משפט

מיקי לוי מתפוצץ על בן גביר: ״זהו יום שחור בתולדות הכנסת"

יו״ר הוועדה לביקורת המדינה ח״כ מיקי לוי זועם על השר בן גביר וסאגת חלוקת רישיונות הנשק: "הכנסת קיבלה היום בהכנעה את רמיסתה, מעתה שרים ופקידי ממשלה יידעו שאינם חייבים לתת דין וחשבון לוועדות הכנסת והם יכולים לצפצף עליה"
דוד זולדן |  5
מיקי לוי, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לראשונה בתולדות הכנסת התקיימה היום הצבעה על צו הבאה בוועדה לביקורת המדינה בכנסת לאור התנגדותו של השר בן גביר לשלוח פקידים וקצינים לוועדה. חברי הקואליציה הפילו את הצו כדי למנוע דיון בוועדה על הדרך בה חולקו רישיונות נשק. יושב ראש הכנסת לשעבר ויו״ר הוועדה לביקורת המדינה ח״כ מיקי לוי: ״זהו יום שחור בתולדות הכנסת. הכנסת קיבלה היום בהכנעה את רמיסתה, בניגוד לדבריו של יו״ר הכנסת אוחנה. מעתה שרים ופקידי ממשלה יידעו שאינם חייבים לתת דין וחשבון לוועדות הכנסת והם יכולים לצפצף עליה".
 
עוד אמר לוי כי: "חברי הקואליציה התגלו ברוב צביעותם. לאורך הדיונים על המהפכה המשטרית הם דיברו גבוהה על מעמדה של הכנסת וחשיבותה כריבון שמייצג את כל העם. למרות זאת בהזדמנות הראשונה אפשרו לממשלה לדרוס אותה ומנעו מוועדה בכנסת לפקח על עבודת הממשלה ולקיים בה דיון מקצועי. האמת המרה כנגדה זעקנו במחאה התגלתה: חברי הקואליציה אינם מעוניינים בחיזוק הכנסת כריבון אלא בביצור שלטונם״.
על רקע המלחמה בעזה, עימות סוער התפתח היום במהלך דיון שנערך בכנסת בין חברת הכנסת אימן חטיב יאסין (רע"מ) לחברות הכנסת טלי גוטליב וגלית דיסטל אטבריאן מהליכוד. הכול החל כשהאשימה יאסין את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בתופעת מקרי הרצח במגזר הערבי. "הוא עסוק בלחלק נשקים. ראינו אותו מחלק נשקים לגזע מסוים", אמרה עד שקטעה אטבריאן את דבריה ועקצה בארסיות: "מהגזע שרוצחים ואונסים אותו". 
הטונים היו צורמים וח"כ טלי גוטליב הוצאה מהוועדה לביקורת המדינה לאחר עימות סוער וחריף במיוחד בינה וח"כ גלית דיסטל אטבריאן לבין ח"כ אימאן ח'טיב יאסין. דיסטל: "אחרי השביעי לאוקטובר אני לא יכולה לראות אותך". ח'טיב: "שמעת מה היא אמרה? היא לא יכולה לראות אותי". גוטליב: "כי  את תומכת טרור".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    שכונה
    תומך אין עתיד 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיקי לוי אתה בושה לכנסת, בושה למדינה, בושה לעם ובושה לאנושות !!! איזו התנהגות ירודה, איזה שכונתי אתה ! גם במשטרה היית שכונה !!!! עוף הביתה אתה בטח לא מייצג אותי !!!!!!
    סגור
  • 4.
    מיקי לוי
    בנימין 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיקי לוי , אתה זקן! המקום שלך לא בכנסת! אתה רק מחפש כסף ו עוד כסף, ו עוד כוחו ו עוד שליטה!! אתה אדם מססוכן ל דמוקרטיה
    סגור
  • 3.
    מינוי מיקי לוי כחבר כנסת זהו יום שחור בתולדות הכנסת. (ל"ת)
    עידן 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    מיקי מי ?מיקי מאוס בריון מצוי הרומס שרמס כל חלקה
    פטריוט 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיקי הבריון שרמס כל חלקה בכנסת לך תלקק ליהיר והיפוכו
    סגור
  • 1.
    מיקי לוי הצעקן
    אורח 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מיקי לוי כמו כל המפלגה שלו, ובמיוחד ראש המפלגה הדיקטטור שלו, עדיין מצייץ?
    סגור