חדשות

ראש עיריית ירושלים: "מחאת להב"ה מיותרת"

משה לאון היה הבוקר בסבב ריאיונות בתחנות הרדיו השונות  ודיבר על גל האלימות שמתחולל בעיר העתיקה בירושלים בין המוסלמים ליהודים. לאון: "ניסיתי למנוע את הצעדה"
מערכת ice |  1
משה לאון (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
ראש עיריית ירושלים, משה לאון, ערך הבוקר (ראשון) סבב ריאיונות במספר תחנות רדיו כמו 103FM וגלי צה"ל והגיב על מקרי האלימות בעיר העתיקה בין מוסלמים ליהודים בתקופה האחרונה ועל הניסיונות למנוע אלימות.
בריאיון לאפי טריגר בגלי צה"ל אמר לאון: "מגנה כל אלימות מכל צד. בתקופת הקורונה הייתה אחדות אמיתית בין תושבי מזרח העיר למערבה, סוף סוף חזרנו לשגרה, בואו נעשה את זה בצורה יפה".
לאחר מכן, לאון התייחס לצעדה של 200 פעילי להבה מכיכר ספרא לשער שכם ואמר על כך: "מחאה מיותרת. ניסיתי למנוע את הצעדה, אבל נאמר לי על ידי המשטרה שהיא חוקית ושאי אפשר לעצור אותה".

האירועים בירושלים (צילום: יהונתן סינדל,  פלאש 90)
בהמשך, ראש עיריית ירושלים התראיין לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM שם אמר: "אין שום סיבה לאלימות הזו, בטח לא בתקופה שלאחר הקורונה. זה התחיל במעשים שראינו בטיקטוק ואחרי זה עם התגובות בצד השני".
ובהתייחסות למחאת להב"ה הוסיף ותקף את המשטרה: "מעולם לא דיברתי עם בנצי גופשטיין. ניסיתי למנוע את מחאת להב"ה עם המשטרה... אם המשטרה לא מצליחה להרגיע אותו, אז אני אצליח?"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכי טוב? תתפטר
    לך הביתה 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יאללה סע,הרסתה מספיק
    סגור