משפט

החברה ששקעה בחובות תחזור לפעול? זו הבקשה לבית המשפט

רשת הצהרונים 'בצהרי היום' שפועלת בתל אביב, פנתה לאחרונה לבית המשפט כדי שימונה לה נאמן זמני שיוציא צו פתיחת הליכים לחברה שנמצאת בחוב של 1.1 מיליון שקל בסך הכל. הוא מצא כי לא קיימת יכולת כרגע לשלם את שכר העובדים לחודש אפריל, אך חובה להפעיל את הצהרונים עד שימצא בעל שליטה חדש
מערכת ice | 
חובות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחרי ההודעה על פירוק, הנאמן הזמני שמונה לנהל את רשת הצהרונים "בצהרי היום" - המפעילה 43 צהרונים בת"א עם כ-1,267 ילדים ו-141 עובדים, אך שקעה בחובות עתק - ביקש מבית המשפט המחוזי בתל אביב לאשר את הפעלת הצהרונים למרות המשבר הכלכלי. זאת, החל מיום שלישי ועד שתימכר החברה שהסתבכה.
יש להזכיר כי רשת הצהרונים המדוברת פנתה לאחרונה לבית המשפט כדי שימונה לה נאמן זמני שיוציא צו פתיחת הליכים לחברה שנמצאת בחוב של 1.1 מיליון שקל בסך הכל. הוא מצא כי לא קיימת יכולת כרגע לשלם את שכר העובדים לחודש אפריל.
 
עוד הנאמן מצא: "נכון להיום אין לחברה את היכולת לשלם את שכר העובדים לחודש אפריל, דבר אשר גורם למרמור (מוצדק) של העובדים על כך ששכרם לא משולם ועל התניית חלק מהעובדים את שובם לעבודה בתשלום שכרם. הוסבר לעובדים, כי את שכר עבודתם עבור חודש אפריל הם יקבלו מהביטוח לאומי לאור כניסת החברה להליך פירוק. עוד הוסבר לעובדים, כי כל מסמך אשר הם יצטרכו לצורך הגשת תביעה לביטוח לאומי ואשר נמצא במשרדי החברה הם יקבלו".
עוד הוא מציין: "תפיסת הנאמן היא, כי יש לפעול ולהפעיל את הצהרונים מיד לאחר חג הפסח, ב-30 באפריל, באופן מלא בכל 43 הגנים משתי סיבות עיקריות: להמשיך את הרצף והביטחון להורים ולילדים בהמשך הפעלת הצהרונים ומתן ביטחון ויציבות לעובדים שמקום עבודתם ממשיך לפעול. נכון להגשת בקשה זו יש אישור של עובדי החברה אשר מפעילים 40 גנים מתוך 43 גנים של החברה שהם יגיעו לעבודה החל מה-30 באפריל, כאשר הנאמן מקווה שניתן יהיה לקבל את אישורם של עוד 3 עובדות להפעלת הגנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה