נבחרת אייס

"איזה פראיירים בשמאל": עכשיו הגיע תורם של סער ואלקין לעקוץ

שוב זה קורה, פוליטיקאים אבודים שלא היו נבחרים בשום מפלגה ומצאו את דרכם לכנסת רק במפלגות המתנגדות לנתניהו, אך כשהגיע רגע האמת, התהפכו ומנעו את הפלתו
יריב אופנהיימר
יריב אופנהיימר |  7
אופנהיימר על המצב הביטחוני (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, חיים גולדברג, יונתן זינדל, MARC ISRAEL SELLEM/POOL)
הספר הבא אותו יכתוב בנימין נתניהו ייקרא: ״איזה פראיירים בשמאל״, בכל מערכת בחירות הם מכניסים לכנסת גלגל הצלה, שברגע הנכון הופך לסוס טרויאני ועורק למחנה ביבי. 
והלקח לא נלמד, אחרי אורלי לוי, הנדל והאוזר, סילמן ושקלי, עכשיו הגיע תורם של סער ואלקין לעקוץ, לגנוב את קולות האזרחים שהצביעו למפלגה שהתחייבה לא לשבת עם ביבי, ולתת באמצעותם חבל הצלה לנתניהו וממשלתו המסוכנת.
שוב זה קורה, פוליטיקאים אבודים שלא היו נבחרים בשום מפלגה ומצאו את דרכם לכנסת רק במפלגות המתנגדות לנתניהו, אך כשהגיע רגע האמת, התהפכו ומנעו את הפלתו, חלקם מטעמי פסילת ערבים, חלקם מטעמי ג׳ובים ושריונים, וחלקם בשילוב של השניים.
אבל בשמאל מרכז מתעקשים לחזור על הטעות, ומתעקשים להתקשט באנשי ימין כדי חלילה לא להיתפס כשמאל. השיטה הזאת איננה רק חטא אידיאולוגי והסברתי, היא גם פיגוע פוליטי שמתפוצץ שוב ושוב למחנה בפנים.
 
פליטי הימין הנואשים אינם מגנטים של קולות, להיפך. הם מעוררים חשד, מצננים התלהבות, מייצרים מריבות פנימיות ומזיקים עוד בשלב הקמפיין. ומרגע שהושבעו בכנסת, בלי בושה, הם מתנהגים כשחקני יחיד, לוקחים את קולות ״רק לא ביבי״ ועורקים לצד השני.
כך מאות האלפים שהצביעו לעבודה-מרצ, ראו כיצד אורלי לוי גונבת להם את הקול ומעבירה אותו לביבי תמורת שריון, מיליוני הישראלים שעמדו שעות בתור והצביעו לכחול לבן ראו כיצד הנדל והאוזר שהם הכניסו לכנסת מונעים את החלפתו של ביבי בסיבוב השני, ומאות אלפי הישראלים ששוב נתנו אמון במפלגתו של בני גנץ, רואים כעת כיצד סער גונב את קולותיהם תמורת מקום בקבינט המלחמה ואופציית חזרה לליכוד.
בצד השני זה לא קורה, בצד השני לא מחפשים שמאלנים מחמד, לא מתביישים באידיאולוגיה, בצד השני מקצינים ומחדדים עמדות ללא פחד, לא מתחנפים כדי לקושש קולות. מאתגרים את ביבי תמיד מימין.
גם בנט, כשהחליט להקים את ממשלת השינוי, עשה זאת לאחר שלנתניהו לא היו 61 מנדטים, אם נתניהו היה זוכה אז בבחירות, בנט היה נשאר נאמן עד הסוף. אבל מפלגתו של בנט הייתה עמוסה באינטרסנטים צרים, שבעבור שריון וג׳וב שר ערקו לצד השני והביאו להקמת הממשלה הגרועה, הכושלת והמסוכנת בתולדות ישראל.
נתניהו יושב ומתמוגג, רואה את מתנגדיו מפקיעים גול עצמי שוב ושוב, נהנה מתמימותם של מתנגדיו רצים לקלפי ובוחרים בלי לדעת שוב ושוב בשותפיו החדשים. פרישת גדעון סער היא לקח ברור ללפיד וגנץ, בבחירות הבאות אין צורך בקישוטים ובאליבי ימני, השאירו את הנדל והאוזר, סער ואלקין, עידן רול ושרן השכל לרוץ לבד. 
אל תייבאו ימנים ממלכתיים, אל תתביישו בעמדותיכם, הציגו רשימה ברורה ומוכחת של אנשים אידיאולוגים, חדים וישרים, כאלו שאפשר לסמוך עליהם, שבאים מהשמאל ומציעים אלטרנטיבה, רק ככה ננצח.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    גנץ ואיזנקוט
    זורי 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עופו מהממשלה החולה הזאת גנץ ואיזנקוט. אתם מאבדים את המנדטים שלכם. גנץ איש לא החלטתי נתניהו לא רוצה ללכת לעיסקה נתניהו מעדיף את ההשרדות הפוליטית שלו מאשר החטופים שיצאו מן המנהרות בעזה
    סגור
  • 5.
    שמעתי ששרה יודעת למצוץ (ל"ת)
    מיץ גזר 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    חחח איזה כיף לראות שאתה מתוסכל... העם זז ימינה
    זד 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא רוצים שמאל מטורלל... השמאל בחיים לא יחזור לשלטון... לא תזכה לראות את זה בחייך....
    סגור
  • 3.
    העם מחליט כולם מתיישרים בהתאם לקומץ שמאל פנאטי אין קהל (ל"ת)
    אהבת ארצי 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 2.
    סתום את הפה יא פושע אוסלו!!!! (ל"ת)
    זקפה חמצוואר 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • אתה תסתום הפה ימני פשיסט
    יייייייששששששש 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בזכות אנשים כמוך מדינת ישראל בדרך לחורבן
    סגור
  • 1.
    יריב אופנהיימר
    אריה 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 5
    לא " שוב " צריך היית לכתוב "כרגיל", יושב מתמוגג ונהנה לראות איך אתם אוכלים אחד את השני וחסרי עתיד ובעיקר איך אתה אופנהיימר מעוות שכל אוכל את הלב
    סגור