה, כפי שהם כנראה מתכננים, כי הם יודעים, הם יושבים בפנים, לעשות רוטציה עם לפיד ולהמליך בעצם את לפיד לראשות הממשלה, אנחנו לא יכולים להשלים עם זה".
 
ברחבי הרשת התייחסו לתשובה של נתניהו וגדעון סער, ראש מפלגת תקווה חדשה, הגיב: "נתניהו, כהרגלו, משקר בספינים על גישושים ועל עריקים. הוא יודע שתקווה חדשה לא תאפשר לו להקים ממשלה חדשה ומנסה לייאש ציבור לאומי גדול שמאמין בתקווה ומייחל להחלפתו. ביום שלישי מפסיקים את תרבות השקר ושמים ת׳ בקלפי".
יריב אופנהיימר, מזכ"ל שלום עכשיו לשעבר טען: "אם מקשיבים היטב, נתניהו לא טוען שיש לו עריקים אלא שיש אנשים במפלגות הימין שיערקו אם מפלגותיהן ילכו עם לפיד. סה״כ עוד דרך נלוזה לחזור על מסר ההפחדה. תעמולה- לא ניוז".
כתבת YNET מורן אזולאי שהייתה חלק מראיון מרתק במיוחד עם נתניהו אמש שהעיר לה על סגנונה, כתבה: "מילה אחת על שיח העריקים: כשיש באמת עריקים (משני הצדדים) לא מדברים עליהם לפני. פשוט מגלים יום אחד שהם שם. כל מועמד שמצהיר פומבית שיש לו עריקים, בעצם מאשר שאין לו".
 
יהודה שלזינגר צירף את ההקלטה שקיבל לפני הראיון בו נתניהו מדבר על נושא העריקים, חיים לוינסון עקץ אותו: "אתם יודעים מה מביך? נתניהו צולם אתמול אצל רסקין ב צ ה ר י י ם דהיינו הוא אמר באולפן בגלוי משהו הרבה יותר בוטה מ"ההקלטה" שדלפה אחר כך לשלזינגר בסמוי. ממש "הדלפה". Nsa של התקשורת אם הייתי שלזינגר ממבוכה הייתי מתכסה כמו הבחור ההוא שלא יכול להחשף לשמש לפני שיוצא מהבית", שלזינגר ענה: "אחלה רסקין. שאפו. תמשיך ללרלר על מקורות וקרדיטים. אתה קצת על אובססיה אחי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה