בארץ

יום האישה הבינלאומי: קטי שטרית במסר למזכ"ל האו"ם

ביום האישה הבינלאומי לחברת הכנסת מהליכוד חשוב להעביר מסר רם וברור למי שבמידה רבה יושב על המדוכה בסוגיית החטופים וגם אם נדמה שקולה של שטרית כמעט ואינו נשמע אם בכלל במסדרונות האו"ם
דוד זולדן | 
אנטוניו גוטרש, קטי שטרית (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
יום האישה הבינלאומי בראי הכנסת ונציגיה: ח״כ קטי שטרית (הליכוד) מצייצת היום: "לרגל יום האישה הבינלאומי הצטרפתי לעצומה של ארגון נשות הדסה העולמי - אני קוראת למזכ"ל האו"ם לצאת בגינוי ולקרוא להעמדת מחבלי החמאס לדין!"
הקריאה של שטרית לא צפויה לעורר התרגשות בלשכת מזכ"ל האו"ם וספק אם ישמע עליה ובהקשר שלה קשה שלא להיזכר באמירה של חברת הכנסת מהליכוד: בדיון בוועדה לקידום מעמד האישה כאשר אמרה חברת הכנסת קטי שטרית כי היא לא מתקלחת אחרי ניתוח שעברה. "למה אני מספרת לכם את זה? כי אני כל כך מבינה איך עולמכם פתאום התהפך", אמרה לבני משפחות החטופים שהיו בדיון.
 
"למשפחות החטופים אני רוצה להגיד - תראו, בוקר אחד התעוררתי. הייתי אמורה לנאום לפניכם במליאה. אני מקבלת את הנאום ופתאום אני מפסיקה לראות בעין אחת. הובהלתי לניתוח, ההחלמה היא מאוד ארוכה, אני לא מסוגלת להתלבש, אני לא מסוגלת להתקלח, אני לא מסוגלת לעשות דברים שעשיתי אותם לפני כן. למה אני מספרת לכם את זה? כי אני כל כך מבינה איך עולמכם פתאום התהפך בצורה כזו", אמרה ח"כ שטרית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה