חדשות

מנסור מי? בועז גולן מאיים על מפלגות הימין

יומיים לאחר ליל הבחירות ונראה שאנחנו רק מתרחקים מהכרעה, במפת הגושים אין הכרעה לאף גוש ובשני הגושים מחפשים עריקים או מפלגות שיעברו צד ויתנו את האצבעות החסרות, בעקבות דיווחים על יחסי נתניהו ומנסור עבאס בועז גולן יוצא במסר תקיף
עמיאל ירחי |  2
בועז גולן (צילום צילום מסך ערוץ 20)
כולנו חיכינו לליל הבחירות כדי לשמוע אחרי ארבע מערכות בחירות מי יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל, אך כפי שזה נראה כרגע אנחנו נמשיך לחכות, כמעט כל המעטפות נספרו וכרגע לאף גוש אין רוב ויכולת להקים ממשלה, שני הגושים מתחילים בחיפושים אחרי עריקים או מפלגות שיעברו צד ויתנו ממשלה לישראל.
 
השם החם כרגע היא מפלגת רע"מ בראשות מנסור עבאס שטרם הודיעה על תמיכה בגוש כזה או אחר, בצל דיווחים על כך שנתניהו לא שולל שיתוף פעולה קואליציוני עם מפלגת רע"מ בועז גולן מנכ"ל ומייסד אתר 0404 יצא למתקפה נגד המהלך ואמר: "אני לא אתן את קולי למפלגת ימין שתשתף פעולה עם תומכי טרור".
גולן גם עקץ עיתונאים ימנים אחרים וקולגות מערוץ 20 על כך שהם לא מוחים על המהלך המסתמן ואמר "הדגים שותקים, אף אחד לא מדבר ולא פוצה פה, נותנים תמיכה לשונאי ישראל ושותקים כמו דגים". כזכור שמעון ריקלין עיתונאי ערוץ 20 כתב אתמול בעד מהלך דומה "אם השמאל יכול להישען בשביל הצבעה אחת על בל״ד. הימין יכול להישען בשביל הצבעה אחת על רע״ם."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בועז גולן אתה המלך!!! (ל"ת)
    טליה 03/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הוא טמבל עכשיו יתחיל להבין שביבי זה נוכל שרק רוצה לברוח
    משה 03/2021/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכלא ודאי. זה מה שמוביל את ביבי ובשביל זה יעשה גם חתונה עם בלד אם צריך
    סגור