חדשות

מארק נגד ליברמן: "הגמל לא רואה את דבשתו"

חברת הכנסת לשעבר יוצאת נגד יו"ר מפלגת ישראל ביתנו לאחר שהגיב למקרה שבו צעיר סטר לנער חרדי ברכבת החשמלית בירושלים. מארק: "אתה הכשרת את האירוע הזה במו פיך תתבייש"
מערכת ice |  3
ליברמן ומארק (צילום אוליבייר פיטוסי והדס פרוש פלאש 90)
חברת הכנסת לשעבר ממפלגת הליכוד, אוסנת מארק, יצאה היום (שישי) בביקורת נגד יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן שהגיב על האירוע בו צעיר סטר לנער חרדי ברכבת החשמלית בירושלים, תיעד והעלה לדף הטיקטוק שלו. לטענת מארק, ליברמן היה חלק מהאשמים בתקיפה.
ליברמן כאמור הגיב לאירוע וכתב בעמוד הטוויטר שלו: "שעת מבחן. המקרה שבו צעיר ערבי סוטר לבחור חרדי ברכבת הקלה הוא אירוע מקומם שיש לגנותו מקרב כל הקצוות הפוליטיים כפי שמצופה לגנות את התהלוכה הקיצונית שראינו אמש במאה שערים נגד מדינת ישראל".
עוד הוסיף ליברמן: "לא מתקבלת על הדעת גם הלגיטמציה שנותנת מערכת המשפט בצרפת לרוצח אישה יהודייה שצרך סמים ונמצא "לא שפוי" בעת מעשה הרצח הנפשע. יש למצות את הדין בחומרה עם כל מי שעוברים על החוק, פוגעים בעם היהודי ובזכותו לחיות בביטחון בארצו ומחוצה לה. זה לא עניין פוליטי, זה עניין ערכי מהותי שכולנו צריכים לתמוך בו כחברה מתוקנת".
כאמור, הח"כית לשעבר, מארק, הגיבה בביקורת קשה לליברמן כשהאשימה אותו בחלק מהתקיפה וכתבה בדף הטוויטר שלה: "הגמל לא רואה את דבשתו. האירוע הזה הוא אירוע אנטישמי שנובע כפועל יוצא מהאוטואנטישמיות ושנאת החרדים שאתה ושכמותך מזהמים בה כבר שנים את הספירה הציבורית. אתה הכשרת את האירוע הזה במו פיך תתבייש".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה לתת ה זמן מסך
    חרטטן 04/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתחזור לחנות ירקות...
    סגור
  • 2.
    היא צודקת מזל שזה נגמר ככה אתה תוקף את החרדים כל יום (ל"ת)
    איתן 04/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 1.
    תגידי "בלונדה", זה לא הבן שלך שנעצר עקב איום על שוטרים?
    חנה לבבי 04/2021/16
    הגב לתגובה זו
    9 0
    למה נראה לי שהתפוח לא נופל רחוק מהפייק?
    סגור