ויראלי

אימן חטיב: "בן גביר מחלק נשקים לגזע מסוים". דיסטל: "מהגזע שרוצחים אותו"

הכל החל כשהאשימה יאסין את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בתופעת מקרי הרצח במגזר הערבי. "הוא עסוק בלחלק נשקים. ראינו אותו מחלק נשקים לגזע מסוים", אמרה עד שקטעה ח"כ גלית דיסטל אטבריאן את דבריה והדגישה: "מהגזע שרוצחים ואונסים אותו"
דוד זולדן | 
גלית דיסטל, אימאן ח'טיב-יאסין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על רקע המלחמה בעזה, עימות סוער התפתח היום במהלך דיון שנערך בכנסת בין חברת הכנסת אימן חטיב יאסין (רע"מ) לחברות הכנסת טלי גוטליב וגלית דיסטל אטבריאן מהליכוד. הכל החל כשהאשימה יאסין את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בתופעת מקרי הרצח במגזר הערבי. "הוא עסוק בלחלק נשקים. ראינו אותו מחלק נשקים לגזע מסוים", אמרה עד שקטעה אטבריאן את דבריה ועקצה בארסיות: "מהגזע שרוצחים ואונסים אותו". 
הטונים היו צורמים וח"כ טלי גוטליב הוצאה מהוועדה לביקורת המדינה לאחר עימות סוער וחריף במיוחד בינה וח"כ גלית דיסטל אטבריאן לבין ח"כ אימאן ח'טיב יאסין. דיסטל: "אחרי השביעי לאוקטובר אני לא יכולה לראות אותך". ח'טיב: "שמעת מה היא אמרה? היא לא יכולה לראות אותי". גוטליב: "כי  את תומכת טרור".
 
עוד הוסיפה כי "תפסיקו לרצוח אחד את השני. זאת לא הבעיה שלי. אני הייתי הימין הכי שיש מבחינה מתונה שיש, אחרי ה-7 באוקטובר אני לא יכולה לראות אותך". גוטליב הוסיפה: "את תומכת טרור, בושה שאת פה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה