דעות

דווקא נשים מקטינות נשים יותר מגברים שחושבים פעמיים בהתייחסם לנשים

הפמיניזם הרדיקלי הוא אשליה מוחלטת. הדאגה לנשים היא לא פעם צביעות המנציחה את האישה כקורבן ואת סימון הגבר כפוגעני ואלים ופרימיטיבי
ח"כ טלי גוטליב |  8
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הצביעות כה מכוערת שהצצה אליה קיבלנו בכנסת עת צווחה וצרחה מנהלת האופוזיציה ח״כ לשעבר על ח״כ לימור סון הר מלך, חברתי היקרה כי היא בושה למין הנשי ובושה לכנסת. זו השיטה. להשפיל, להגחיך, להטיל אימה וליצור דמוניזציה לנשים ׳שרחמנא ליצלן׳ לא מתיישרות עם הקו הרדיקלי, ולנשים ׳המעזות׳ לחשוב אחרת.
הפמיניזם הרדיקלי הוא אשליה מוחלטת. הדאגה לנשים היא לא פעם צביעות המנציחה את האישה כקורבן ואת סימון הגבר כפוגעני ואלים ופרימיטיבי.
גם אני אישית בתחילת הדרך בכנסת ספגתי עלבונות ורפש שגבר לא היה סופג לעולם. חוזקות אצל גבר הן לעולם חולשה אצל אשה. גבר נוקב, דעתן ועומד על שלו הוא חזק ועוצמתי. אישה בנתונים אלה היא וולגרית ומופרעת.
 
אגב, גם העובדה כי חברת כנסת מהצד הימני של המפה הפוליטית תוביל להחפצה והשפלה שלא היו מעזים לעשות לחברת כנסת מהשמאל. עיתון ׳הארץ׳ לשם הדוגמא פרסם כתבה שעסקה בחולצות השקופות שלי ובגרביונים שלי, כך נרשם. אין לתאר. על כן אף שאנו חיים לטעמי בחברה שוויונית בה נפתחת לאשה כל דלת, ומנותצת כל תקרת זכוכית, עדיין השאלות והתהיות על כמות הנשים בפוליטיקה גורמות לי אי נוחות. 
אגב, דווקא נשים מקטינות נשים הרבה יותר מגברים שחושבים פעמיים בהתייחסם לנשים.
כשלעצמי הגעתי מעולם המשפט, היה לי משרד שעסק בתיקים פליליים מורכבים ורבי היקף, החזקתי את עצמי כלכלית ובכל זאת אותה מנהלת אופוזיציה צעקה גם לעברי בתחילת דרכי שאני בושה. בחלוף הזמן ולאחר שהרווחתי בכנסת את כבודי כחברת כנסת נאמנה לעם ישראל, נדירים המקרים בהם אספוג עלבונות.
אך בכנות מוחלטת הפוליטיקה הישראלית לא בשלה עדיין לנשים חזקות דעתניות ואמיצות.
הציפייה הבלתי מודרנית אך השלטת היא שתהיי עדינה מנומסת רגישה ושקטה. לשיטתי אישה מגשימה את עצמה בכל מקום ובכל תפקיד ובלבד שהיא עושה זאת מתוך בחירה. נשים בשליחות ציבורית הן חובה מובהקת. הגם השוויון הקיים בין גברים ונשים הרי שהאגו פחות נוכח אצל אישה. המציאות מלמדת ואם אקח את עצמי כדוגמא, כי בחרתי את דרכי ואני נאמנה לה ולצו מצפוני ולערכיי מבלי חשש ומורך לב.
 
באשר לימי מלחמה בוודאי שחובה בנוכחות נשים במוקד קבלת החלטות, יש בהן את האומץ להתעמת מול גברים בכירי מערכות עת גברים באותו מקום חוששים לעשות זאת.
אנחנו אמנם חיים בחברה שוויונית אך לצערי עדיין המסרים והנחות העבודה שמתבטאות אף בשאלות שהופנו אלי בטרם כתיבת הדברים, הם מסרים מקטינים ומנציחי פערים בין גברים ונשים. אינני זהה לגבר, אינני דומה לגבר, אני שווה לכל אדם באשר הוא אדם. אני אוהבת ומעריכה גברים ואוהבת ומעריכה נשים.
אני מעודדת כל אישה לצאת מגדרה ולצאת מאזור הנוחות שלה גם כשזה ממש לא קל, אך תחושת הסיפוק היא אדירה ושאף אחד לא יאמר לכם אחרת. נכשלתי פעמים רבות בחיי ומן הסתם עוד אכשל, אך הפחד מכישלון אינו מנוע. העיניים שלי נשואות למעשים נכונים במקומות הנכונים ובעזרת ה׳ אני מאחלת לעצמי להיות ראויה לזכות שנפלה בחלקי לייצג את הציבור הליכודי ימני בכנסת ואעשה זאת בנאמנות ובמסירות בעזרת ה׳.
מאחלת בשורות טובות לעם ישראל.
הכותבת: ח"כ טלי גוטליב, הליכוד
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    המופרעת רוצה תשומי
    היא משעממת אותנו.. 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הזמן עסוקה בעצמה מייחצנת את עצמה. אישה פשוט מטומטמת מקטינה את רא"מ עושה אותו עוד יותר קטן ממה שהוא באמת כאילו היה ילד קטן אצלה בגן הזקוק להגנה.. היא אמרה לאח שכול שביקר את רא"מ "אתה לא תדבר ככה לרא"מ"...חחחה טוב שלא הוסיפה גם תנועת אצבע, נו,נו, נו, פויה...חחחה מה הפוסטמה הזאת לא מבינה לעזאזל שהיא הנזק הכי גדול לרא"מ ושגם בלעדיה הוא מספיק אינפנטיל ?! זה שהיא "משרתת" את הציבור גם זה שקר מוחלט, כי ההיפך הוא הנכון, הציבור הוא המכשיר ההישרדותי היחידי שאולי יש לה, כי אין זכות קיום למי שיושב בכנסת ולא מביא תועלת, בלי הציבור היא משולה לאפס, צריך לזכור שלדעתה, אח השכול כאוב ואבל הוא לא נחשב בעיניה לחלק מהציבור, רק כי היתה לו ביקורת על רהא"מ ושימו לב איך היא סותרת את עצמה במו פיה..ונוקטת איפה ואיפה, אז טלי, צריך להלחם עד הסוף על העקרונות או שזה בעצם, מגדרי, מגזרי ופוליטי?! האישה הזו היא פשוט פה ג'ורה שמופעל ללא המוח. מי צריך עוד מופרעת שתבזה את הכנסת, לא די ב"סחלה הנבחר" שיושב בכנסת והעומד בראשם?! חבל שהפסיכופת לא רואה את עצמו מבחוץ.. ולא מסוגל לאמוד את גודל האבסורד והנזק התדמיתי
    סגור
  • 3.
    טלי המהממת! אוהבת אותך, נציגת העם בלי משחקים (ל"ת)
    דנה 03/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • את פשוט לא אינטיליגנטית מספיק כדי להבין..
    היא לא נציגת העם... 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגם אם אין תחכום יתרה, לא בתעלוליה ולא בדבריה.
    סגור
  • 2.
    ממעריצת האנסים אין שום דבר מפתיע (ל"ת)
    אלמוני 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    האישה היחידה שלטוב או לרע יש לה ביצים גדולות יותר מאשר
    אייל להב 03/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 5
    כל הזכרים שם בכנסת ישמעאל.... ביום שבו היא תרוץ לראשות הממשלה אני אבחר בה וכמוני עוד מיליונים !! הלוואי על הגברים שם להיות פטריוטים ואמיצים כמוה !!!
    סגור
  • היא תרוץ לראשות הממשלה ברוורס..
    מרוב טימטום 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד לא היתה ח"כית כ"כ מטומטמת, כמו טלי גוטליב..
    סגור
  • הפה מופעל ללא מוח...
    חחה 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבסורד.
    סגור
  • לרע. אצל הטיפשה הזו הכל זה לרע. (ל"ת)
    רביב 03/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור