מינויים

דריכות בליכוד: נחשף שם הסיעה החדשה של גדעון סער

למפץ הפוליטי יש כעת אישור רשמי ובמכתב שהגישו חברי מפלגת תקווה חדשה ביקשו מוועדת הכנסת לאשר את ההתפלגות ממפלגת המחנה הממלכתי של בני גנץ ולהקים סיעה בכנסת שתיקרא מעתה: "הימין הממלכתי"
דוד זולדן |  2
בני גנץ, בנימין נתניהו, גדעון סער (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, תומר נויברג)
כעת כבר יש תוקף רשמי לפירוק המחנה הממלכתי אחרי שארבעת חברי הכנסת גדעון סער, שאשא ביטון, זאב אלקין ושרן השכל הודיעו לוועדת הכנסת על התפלגותם מהמחנה הממלכתי בראשותו של בני גנץ.
במכתבם ביקשו חברי מפלגת תקוה חדשה לאשר את סיעתם החדשה בכנסת שתיקרא "הימין הממלכתי". ועדת הכנסת צפויה להתכנס הערב ולאשר את בקשת ההתפלגות. כזכור, אמש הודיע סער על פירוק השותפות עם בני גנץ, ופיצול של "תקווה חדשה" מסיעת המחנה הממלכתי. בנאום בכנס פעילים בת"א לסיכום מסע הבחירות לרשויות המקומיות, אמר סער: "קולנו, קולו של הימין הממלכתי חיוני היום יותר מאי פעם. ישראל היום זקוקה לחלופה של ימין ממלכתי. אם אנחנו לא נוביל זאת – איני רואה מישהו אחר שיוכל לעשות זאת".
 
"לכן", הטעים סער, "הגעתי להחלטה: לאחר התייעצות ועל דעת חברי לסיים את השותפות עם מפלגת כחול לבן ולהקים מחדש לאלתר את סיעת תקווה חדשה – הימין הממלכתי בכנסת כסיעה עצמאית שתבטא באופן צלול את תפיסת העולם הלאומית ממלכתית שלנו."
יו"ר תקווה חדשה, השר גדעון סער, התייחס היום בוועידת השלטון המקומי של TheMarker לביקורת על החלטתו לפרוש ממפלגת המחנה הממלכתי, "אין אדם בפוליטיקה הישראלית שנאבק בבנימין נתניהו יותר ממני. אין אדם ששילם על זה מחירים כבדים יותר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לך
    נכון 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איש קטנטן מה ההתרגשות יאללה...
    סגור
  • 1.
    לא מפץ ואפילו לא נפץ. עוד רעשן שלא יעבור את אחוז החסימה (ל"ת)
    יאללה ביי 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור