משפט

איש העסקים הישראלי אלכס ספיר תובע את גיסו ב-100 מיליון דולר

לפי התביעה, רותם רוזן, שהיה שותף של ספיר בחברת הנדל"ן ASRR במשך עשור עד 2017, הבריח עשרות מיליוני דולרים מכספי החברה, וכן אחיו עומר, ששימש כיועץ שלה, גנב 1,500 מסמכים השייכים לה
איתי פת-יה | 
אלכס ספיר (צילום pixabay, מתוך אתר החברה sapir)
השותף לשעבר של דונלד טראמפ, איש העסקים הישראלי אלכס ספיר תובע 100 מיליון דולר מגיסו, רותם רוזן, כך מפרסמים בסוכנות הידיעות בלומברג. לפי התביעה, האחרון העביר לידיו עשרות מיליוני דולרים מכספי חברת הנדל"ן ASRR, בה היו שותפים השניים בין 2007-2017. עוד ספיר מאשים כי אחיו של רוזן, עומר, שהיה יועץ של החברה, גנב ב-2017 1,500 מסמכים השייכים לה.
עורכי הדין של ספיר כתבו בהצהרה לתקשורת כי "במשך למעלה מעשור, רותם רוזן ניצל את האמון והנדיבות של משפחת ספיר כדי להבריח עשרות מיליוני דולרים". פרקליטיו של רוזן דחו את הטענות.
ב-2007 רוזן הצטרף לעסקי משפחת ספיר, שבבעלותה קבוצת ספיר העוסקת בנדל"ן בניו-יורק, זאת לאחר שנישא לאחותו של אלכס, זינה. עם פירוק השותפות עשור לאחר מכן ב-2017, קנה ספיר מרוזן את אחזקותיו ב-ASRR בעסקה בגובה 70 מיליון דולר. 
 
קראו עוד ב-ice
טרם משבר 2008, נכנס ספיר לשותפות עם חברה בבעלות דונלד טראמפ במסגר פרוייקט להקמת מלון דירות של רשת טראמפ בסוהו במנהטן. הפרוייקט נכשל בסופו של דבר ואף הוביל לתביעה בגין הונאה.
שנתיים לאחר שיצא מהעסקים של משפחת ספיר, הגיעה לסיומה גם מערכת היחסים בין רוזן לזינה, שהגישה נגדו ב-2019 תביעת גירושין שגררה תביעה מצדו בגובה 103 מיליון דולר. את התביעה הגיש רוזן נגד עזבון תמיר ספיר, אב המשפחה המנוח, וזאת בטען כי לא שולמו לו סכומים שהיה אמור לקבל עבור עסקאות שבוצעו עוד בתקופתו בחברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה