משפט

ג'מצ'י תובע מקופמן 300 אלף שקל: "חלאה ואוסף רקמות מטונפות"

ג'מצ'י לא מוותר: מגיש תביעת דיבה לאחר שקופמן זוכה בקובלנה הפלילית ובית המשפט קבע כי דבריו לא נאמרו כדי לפגוע. עורכי דינו של ג'מצ'י: "הדברים נאמרו במטרה להכפיש, לבזות ולפגוע בשם הטוב"
אילן שניג |  5
דורון ג'מצ'י, רון קופמן (צילום פייסבוק/דורון ג'מצ'י, טוויטר/רון קופמן)
ההתכתשות בין שחקן העבר דורון ג'מצ'י ופרשן הספורט רון קופמן ממשיכה להתנהל בבית המשפט. ג'מצ'י תובע מקופמן 300 אלף שקל בטענה ללשון הרע. הוא טוען, באמצעות עוה"ד אורית חיון ואלי הלם, כי קופמן אמר נגדו ברדיו דברים העולים לכדי לשון הרע במטרה להכפישו, לבזותו ולפגוע בשמו הטוב.
ג'מצ'י טוען כי קופמן אמר עליו בתוכנית הרדיו "תוכנית הספורט" בנובמבר 2019: "לא אדם, חלאה. תת־חלאה" וכינה אותו "אוסף של רקמות מטונפות". ג'מצ'י בתגובה בחר לתבוע בהליך פלילי מחמיר ולא להסתפק בהגשת תביעת לשון הרע, אך בית המשפט זיכה את קופמן כי ג'מצ'י לא הצליח להוכיח שדברי קופמן נאמרו כדי לפגוע. רון קופמן בתגובה לתביעה: "לא אוכל להתייחס לתביעה שטרם קיבלתי".
קודם להגשת התביעה הגיש ג'מצ'י נגד קופמן קובלנה פלילית פרטית שנדחתה כי לא הצליח להוכיח שדברי קופמן נאמרו כדי לפגוע. טרם הוגש כתב הגנה. עורכי דינו של ג'מצ'י: "בית המשפט שדן בקובלנות הפליליות זיכה את ג'מצ'י זיכוי מלא מהתביעה של קופמן".
קראו עוד ב-ice
הפרשה החלה לפני כשנה בשידור ברדיו ללא הפסקה בשיחה על התנהגות לא ספורטיבית של שחקנים, כמו התנהגותו של ערן זהבי שזרק את סרט הקפטן במשחק הנבחרת. הפרשן אריה מליניאק אמר כי הדבר מזכיר לו אירוע מהעבר, בו ג’מצ’י סטר על לחיו של שחקן אחר, באופן אלים. קופמן, בתגובה, הזכיר את התנהגותו של ג’מצ’י כלפיו בתוכנית הטלוויזיה “יציע העיתונות”, שם אמר לו ג’מצ’י כי הוא מזהיר אותו והוא שוקל “לזרוק לו מקל על הראש כמו בגבעתיים”, כשהוא מרמז לאירוע שבו אלמוני תקף לפני מספר שנים את קופמן ברכבו וגרם לו לפצעים חמורים. אז איבד קופמן את שלוות רוחו וכינה את ג’מצ’י בשידור חי כ”חלאה” וגם כ“אוסף של רקמות מטונפות”. 
קופמן הודה אז במיוחס לו ובתגובה לכתב האישום טען כי הוא “ידוע כמבקר ספורט, פובליציסט ולא בהכרח מוסר עובדות”, והוסיף בנוסף כי המאפיין הבולט שלו ואחד מסודות קסמו הוא “הבוטות בה הוא מביע את עמדותיו”.
ההליך כלל אנשים רבים מעולם הספורט – שחקנים, מאמנים, שדרני ספורט. ועל דוכן העדים נחקרו דמויות בכירות מתחום הכדורסל כמו דיוויד פדרמן, שמעון מזרחי, אלי דריקס וג'מצ'י עצמו.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    באיזה מתעסקים אנשים בגיל 60
    אליהו 11/2020/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכו לאיזה ארגז חול ותבנו ארמונות ביחד. אולי גם ארטיק גליגל. פעוטון
    סגור
  • 4.
    מי שמעודד אלימות ומקל בראש- שלא יצפה לעוגה וקפה.
    בכיר בספורט 06/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה בדיוק מצפה ג'מצי כשהוא מעודד אלימות ומטנף את פיו ? האמת היא שקופמן היה אמור להכניס לג'מצי בראש את חפירה אחרי משפט עלוב ומסריח כזה. מי שאמור להיענש כאן ע"י בית המשפט הוא ג'מצי עצמו.
    סגור
  • 3.
    חיכוכים
    חן 06/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא קלה היא לא קלה דרכנו..
    סגור
  • 2.
    מתעסקים בחרטות אנשים, במקום ליהנות מהחיים...
    רונן 06/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועוד באילו גילאים, לא ברור.
    סגור
  • 1.
    סוד קסמו של קופמן?
    אני 06/2020/25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אין שם שום קסם. הוא סתם מתבטא בצורה מגעילה.
    סגור