משפט

דו קרב ביש עתיד: זה הח"כ שיתמודד מול לפיד בבחירות

נסגרה רשימת המועמדים לראשות יש עתיד לאחר שהמפלגה הכריזה לראשונה על פריימריז ובצעד לא מפתיע איש לא העז להסתכן ולהתמודד מול לפיד שנבחר לקדנציה נוספת פעם אחר פעם. המתמודד היחיד רם בן ברק הוא סנונית ראשונה אבל עם נכונות לשלם את המחיר במקרה של הפסד
דוד זולדן |  1
יאיר לפיד, רם בן ברק (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, רועי כץ)
הפריימריז ביש עתיד: יו"ר יש עתיד ב-12 השנים החולפות יאיר לפיד התמודד מול שער ריק אלא שיפגוש לראשונה בדו קרב את ח"כ רם בן ברק בפריימריז על ראשות המפלגה, בבחירות שייערכו בסוף חודש מרץ.
מפלגת יש עתיד תקיים ב-28 במרץ את הפריימריז לראשות המפלגה, ואחרי שנסגרה ההרשמה, רק מועמד אחד יאתגר את יאיר לפיד.
רק ח"כ רם בן ברק הגיש את מסמכי ההתמודדות ועומד בכל הקריטריונים הנדרשים לפי חוקת המפלגה. חברי ועידת יש עתיד קיבלו הודעה לפיה ב-28 במרץ תתכנס ועידת המפלגה השנתית בתל אביב, אז תתקיים הצבעה ממוחשבת.
 
זו צפויה להיות הוועידה השנייה של מפלגת יש עתיד, הועידה הראשונה התקיימה בינואר 2022, אך בוועידה ההיא לא התמודד אף חבר ועידה על תפקיד היו"ר ולא נערכה הצבעה ולאחר מכן לפיד המשיך לעוד כהונה.
חבר הכנסת רם בן ברק מיש עתיד, הצהיר בעבר כי בכוונתו להתמודד על ראשות המפלגה גם אם יידרש להתעמת ראש בראש מול ראש ממשלת המעבר דאז יאיר לפיד, שבינתיים פינה את תפקידו ליו"ר הליכוד בנימין נתניהו לאחר ההפסד בבחירות. אחרי נפילת גוש השינוי הפתיע בן ברק שניצל את המצב החדש במפלגה אחרי שיש עתיד נפתחה לפריימריז על ראשות המפלגה וכבר אז הצהיר כוונות והיום כבר מצחצח חרבות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לפיד הוא הבעיה לא הפתרון
    תמיר 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחרתם לפיד? למעשה בחרתם נתניהו. אף ביביסט לא יעבור לגוש השפוי אם לפיד עומד בראש המפלגה הגדולה ועתיד לשמש כרה"מ ובצדק! האיש חלול. אם גנץ/איזנקוט /סער יהוו המפלגה הגדולה, הרבה ינטשו את המושחת מקיסריה ויצביעו עבורם.
    סגור