משפט

בן 19 מביתר עלית חשוד בעבירות מין בקטינות: זו היתה השיטה המחרידה

משטרת ישראל השלימה את חקירתו של חשוד צעיר תושב ביתר עילית שנעצר בחשד שביצע עבירות מין במספר קטינות בירושלים. בימים הקרובים, צפוי שיוגש נגדו כתב האישום
מערכת ice |  2
עצור-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
בתאריך 16.4 עצרו בלשי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים את החשוד (19, ביתר עילית) שהועבר לחקירה במשטרה. מעצרו בוצע לאחר שבחודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה בעקבות תלונות שהוגשו נגדו, במועדים שונים במהלך תקופה זאת, מהם עלה על דפוס פעולה פלילי וזהה על ידי החשוד. 
על פי החשד ומחקירת המקרים עולה כי, מדובר בחשוד שניצל תמימותן של קטינות בגילי 16-14 לאחר שנפגש עמן. בהמשך למפגש עם כל אחת מקורבנותיו, תוך שבאמתלה כלשהי הוביל אותן אל עליית גג מבנה במרכז העיר ירושלים, ביצע החשוד בקטינות עבירות מין בניגוד לרצונן. 
 
לאחר מעצרו ובמסגרת החקירה הרגישה בגין עבירות של מעשה סדום בקטין, בעילת קטינה מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתה החופשית ומעשה מגונה באדם, הוארך מעצרו של החשוד בבית המשפט לטובת מיצוי הפעולות הנדרשות בעניינו שכללו בין היתר, איסוף עדויות וראיות כנגד החשוד. 
לאחר שחוקרי תחנת לב הבירה השלימו את חקירתו וגובשה תשתית ראייתית נגדו, בסוף השבוע הוגשה הצהרת תובע מטעם הפרקליטות על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום כבר במהלך הימים הקרובים. בדיון זה שהתקיים, הוארך פעם נוספת מעצרו של החשוד, עד לתאריך 6.5.24.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אנס
    דניאל 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא מפרסמים את שמן
    סגור
  • 1.
    ביזוי הגוף
    דניאל 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להכניס את המנוול ל10 שנים בכלא
    סגור