חדשות

נחשף מה נתניהו באמת חושב על רע"מ

ספירת הקלפיות מתקרבת לסיומה וכרגע גוש הימין לא יגיע אל ה61 מנדטים גם יחד עם בנט, נתניהו יחפש עריקים אבל השם החם כרגע הוא רע"מ שעברה את אחוז החסימה ויכול לתת לנתניהו ממשלה, מקורבי נתניהו חושפים מה נתניהו חושב על רע"מ
עמיאל ירחי | 
מנסור עבאס (צילום פלאש 90)
יממה אחרי סגירת הקלפיות ולמרות אי סדרים בוועדת הבחירות כמעט כל הקולות כבר נספרו, מהנתונים שעולים מהספירה כרגע אין הכרעה לאף גוש, בנימין נתניהו לא מגיע אל ה61 מנדטים גם עם בנט, השם החם בעקבות חוסר ההכרעה הוא מנסור עבאס, יו"ר מפלגת רע"מ יכול עם חמשת המנדטים שלו לתת לנתניהו ממשלה, אבל מה חושבים בסביבת נתניהו על הישענות על רע"מ?
הערב (רביעי) מדווח מיכאל שמש כי בצל הוויכוחים הבוקר בין חברי הכנסת מהליכוד שלמה קרעי וצחי הנגבי מקורבים לנתניהו חושפים כי נתניהו לא שולל שיתוף פעולה פרלמנטרי עם מנסור עבאס, ונתניהו ממתין לתוצאות הסופיות. יש לציין כי מנסור עבאס אמר בראיון הערב כי טרם פנו אליו בנוגע להרכבת ממשלה, לא מצד הליכוד ולא מצד יש עתיד.
 
הערב מדווחים גם על מגעים של נתניהו לאיתור עריקים בגוש "רק לא ביבי" נתניהו לא נח ומנסה להרכיב ממשלה. כזכור נתניהו אמר לפני הבחירות כי לא יישען על מפלגות ערביות וגם בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו כתב בעבר על רע"מ כי הם "סניף של חמאס". עוד גורמים בימין לא אהבו את המהלך, בועז גולן מנכ"ל ומייסד ערוץ 20 כתב בעקבות הפרסום "בחיים שלי לא אתן קולי למפלגה שתשתף פעולה או תבקש תמיכה ממפלגה איסלאמית קיצונית, שבאנשיה מחבקי טרוריסטים ושונאי ישראל. יש גבול שאותו לא עוברים!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה