חדשות

ימינה: "נחש בתחפושת של צדיק". סמוטריץ': "עלבונות אישיים"

בצלאל סמוטריץ' תקף הבוקר את נפתלי בנט לאחר שכתב עליו פוסט ארוך ברשתות החברתיות וטען כי הוא מונע ממשלת ימין. במפלגת ימינה הגיבה עם הודעה תוקפנית: "מנסה לשעבד בכפייה את הציבור הציוני דתי למטרותיו האישיות"
אביחי דלאל |  1
נפתלי בנט ובצלאל סמוטריץ (צילום יונתן סינדל פלאש90)
אחרי שהבוקר (שלישי) יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', יצא באגרת ארוכה נגד יו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט, במפלגת ימינה החליטו שלא לשתוק והגיבו בתוקפנות לאיגרת של סמוטריץ' בהודעה משלהם שכינו: תגובה לאיגרת השנאה של סמוטריץ'. 
בהודעה של ימינה נכתב: "בצלאל סמוטריץ׳ הוא נחש בתחפושת צדיק, שכבר הכיש במסלול הקריירה שלו את אורי אריאל ורבים אחרים עליהם דרך למען קידומו האישי שבוער בתוכו. הכל—באיצטלה של 'לשם שמיים' ומתוך 'אידיאלים נשגבים'. הוא מנסה לשעבד בכפייה את הציבור הציוני דתי למטרותיו האישיות תוך כדי הכתמת ציבור זה וביזויו". 
עוד הוסיפו: "סמוטריץ׳ משקר במצח נחושה, בודה ביודעין עובדות שלא היו ולא נבראו, ומדרדר בהפקרות את ישראל לבחירות חמישיות וכאוס. ימינה תמשיך להתנהל בנחישות למען הקמת ממשלה לאומית טובה ויציבה בישראל לאור ערכיה".
סמוטריץ' הגיב לתגובה של ימינה וכתב בדף הטוויטר שלו: "איבוד העשתונות הזה של בנט, שיש בו מנה גדושה של עלבונות אישיים ואפס התייחסות עניינית לטענותיי שנשטחו בארוכה, מלמד שבנט יודע שאני צודק. הטחת עלבונות אישיים היא מפלטו של מי שאין לו שום דבר לומר לגופו של עניין. אמשיך לעשות הכל כדי למנוע מבנט לפרק את המחנה הלאומי ולהקים ממשלת שמאל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבר קלטתי את זה על סמוטריץ',כמו פרץ ויוגב איזה טיפוסים.
    קובי 04/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר קלטתי את זה על סמוטריץ',כמו פרץ ויוגב איזה טיפוסים.
    סגור