משפט

הותר לפרסום: זה האנס שהטיל אימה בארץ על נערות עם מוגבלות

בתום חקירה סמויה שניהלה משטרת ישראל בחודש האחרון, פשטו שוטרי תחנת נהריה על דירתו של החשוד בעבירות אינוס במרמה של קטינות ועצרו אותו. תמונתו ופרטיו אושרו לפרסום. משפטו לקורבנות היה: "אין לך ממה לחשוש"

מערכת ice | 
משטרת ישראל (צילום shutterstock)
החשוד בעבירות אינוס במרמה של קטינות מקריית אונו נתפס והיום (שני), אישרה המשטרה לפרסם לציבור את פרטיו ותמונתו של מאיר גבריאל, בן 35. כאמור, החשוד ניצל נערות עם מוגבלות ונשים תוך התחזות וניצול מצבן הנפשי.
המשטרה אישרה לפרסם את פרטיו של גבריאל, זאת לצורך איתור נפגעות נוספות. על פי החשד, המשטרה סבורה כי ישנן עשרות מתלוננות. כזכור, שוטרי תחנת נהריה פתחו בחקירה לפני כחודש עם קבלת דיווח אודות חשד לביצוע אונס ומעשים מגונים בנסיבות מחמירות שבוצעו כלפי נערה עם מוגבלות.
 
המשטרה מצאה את גבריאל אשם, כי שכב עם הנערה ללא הסכמתה תוך ביצוע מעשים מגונים בנסיבות מחמירות. על פי החשד, נהג החשוד להתחזות לצלמת בשם "יובל" ולהציע את שירותיו לנשים באתרים, המחפשות עבודה, כך נהג לצוד את הקורבנות ולאתר אותן.
עוד הצליח גבריאל לפתח עם הקורבנות שיחה, לרכוש את אמונן וכן היה מציע להן להצטלם לקמפיין תמורת תשלום נאה תוך שהוא קובע איתן שעה ומקום. גבריאל היה מציע להן להיפגש בביתן.

קרדיט: דוברות המשטרה
בנוסף, רגע לפני מועד הפגישה המתחזה החשוד התחזה לדמות אחרת, הפעם לצלם בשם "אבי", בטענה כי הצלמת חלתה באותו היום והוא בא להחליף אותה. עוד הרגיע את הקורבנות במשפטים כגון: "הכל מתואם איתה ואין לך ממה לחשוש".
על פי החשד, הגיע הצלם "אבי", הלא הוא גבריאל, אל דירתה של הקורבן בנהריה, נערה בת 16 עם מוגבלות, שם ביצע בה את זממו באלימות ללא הסכמתה תוך ניצול מצבה.
כאמור, שוטרי התחנה פשטו על דירתו של גבריאל בקרית אונו, שם תפסו מחשבים ואמצעים טכנולוגים נוספים הקושרים אותו בחשד לביצוע של עוד מספר רב של מקרים דומים ברחבי הארץ.

קרדיט: דוברות המשטרה
עוד נמסר מהמשטרה על המקרה המזעזע: "אנו מבקשים באם ישנן נפגעות אשר הסיפור מוכר להן להגיע אל תחנת המשטרה הקרובה או לתחנת נהריה לצורך הגשת תלונה מסודרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה