חדשות

ועדת הבחירות לא מפרסמת את תוצאות האמת, צפו בסיבה החריגה:

יום הבחירות מאחורינו ולפי כל הנתונים טרם הושגה הכרעה והקרב צמוד ביותר, אבל וועדת הבחירות הגוף שאחראי לספק לנו את הנתונים שיקבעו את גורל המדינה לארבע השנים הבאות מהבוקר לא מעדכנת את תוצאות האמת וזאת הסיבה המטרידה
עמיאל ירחי | 
קלפי בחירות (צילום לע"מ)
הקלפיות נסגרו אתמול אבל המתח עוד בשיאו, כרגע אין הכרעה לאף גוש ונראה שהסיבוך הפוליטי רחוק מלהסתיים, עיני הישראלים ובעיקר הפוליטיקאים נושאים עיניהם אל וועדת הבחירות המרכזית בציפייה לתוצאות האמת שיכריעו מי יהיה ראש הממשלה הבא, אבל בוועדת הבחירות לא מעדכנים את התוצאות כבר מהבוקר.
 
בזמן שלא מעט אזרחים ועיתונאים מוטרדים מהעיכוב החריג בעדכון תוצאות האמת, אורלי עדס מנכ"לית וועדת הבחירות בהודעה לא שגרתית לתקשורת "מי שאחראי על איסוף התוצאות קרס והלך לישון" מסתבר שבוועדה אין מחליף לאיש בתפקיד הקריטי, האחראי הלך לישון ומדינה שלמה נשארה במתח.
כזכור הקולות שנותרו יקבעו לא מעט עבור הפוליטיקאים והאזרחים, כרגע לא ברור מי ירוויח בין הסכמי העודפים המקרנים בין גדעון סער לנפתלי בנט, הסכם שגוש אחד ירוויח ממנו מנדט קריטי והשני יפסיד,  גם שאר הסכמי העודפים בין המפלגות מחכים להכרעה. גם במפלגות הקטנות מחכים לתוצאות נוספות כשהמפלגה הכלכלית של ירון זליכה כרגע קרובה לאחוז בודד שיכריע האם זליכה יזכה למימון מפלגות או שיישאר לבדו מול חובות המפלגה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה