נבחרת אייס

הלקח מהדחת ברדוגו: כל הסיבות לסגירת גלי צה"ל | יאיר נתניהו

אין מקום בחברה דמוקרטית מודרנית לתחנת רדיו צבאית המשדרת אקטואליה ופוליטיקה. מדובר במאפיין של מדינה סובייטית, והגיע הזמן להפסיק את תאטרון האבסורד הזה ולסגור את תחנת גלי צה״ל, אשר לא תורמת דבר למדינה או לצה״ל, מלבד בזבוז כספי משלם המסים. הילדים של ילדי האליטה הברנז׳אית יאלצו להתגייס ליחידה אחרת, כזו שתורמת לצבא

יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  59
יאיר נתניהו, יעקב ברדוגו (צילום יחצ, פייסבוק/ גלצ)
שבוע שעבר הארץ סערה (בצדק) סביב ההדחה השערורייתית של הפרשן יעקב ברדוגו. מפקדת זמנית בגל״צ, שמונתה ללא מכרז על ידי שר הביטחון גנץ, מבצעת בזמן שיא טיהור מכל סממן ימני לאומי בתחנה.
לפני חודש הדיחה את אמיר איבגי מראש מחלקת החדשות, ולפני שבוע את יעקב ברדוגו. מדובר בשערורייה של ממש, מכיוון שבני גנץ הודיע לפני מינויה של המפקדת הזמנית, כי הוא שוקל לסגור את גלי צה״ל. כאשר חרב הסגירה מונפת מעל התחנה, המפקדת הזמנית מרצה את בני גנץ, פוליטיקאי מהשמאל, ומדיחה את מעט הימנים שעבדו בתחנה.
 
כל לוח השידורים של גלי צה״ל בנוי על טהרת מגישים ושדרנים מהשמאל, ואף השמאל הקיצוני. יעקב ברדוגו היה בעצם מגיש ימני אחד בודד, מתוך לוח שידורים שלם של מגישי שמאל. גם את השעה היומית שלו הוא לא שידר לבד או עם עוד שדרן ימני, כמו שדרני השמאל, אלא שידר עם ״בייביסיטר״ מהשמאל, שדרן שמאלני, שיוודא שגם בשעה הבודדת היחידה בלוח השידורים בה משדר איש תקשורת ימני, חצי מהשידור יוחזק על ידי השמאל.
אם היה מדובר בתחנת רדיו פרטית, אשר בעליה שמאלנים, וכל לוח שידורים בה מוקדש לשמאל, וכעת הבעלים החליט להיפטר מהמגיש הימני היחיד בתחנה, זה היה בסדר.
הבעיה שגלי צהל איננה תחנה פרטית. היא תחנה ציבורית על חשבון משלם המסים. הציבור הישראלי מממן את התחנה בעשרות מיליוני שקלים בשנה, אך חצי לפחות מהציבור הישראלי, איננו מיוצג בה. האזרח הימני יכול להחליט (בצדק) שהוא לא יאזין לשידורי התעמולה של רדיו זה, אך המדינה כופה עליו לממן את אותם שידורי תעמולה.
 
תחנה צבאית שמשדרת תוכן פוליטי, זה דבר שקיים כיום רק במדינות כמו סין וצפון קוריאה. בארצות הברית לדוגמא, הרדיו הצבאי משדר לחיילי ארצות הברית, המוצבים ברחבי העולם אך ורק מוזיקה ובידור, ולא שום תוכן פוליטי.
בכל העולם הדמוקרטי נהוג להפריד בין צבא לפוליטיקה. מדינות שצבא ופוליטיקה מעורבבים בהן, הן בדרך כלל רפובליקות בננות בדרום אמריקה ואפריקה.
גם בישראל הנהלים קובעים על הפרדה בין צבא ופוליטיקה. לחיילי חובה אסור ללכת להפגנות או להעלות פוסטים פוליטיים. אני בעצמי ננזפתי על ידי המפקדת שלי בזמן שירותי בצבא, על כך שכתבתי פוסטים פוליטיים בפייסבוק הפרטי שלי (שהיה עם שם בדוי, ופתוח רק לחברים).
 
אם כך, כיצד זה שהצבא עצמו מציב חיילי חובה על מדים, בתחנת רדיו שעוסקת בפוליטיקה ואקטואליה, ונותן להם לתפקד כעיתונאים? מהי בעצם ה-"תרומה" של אותם חיילים לצה״ל או למדינה? מהו ה-"שירות" שלהם? האמת היא - כלום. הצבא הוא זה שתורם לאותם חיילים, ולא להיפך. הוא מספק להם חממת גידול נוחה, ומקפצה לקריירה עיתונאית. חלק גדול מהכתבים בערוצי החדשות "שירתו" בצבא בגלי צה״ל.
לא ניתן להסתיר את העובדה כי חיילים רבים מגיעים לתחנה כחלק מפרוטקציה וייחוס משפחתי. ניתן להגיד שגלי צה״ל הוא מן פתרון של האליטה הברנז׳אית לגבי ה-"בעייה" של  מה עושים עם הילדים שלהם בהקשר של "חוק גיוס חובה".
 
אין מקום בחברה דמוקרטית מודרנית לתחנת רדיו צבאית המשדרת אקטואליה ופוליטיקה. מדובר במאפיין של מדינה סובייטית, והגיע הזמן להפסיק את תאטרון האבסורד הזה ולסגור את התחנה, אשר לא תורמת דבר למדינה או לצה״ל, מלבד בזבוז כפי משלם המסים. הילדים של ילדי האליטה הברנז׳אית יאלצו להתגייס ליחידה אחרת, כזו שתורמת לצבא.
ישנה בעיה נוספת, ואף חמורה יותר לגבי גלי צה״ל. כיום החוק הישראלי מתיר רק לתחנה זו, ולרשת ב׳ (גם היא תחנה ממשלתית על חשבון משלם המסים), לשדר חדשות בתדר ארצי. כלומר רק 2 תחנות אלה, יכולות לשדר לכל מדינת ישראל. כל שאר תחנות הרדיו מורשות לשדר רק בתדר אזורי, כלומר רק לאזור גאוגרפי מסוים בישראל.
מדובר בשערורייה שאין כדוגמתה! אין אף מדינה דמוקרטית אחרת בעולם אשר מגבילה את שידורי הרדיו הארצי לשתי תחנות בלבד מטעם המדינה. מדוע המדינה בכלל מגבילה את שידורי הרדיו הארצי, ולא נותנת לכל אדם שירצה, לקנות תדרים כאוות נפשו? באינטרנט כל אחד יכול לפתוח אתר אינטרנט, בלי צורך ברישיון, רגולציה או אישור מהמדינה. מדוע שהדבר לא יהיה נכון גם לגבי תדרי רדיו?
בארצות הברית כל אזרח יכול לקנות איזה תדר רדיו שהוא רוצה. אם יש לו מספיק כסף, הוא יכול לקנות משדרים שישדרו את תחנת הרדיו שלו מניו יורק ועד לוס אנג׳לס, מרחק הדומה למרחק בין ירושלים ללונדון. באמריקה המדינה לא מתערבת באמצעות רגולציה על תחנות רדיו, וכל אזרח רשאי לשדר למדינה כולה. כך הדבר בכל דמוקרטיה בעולם.
כאשר הימין יחזור לשלטון עליו ללמוד את הלקח, ולא לנסות להכניס עיתונאים ימנים לתאגיד השידור ולגלי צה״ל. על הימין לסגור כליל את תחנת גלי צה״ל ותאגיד השידור, ובכך לחסוך מעל מיליארד שקל בשנה למשלם המסים הישראלי. יש לבטל לחלוטין כל רגולציה על שידורי הרדיו והטלוויזיה, לסגור את מועצת הכבלים והלוויין ומועצת הרשות השנייה, ולתת לשוק החופשי לעשות את שלו.
עלינו לשאוף למציאות בתדרי הרדיו והטלוויזיה הדומה לזו באמריקה, ולזו בישראל בתחום האינטרנט. כל  אזרח זכאי לקחת יוזמה פרטית, ולהקים תחנת רדיו ארצית, או ערוץ טלוויזיה חדש, ללא כל התערבות מצד המדינה. זהו דרך אגב, ליברליזם אמיתי. השמאל שמתהדר בליברליזם, פועל בפועלֿ להכניס את המדינה לכל תחום ותחום בחיי הפרט, הכלכלה, חופש הביטוי ובמיוחד בתחום התקשורת. לזה קוראים פשיזם, לא בליברליזם.
תגובות לכתבה(59):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 52.
    אלשיך רצח את כדורי
    גיל 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרצח של יהודה ותמר כדורי היה ביום חמישי 10.1.2019. ביום רביעי אסנת בת חן אמרה לתמר כדורי "יהיה על המצפון שלי אחרי שתמותי". תמר התקשרה וסיפרה את זה לחברה שלה. החברה הודיעה את זה למשטרה מיד לאחר ההודעה על הרצח. אסנת מעולם לא נעצרה ולא נחקרה. והציבור לא יודע על זה בכלל. הסיבה היא, שהיא עובדת של רוני אלשיך. יש לה דרגה גבוהה בשב"כ. אחרי הרצח, בהוראת השב"כ והפרקליטות, היא הפעילה את חוקרי המשטרה. היא נתנה להם הוראה להפליל את הבנים של הזוג כדורי. כדי שהבת תקבל את החברה של יהודה כדורי. יומיים לאחר ששלחתי את הראיות ליועמשית, השב"כ שיקר שהוא מצא את הרוצח. הוא לקח בחור ערבי, סימם אותו בסם שגרם לו להודות במה שהוא לא עשה. מרוב מהירות השב"כ עשה את כל הטעויות, וקל מאוד להראות שהוא לא הרוצח האמיתי. לדוגמא יש לו שיער באורך של 60 ס"מ, בעוד שהמשטרה עצמה הכינה קלסטרון של הרוצח שמראה שהוא היה קירח. במשך שלוש שנים שיער לא גדל 60 ס"מ. ניסיתי להגיש את הראיות לבית המשפט. השופט הוא עודד שחם, אותו שופט שמנהל את תיק 4,000. השופט נתן הוראה למזכירות לסרב לקבל ממני את הראיות. זאת בכוונה שיהיה משפט שדה וירשיעו את
    סגור
  • 51.
    צודק באופן מופתי
    עומר 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טור פשוט ומועלה, כל מילה מדויקת
    סגור
  • 50.
    גבעת שמואל
    מיכאל 02/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוסף קלישאות נבובות. רמה נמוכה. היו לכם 12 שנה ולא עשיתם כלום
    סגור
  • 49.
    ילד ז
    אויאויאוי 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    4 1
    זה הכל.
    סגור
  • 48.
    יאירוש כנראה למד לשקר מאביו
    דונלד דאק 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    איך אפשר להתיחס ברצינות לשקרים הללו שברדוגו הוא השדר הימני היחידי בתחנה .מה לגבי גברת לינור ומר אריאלי.גם הם שמאלנים קיצוניים.
    סגור
  • טען עוד
  • 47.
    פיטוריו של תועמלן של נוכל גנב מתנות זה הסרה של מפגע תבר (ל"ת)
    ביבון 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 46.
    לך למכור תפוזים (ל"ת)
    יעקב א 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 45.
    שאתה אומר 'לתת לשוק החופשי לעשות את שלו'
    אבי 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אתה בעצם מתכוון לחברים של אבא? יש טייקון שימושי חדש שהולך לצאת מהארון בקרוב? ספונסר חדש? או שמשפחת הגנגסטרים מגיאורגיה הבטיחו לאבא ערוץ חדש?
    סגור
  • 44.
