משפט

גדעון סער בווידוי חושפני: "שילמתי על זה מחירים כבדים"

גדעון סער מאתגר את מפלגת השלטון ומתפאר בהישג יוצא דופן: "אין אדם בפוליטיקה הישראלית שנאבק בבנימין נתניהו יותר ממני. אין אדם ששילם על זה מחירים כבדים יותר".
דוד זולדן |  3
בנימין נתניהו, גדעון סער (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, יונתן סינדל)
יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, התייחס היום בוועידת השלטון המקומי של TheMarker לביקורת על החלטתו לפרוש ממפלגת המחנה הממלכתי, "אין אדם בפוליטיקה הישראלית שנאבק בבנימין נתניהו יותר ממני. אין אדם ששילם על זה מחירים כבדים יותר".
כעת כבר יש תוקף רשמי לפירוק המחנה הממלכתי אחרי שארבעת חברי הכנסת גדעון סער, שאשא ביטון, זאב אלקין ושרן השכל הודיעו לוועדת הכנסת על התפלגותם מהמחנה הממלכתי בראשותו של בני גנץ.
 
במכתבם ביקשו חברי מפלגת תקוה חדשה לאשר את סיעתם החדשה בכנסת שתיקרא "הימין הממלכתי". ועדת הכנסת צפויה להתכנס הערב ולאשר את בקשת ההתפלגות. כזכור, אמש הודיע סער על פירוק השותפות עם בני גנץ, ופיצול של "תקווה חדשה" מסיעת המחנה הממלכתי. בנאום בכנס פעילים בת"א לסיכום מסע הבחירות לרשויות המקומיות, אמר סער: "קולנו, קולו של הימין הממלכתי חיוני היום יותר מאי פעם. ישראל היום זקוקה לחלופה של ימין ממלכתי. אם אנחנו לא נוביל זאת – איני רואה מישהו אחר שיוכל לעשות זאת".
"לכן", הטעים סער, "הגעתי להחלטה: לאחר התייעצות ועל דעת חברי לסיים את השותפות עם מפלגת כחול לבן ולהקים מחדש לאלתר את סיעת תקווה חדשה – הימין הממלכתי בכנסת כסיעה עצמאית שתבטא באופן צלול את תפיסת העולם הלאומית ממלכתית שלנו."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גדעון סער יצא אהבל , (ל"ת)
    ישראלי 03/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    גדעון סער מינה את היועמשית
    ניר 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גדעון סער חבר טוב של היועמשית אותה אחת ששמה רגליים לממשלה. הוא זה שהוביל לכל הכאוס שיש במדינה.
    סגור
  • 1.
    גדעון סער, לא הבנתי אתה רוצה מלחמה עם הליכוד ?.. או
    רני 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שאתה רוצה להיות ליד הליכוד ולהתקדם ביחד ?.. להזכירך כל מי שפגע בליכוד..התאדה מהפוליטיקה..סולק..וקיבל בעיטה בתחת !! אל תעשה זאת לעצמך.
    סגור