משפט

צו סגירה לעסק במרכז הארץ: כך פועלת המשטרה נגד העסקת שבח"ים

משטרת ישראל ממשיכה לפעול כנגד שוהים בלתי חוקיים. הוצא צו סגירה למוסך בראשון לציון. בהודעה לתקשורת נמסר כי עבירות שכאלה יכולות להוות פלטפורמה לפעילות חבלנית מסוכנת
מערכת ice | 
צו סגירה למוסך בראשון לציון (צילום דוברות המשטרה)
דוברות המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, חתם על צו סגירה למוסך בראשון-לציון. המשטרה חשפה כי במקום הועסקו שוהים בלתי חוקיים. לכן, כחלק מהאכיפה המשטרתית הממוקדת כנגד עבירות של העסקה, הלנה והסעת שוהים בלתי חוקיים, הוצא צו סגירה למוסך למשל 30 יום. 
בהודעה לתקשורת נמסר כי המשטרה מבצעת בדיקות ובקרות קפדניות בבתי עסק באזור. בתוך בדיקה שכזו מצאו שוטרי תחנת ראשון לציון כי שלושה שוהים בלתי חוקיים היו מועסקים במוסך שנסגר כעת ל-30 יום באופן זמני. מהמשטרה נמסר כי תמשיך לפעול כנגד שוהים בלתי חוקיים
 
המשטרה הדגישה את חשיבות אכיפת החוק דווקא בעתות מלחמה ובזמן המצב הביטחוני הנוכחי. בהודעה נמסר "משטרת ישראל תגלה אפס סובלנות כנגד מי שמפר את החוק ועלול לפגוע בביטחון האזרחים". 
המשטרה מבקשת להדגיש כי עבירות כמו העסקה או הלנה של עובדים זרים יכולים להוות פלטפורמה לפעילויות חבלניות עוינות. בחודש שעבר הודיעה המשטרה כי חתמה על צו סגירה למפעל ממתקים בנצרת למשך 20 יום, לאחר שנודע שזה מעסיק שוהים בלתי חוקיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה