חדשות

צפו: מיקי זוהר עשה שיעור חשבון והפסיד במליאת הכנסת

חבר הכנסת מהליכוד הסביר את מאזן הכוחות בתוך המשכן במאמץ להרכיב ממשלה והצליח לבלבל את כולם. זאב אלקין עקץ וקיבל התנגחות והבטחה ממנו: "מבטיח לך שנעשה הכל כדי שהציבור לא ישכח אותם לעולם". כספית: "מיקי זוהר השעיר לעזאזל התורן"
כפיר אדר |  2
מיקי זוהר (צילום צילום מסך ערוץ הכנסת)
יום רע מאוד היה אמש (שני) לליכוד. מליאת הכנסת דחתה את הצעת ח"כ זוהר בנוגע להרכב הוועדה המסדרת, ואישרה במקומה את הצעת ח"כ מאיר כהן מיש עתיד. המפלגה בראשות בנימין נתניהו איבדה את הסדר והשליטה על הכנסת והדבר הביא לקרע גדול בתוך המשכן.
בטוויטר הרשמי של זאב אלקין נכתב: "מיקי זוהר כעת בוועדה מסדרת אחרי ההפסד בהצבעה במליאה וגם הפסד בהצבעה בוועדה מסדרת: ״אנחנו בדרך לאופוזיציה, בנימין נתניהו יהיה יושב ראש האופוזיציה!״. מעניין מה יגידו על זה בבלפור?! נראה לי זה לא היום של מיקי זוהר".
מיקי זוהר השיב לו בתגובה: "נכון, זה היום שלך. כאיש קדימה ועד לא מזמן ליכודניק, סגרת היום עם סער את הדיל עם רע"מ ולפיד. אין ספק שאלו ימי הזוהר שלך, אני מבטיח לך שנעשה הכל כדי שהציבור לא ישכח אותם לעולם".
 
בן כספית צייץ: "לפי הצווחות שדולפות מהתייעצות החירום בלשכת רה"מ בכנסת, האשם לפיאסקו היום הוא מיקי זוהר. השעיר לעזאזל התורן. יכול להיות שיש בזה משהו, אבל נתניהו מתקשה לראות את הדבשת של עצמו: הוא, ורק הוא, אשם במצבו, במצבנו, במצבה של המדינה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עלוב
    דו 04/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פאטתי חמוץ עלוב ונואש ראש ממשלה זמני שנגמרו לו האיומים הטריקים והשטיקים.תא 6 אגף 6 כלא 6 בקרוב
    סגור
  • 1.
    כשאתה מתמקד כל היום בכח, כבוד וכסף - אתה מקבל עוד כ'
    חיים בן ציון 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    11 0
    זה נקרא כאפה! תתמודד, לוזר.
    סגור