    צודק. כל כלי תקשורת שלא בצד שלנו ולא מהלל את שמש העמים
    אבי 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    חייב להיסגר ומהר!! רק ביב
    סגור
  • 43.
    רוב השדרים בגלצ ימנים
    דן 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ברדוגו זה לא ימין, זה ביביזם. יש הבדל.
    סגור
  • 42.
    הזבל
    איתן 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עוד הוכחה לכך שהזבל לא נופל רחוק מהפח...
    סגור
  • 41.
    הימין לא יחזור לשלטון.אל דאגה (ל"ת)
    רובי 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 40.
    הלך על התחנה
    אני 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אין שם שום דבר מעניין בלעדיו. ברדוגו הוא פצצת רייטינג, מייצר שידור ברמה גבוהה והכי חשוב בעל ידע נרחב ועמוק של הפוליטיקה הישראלית
    סגור
  • ברדוגו איום ונורא
    זיזו 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מתאים אולי לחברים עם הכפיים של הליכוד.שנים שאני אוחז בדיעות ימניות נגד זרם השמאל . אחרי ששמעתי כמה פעמים את ברדוגו.זה ממש עלבון לאינטלגנציה שביבי נסמך עליו.
    סגור
  • 39.
    נכון מאוד! (ל"ת)
    תמר דן 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 38.
    גלי צהל
    אזרח 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יאיר נתניהו איפה אתה שרתת בצבא? איזה תועלת אתה מביא? סכסכן משמיץ וגם מפיץ פייק. אתה לא שייך לאשכנזים? לאלה שבאו מהאליתא? מאיפה אביך עשה את המיליונים? מחנות הרהיטים שניהל או מהקלטת ??? וברדוגו ??? הגיע הזמן שילך סגנון דיבור שהשתמש בו לא ראוי שישמע באף תחנת שידור. שלא לדבר על התוכן הבוטה. שב בשקט וצפסיק ללכלך את המסך.
    סגור
  • 37.
    והיכן אתה שירתת? אפס מאופס. (ל"ת)
    ישראלית 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 36.
    יאיר ימוצץ .
    השכן של ביבי 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מי שמדבר על ביזבוז כספי ציבור ופרוטקציות. מה אתה עשית בשביל המדינה חוץ מלחיות על חשבון משלם המיסים ? טיפ אתה שירתת בצבא העם - יילד צמר גפן, הייתה בסיירת או בגולני איפה איפה שירתת אולי בפעם הבאה תכתוב ולפרסם על ״מעלליך״ בצבא ובמקומות עבודתך העלומים ?!?!?!?!?!.
    סגור
  • 35.
    יאיר נתניהו היבחוש, בן האליטה, שלא תרם כלום לצהל
    היבחוש יאיר 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    היבחוש יאיר נתניהו שלא תרם כלום לצהל מעז לדבר על אחרים. טמבל.
    סגור
  • 34.
    הפרזיט מדבר
    משה 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מתי אתה מר נתניהו גוניור תתחיל לעבור ותפסיק להיות בזבוז של כספי ציבור חוצפן
    סגור
  • 33.
    נדמה לי ש"המהפך"התרחש 45 שנים
    צבי 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בהן שלט הליכוד כמעט ברצף. איפה היו האעלק תובנות בגרוש האלו ? בימינו יש עשרות ערוצי תקשורת פתוחים לעל, הברדוגו מצא מיד עבודה חדשה, בערוץ 20 ובטלויזיה. איךה הבעיה ? אחסוך לך מה אומרים כאן שנים על העיתון ישראל היום. וככלל, לא נראה ה לי שאתה מאזין לגלצ, אם אתה מזהה דמיון בינה לבין תחנות רדיו בדיקטטורות.
    סגור
  • 32.
    המחרטט העלוקה ממשיך לפזר רעיונות?
    יוסף המזמר 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יאיר די זמנכם תם אתה השמאל היום גנץ הימין שמכתיב את סדר היום תם עידן עשו לי זמן לתיקון נזקים שאתה ובני משפחתך עשו לחברה הישראלית החזקת ערוצי תקשורת של המשפחה זה נראה כמו ברוסיה הסובייטית.
    סגור
  • 31.
    ברדוגו איננו עתונאי. הוא שופר סוג ז' של
    מזי 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אבא שלך המושחת. הרסתם את המדינה.
    סגור
  • 30.
    ברדוגו הוצנח בגל"צ מטעם אבא שלך.
    בני 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    המעניין שבשבילך גם עירית לינור היא שמאל.
    סגור
  • 29.
    ישראל אמריקה ברדוגו
    יעקב אלימלך 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אתה בעצם כותב פה עליך ועל אביך כי אתה בעצם ילד אליטה שקיבל גוב בדובר צהל , אביך הכניס את ברדוגו לגלי צהל ועכשיו שאבא מתעסק עם המשפט ( זה בטח עולה הרבה ) וכבר לא ראש ממשלה אז פתאם זה לא נכון שיהיה פוליטיקה בגלי צהל .. אתה מרבה לרצות שישראל תהיה אמריקה סע לשם תגור שם תעזור לאמריקאים מבינתך הם זקוקים לאחד כמוך
    סגור
  • 28.
    גוסטי כועס
    קיסריה 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    גם לגוסטי הזאב הגרמני שלי דעות נחרצות אותן אני אוסף בשקית . אבל אותו לא שאלתם עליהן. יש כלבים שלא צריכים פרוטקציה בגלל הקשרים.
    סגור
  • 27.
    כשהייתם בשלטון ופרקתם את רשות השדור לא זעקת
    האמת 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עכשיו תאכל אותה
    סגור
  • 26.
    הלקח שלי
    דובוש 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הלקח שלי משלטון נתניהו....לסגור את משפחת נתניהו מלהגיע לשלטון!!!!
    סגור
  • 25.
    12 שנים רצופות בשלטון ולא עשיתם כלום. (ל"ת)
    רם 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 24.
    תדרי רדיו
    ארליך 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נחשבים למשאב מוגבל מאוד, לכן אי אפשר להציע אותם לכל דיכפין בחלוקה מסחרית.
    סגור
  • 23.
    צנזורה
    רוני נ 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נראה שאתם מפחדים לפגוע בבן של. יש כנראה סיבה טובה לכך. אימו עליכם?
    סגור
  • 22.
    מי שמדבר
    רוני נ 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נתניהו הצעיר צריך לעסוק בדברים שבהם הוא מבין. סרסור בבנות זוג אולי?
    סגור
  • 21.
    יאירי, תבדוק מה נדבק לך בנעל.
    חיתוליהו 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זה מריח לא טוב
    סגור
  • 20.
    כל עוד לא נוגעים בגלגלצ , אז לא אכפת לי (ל"ת)
    ארז חיפה 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 19.
    גמרתי לך בתחת (ל"ת)
    ג'ימס פאקר 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 18.
    נתניהו ג'וניור
    דפי 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    התחלתי לקרוא ולא סיימתי רק בגלל המשמיע רק שאלה אתה יודע כמה אתה עולה למשלם המיסים???? אתה ילד חוצפן יהיר ומגעיל היה טוב אם היית שותק!!!!
    סגור
  • 17.
    זה מה שבולשביקים רגילים לעשות
    גרש 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כשלא בשלטון הם מייללים על כל פיפס שזה הרס הדמוקרטיה. בהגעה לשלטון הם בשלב ראשון פשוט מפטרים את כל מתנגדים ובשלב הבא פשוט עוצרים אותם ומענים במרתפים למען הדמוקרטיה
    סגור
  • 16.
    יאיר את מחדלינו
    ZB 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עוד משהוא ברשימה שאבא לא עשה טעה טעינו טעות ועכשיו תוכחה החמאה נוזלת
    סגור
  • 15.
    לא סובל אותץו ילד איכסה מגעיל רק השם שלו עושה לי גירוד (ל"ת)
    גבי 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 14.
