חדשות

עוברים לוואטסאפ: עלייה של 120% בפניות צרכנים בדיגיטל

חברת קומבוקס מפרסמת כי חלה עלייה בפניות לקוחות דרך הוואטסאפ. 17% מהפניות טופלו על ידי בוטים ורובם משמשים כמערכת לניתוב שיחות ולא מחליפים נציג אנושי

בן רז | 
וואצאפ בעלייה בפניות לשירות לקוחות (צילום pixbay edit ice)
לפי נתוני חברת קומבוקס שעובדת עם החברות הגדולות במשק, יש עלייה תלולה בפניות לקוחות דרך וואטסאפ. 17% מהפניות טופלו על-ידי בוטים, רובם משמשים כמערכת לניתוב שיחות ולא מחליפים נציג אנושי. אין ירידה בגיוס אנשי שירות לקוחות. איקאה: "עידן הטלפון נגמר - מעכשיו הפיתוחים הם בדיגיטל"
עוד עולה מהנתונים כי וואטסאפ הפכה לכוכבת עולה במוקדי השירות והמכירות של הישראלים בשנת הקורונה עם צמיחה אדירה של 1,000% במספר הפניות דרכה עוד מתקופת הסגר הראשון. בשווקים כמו מוסדות חינוך וקורסי העשרה הצמיחה הגיעה בשיאה ל-1,300%. לאחר הסגר הייתה חלה ירידה במספר הפניות אבל עדיין יש עלייה עקבית בשימוש באפליקציה והוא גדל פי 2.5.
בנוסף, רואים כי חלה ב-2020 עלייה של 120% בפניות של לקוחות בערוצים הדיגיטליים: פייסבוק, צ'אטבוט, אינסטגרם ומייל וצופים כי ב2022 הם יעקפו את מספר הפניות הטלפוניות. מהנתונים עוד עולה כי היקף הפנייה למוקדי השירות והמכירות באמצעות כלל הערוצים הדיגיטליים עומד בממוצע על 35% ב-2020, כשוואטסאפ אחראית ל-90% מהצמיחה של כלל ערוצי הדיגיטל.
כל הנתונים נאספו מהמערכות של קומבוקס הנותנת שירותי שירות לקוחות בדיגיטל לחברות גדולות כמו שופרסל, סופר פארם, ביטוח ישיר, משרד הבריאות וקופות החולים, yes, hot.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה