חדשות

צפו: מה אלקין חושב על מי שלא מצטרף לממשלת ימין?

בזמן שאין הכרעה במערכת הבחירות ובשני הגושים מחפשים עריקים, קטע מראיון עם זאב אלקין רץ ברשת ומביך את השר לשעבר, בראיון ששודר לפני שנתיים תקף אלקין את מי שגורר את ישראל לבחירות ולא מקים ממשלת ימין, איך הגיבו חברי הכנסת מהליכוד?
עמיאל ירחי |  1
זאב אלקין (צילום פייסבוק/ זאב אלקין)
רוב הקולות נספרו ומהנתונים שמספקים בוועדת הבחירות המרכזית עולה כי כרגע אין הובלה לאף גוש, כדי להקים ממשלה בשני הצדדים מחפשים עריקים וככול הנראה כדי שתקום ממשלה בקרוב לפחות פוליטיקאי אחד יצטרך להפר הבטחת בחירות. בין ספירת הקולות לגישושים הראשונים קטע מראיון עם זאב אלקין רץ ברשת ועשוי להביך את השר לשעבר.
 
בראיון שנתן אלקין ב2019 ביום פיזור הכנסת השנייה תקף אלקין את מי שלא נותן יד לממשלת ימין ומוביל את ישראל לבחירות "מדינת ישראל הולכת להיות משותקת לחצי שנה ולהוציא מילייארדי שקלים בגלל שבן אדם אחד החליט למנוע הקמת ממשלת ימין" בראיון מלפני שנתיים תקף סער את ליברמן על שלא נתן  את ידו לממשלת ימין בראשות נתניהו וישראל הלכה לבחירות שניות, כזכור כיום אלקין ומפלגת תקווה חדשה שוללים מפלגה בראשות נתניהו.
בליכוד ראו את הסרטון והגיבו באיפוק, כרגע במפלגה מבינים כי אין להם רוב והם בחיפוש אחר עריקים, חבר הכנסת עמית לוי מהליכוד שיתף את הסרטון בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "זו ראיה שעמדותיהם עשויות להשתנות, מה שיכול לתת לאזרחי ישראל תקוה (חדשה?)" וקרץ לאנשי מפלגת סער שהוא מחכה שישנו את דעתם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל אחד רואה שמדובר ברמאי ונוכל פוליטי
    זנזיבר 03/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו כל המפלגה החד"שה שלו. לא מומלץ לקנות ממנו אפילו בקבוק וודקה שבטח יהיה מזוייף.
    סגור