    זמנכם עבר ונמחק
    Asyeco 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    15 11
    ילד חרא מגעיל שחי עוד עם מחתלת מרשות המסים. תלך לגהנום דרך גן עדן אתה והאגוצנטרי שלך .תפתחו תחנה בחדר החשוך והסגור שלך.יכלום ושום דבר.מודל לשנאה יתפוח רקוב.
    סגור
  • 13.
    ילד קקה מדבר על אליטות..סידרו לו ג'וב בדובר צהל
    טופז לוק מדובר צהל 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    27 12
    דובר צהל בתל אביב מסכן הנהג שלו..כל יום עשה משלוחי סושי..אחיו אבנר הגבר..הלך לאיסוף קרבי
    סגור
  • 12.
    יאיר נתניהו שירת בדובר צה"ל - הכי אליטה ברנז'אית שיש (ל"ת)
    יוסי 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    20 7
    סגור
  • 11.
    4 תגובות בלבד?היו בטח מאות אם לא אלפים.
    אורח 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 9
    למה הצנזורה? זבלים
    סגור
  • 10.
    פוליטרוקים
    סיבה 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    3 10
    אנשים לא מבינים לעומק את המשמעות של פגיעה בחופש הדיבור. חבל!
    סגור
  • 9.
    צודק
    עמי 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    12 5
    אבל גם אתה שירתת בדובר צה"ל, יחידה שהתנפחה לממדים מטורפי וגם בה משרתים מקושרים רבים. אתה טועה לגבי התאגיד. זו פנינה של איכות.
    סגור
  • 8.
    לא שומע גלצ ומתחיל גם לא ישראל היום
    יעקב 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    6 14
    מספיק עם השנאה למנהיג נערץ
    סגור
  • 7.
    צודק אני עם גלצ גמרתי גם לא ספורט
    פיני 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    7 12
    הם חצו קו אדום
    סגור
  • אני בטוח שזה מזיז לגל"צ את הביצה השמאלית (ל"ת)
    ירון 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • 6.
    עד שנתניהואוז לא הפך את התחנה לפוליטית הייתה אחלה תח
    חיפאי מאושר 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    19 5
    יאיר אנחנו רגילים לכל דבר אצלך וביקורת המבט שלך ממש מעוות וכל מה שלא משרת את הפוליטבירו של הנתנייהוז הוא לא דמוקרטי לשמאלנים הם לא יהודים ובוגדים וערבים אסור להם להתקיים בעבר כשהייתי חייל ואבא שלך לא השלטת על התחנה שמענו בבסיסים רק גל"צ את יורם גאון וגם את שלמה ארצי הרסנו לתוכניות מעניינות מדע טבע נוסטלגיה ואפילו פוליטיקה בשפה של בני תרבות ולא בשפה של וואכשים ומברגה שאבא שלך החליט שהוא רוצה להשתלט על התיקשורת שלח את הרוטוולרים התוכייים להקריא דף מסרים בשפה עילגת מתלהמת לא מכבדת שפת הנתנייהוז מבית אמא כן התחנה הפכה לתחנה מבחילה שהפסקתי להאזין לה וטוב עושה מנהלת התחנה שמנקה את האוורווה מסירפדים ויבלית לא רצויה וזה כבר לא חופש דיבור או ביטוי זו הזכות להאזין לשיח נקי מכבד איכותי ולא טראש מבית נתיניהווז
    סגור
  • 5.
    ואיפה אתה עשית צבא? לאהייכן שילדי האליטה עושחם צבא?
    אורח 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    21 2
    ואיפה היה האבא שלך כאשר היה 12 שנים רצוף רוה"מ,למה את החוכמה הזו של סגירת גל"צ לא השמעת לו אז?
    סגור
  • 4.
    ואף מילה על הסכין החלודה שאבא תקע לאמסלם בגב?
    יהודה 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    25 7
    האיש התאבד שנים עבור אביך. מה הוא לא עשה בשבילו? איכס. כפויי טובה.
    סגור
  • שאמסלם יגיד תודה ..ממחלקת התברואה בירושלים
    הליקוק השתלם לו 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    12 4
    הפכו אותו לשר הסייבר והליקוק
    סגור
  • 3.
    אתה מדבר על 'ילדי האליטה הברנז׳אית'? שרתת בדובר צה"ל!
    רוחל'ה 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    35 5
    אביך ודודך תרמו לפחות משהו למען בטחון המדינה... ואתה? מה עשית? היית בדיוק כמו אותם "ילדי האליטה הברנז׳אית", נגדם אתה יוצא. צבוע שכמוך!
    סגור
  • 2.
    12 שנה אבא שלך שלט פה: למה הוא לא סגר?
    יוסי 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    33 6
    ולמה אין פה ולו מילה אחת של ביקורת על חדלונו של אביך?
    סגור
  • 1.
    יאיר, מאיפה יש לך יותר ממיליון ש"ח בחשבונות הבנק?
    ארנון בר 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    40 7
    בגלובס פורסם כי "בחשבון עו"ש אחד מונחים למעלה מ-100 אלף שקל; בחשבון עו"ש נוסף באותו סניף עוד למעלה מחצי מיליון שקל; בחשבון שלישי כ-80 אלף שקל; ובפיקדונותיו באותו סניף כ-350 אלף שקל". יאיר, מאיפה הכסף? הרי היסטוריית התעסוקה שלך ידועה. האם סכום העתק הזה הושג בדרכים כשרות? אם כן, כיצד? אתה חייב לפרט אם אינך רוצה להסתובב עם עננת חשד. בנוסף, טענת במסגרת התביעה של אבי אלקלעי כי 250 אלף השקלים, בתוספת 30 אלף שקל ההוצאות, הם "סכום אדיר לכל הדעות אשר אינו בידי ואין באפשרותי להשיגו". לאור מה שפורסם, האם שיקרת לבית המשפט? האם אתה יודע מה דינו של מי שנותן עדות שקר? האם אתה סבור שעניין זה יגיע לחקירת משטרה ובסופו של דבר, לפיתחו של היועמ"ש? אשמח לשמוע תגובה מפורטת וכנה לדברים הללו במקום המגילות המשמימות שאתה מפרסם כאן מדי שבוע ושאינן מעניינות איש.
    סגור
  • יאירוש ילד חרוץ מגיל קטן עבד בכל מה שיכל וחסך שקל לשקל
    אליהו 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בגיל 10 כבה היה עושה משלוחים במכולת של ששון בגיל 14 היה פיקולו בקפה בגיל 17 כבר קנה רכב מכסף שחסך יש לו עתיד מזהיר למה צרות העין?? כנראה שאתה שמאלני אם אתה מקנא בו ככה
    סגור
  • איפה היה הלשון שלך
    מפחד להודות אני ימני 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רק בית משפט רשאי לתת הוראה לבדוק חשבון בנק ואין אזרח שמותר לו יותר מחשבון 1 בלשון עדינה הוריך לא משהו למה להכפיש סתם
    סגור
  • מדויק
    מצטרף 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    13 2
    רוצים תשובות.
    סגור
  • גלצ
    אחד ששמע 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לכאורה, פתאום, הרוב הימני עושה עליהום על גלי צהל, ועל מה? ועל זה שהעיפו את השופר של הימין מתוכנית? ברדוגו חצה קווים של עיתונאי, חלק מאמירותי בגל. היו מקוממות וחלקו אפילו מצחיקות, כגון " העם לא מאמין", "העם דורש חקירה" וכו . קצרה ידי מלכתוב את כל פניניו. ובכן, העם דורש חקירה אבל בפרשת הצוללות, ולא בכל דבר שברדוגו הפריח לאוויר בטענות כאלו ואחרות אפילו וילנסקי תמה בשידור על םניני ברדוגו בכל פעם אז עד ברדוגו לא יחזור לפסי פרשן ללא אמירות כנף שלא יהיה בתוכנית . והכל לכאורה
    סגור