משפט

אריאנה מלמד התלוננה על איומים באונס בטוויטר מאיש הייטק; וזה הושעה מעבודתו

העיתונאית אריאנה התלוננה על איום באונס בטוויטר מאדם בשם אבנר ציפורי. משתמש טוויטר פנה אל מנכ"ל החברה בה הוא עובד, מה שהוביל להשעייתו עד בירור המקרה. ציפורי טוען בתוקף: "פרצו לי לחשבון"

אנגלינה יוסים |  5
אריאנה מלמד, אבנר ציפורי (צילום טוויטר/אריאנה מלמד, לינקדאין/אבנר ציפורי)
העיתונאית אריאנה מלמד ועורך הדין דניאל חקלאי הגישו תלונה במשטרה בגין איומים שקיבלה בחשבון הטוויטר שלה ממשתמש בשם אבנר ציפורי. אלא שהוא טוען כי הוא בכלל חף מפשע וכי מדובר בפריצה לחשבונו האישי. ציפורי הוצא לחופשה ללא תשלום במקום עבודתו, לאחר שמשתמש טוויטר פנה למנכ"ל החברה בה עובד.
עורך הדין תומר אסף, שנחשף לציוץ של ציפורי במקרה, החליט לברר מי עומד מאחורי החשבון. לאחר שאיתר את חשבון הלינקדאין של המשתמש, עלה כי מדובר בנושא משרה בכירה בחברה עסקית, ובחר להתלונן לממונה עליו.
מנכ"ל החברה בה עובד אבנר ציפורי מסר כי הוא יצא לחופשה ללא תשלום. בציוץ שהוצג בטוויטר, נראה צילום מסך של ההתכתבות בלינקדאין של אסף עם המנכ"ל. "איו מערכות מגנה ודוחה כל התבטאות פוגענית מכל סוג שהוא, לרבות ההתבטאות שמיוחסת לכאורה לאחד מעובדי החברה. העובד יצא לחופשה ללא תשלום בהסכמה. לאחר שתתקיים בדיקה מעמיקה תחליט החברה על נקיטת צעדים נוספים", ענה המנכ"ל.
 
האיום נכתב בתגובה לתמיכתה של מלמד בהפגנות בבלפור נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו. החשבון של המשתמש שאיים באונס על מלמד נמחק אך צילומי המסך מפורסמים בטוויטר, בציוץ המדובר נכתב כי "שמעתי שמארגנים אונס קבוצתי לאריאנה מלמד... רוצה לבוא?".
 
לאחר המקרה פרסם המשתמש אבנר ציפורי, פוסט בנושא וטען כי אינו אחראי למעשים: "אני חווה התקפות אישיות בפוסטים כאן ובטוויטר. ברצוני להבהיר כי חשבון הטוויטר שלי כנראה נפרץ ואדם/אנשים מצייצים בשמי. קיבלתי על כך הודעת SMS מטוויטר, הסרתי את החשבון. אני מבקש להפסיק את ההשתלחות המכוערת". בהמשך לכך, הסיר גם את חשבון הלינקדאין והפייסבוק שלו, לאחר שככל הנראה ההודעות לא פסקו גם שם
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אינפנטילים (ל"ת)
    צחי 08/2020/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    ראוי שאריאנה לפעמים תביט במראה ותשאל מדוע יש שנאת חינם (ל"ת)
    ציפי 08/2020/05
    הגב לתגובה זו
    7 10
    סגור
  • מה זה קשור?
    שני 08/2020/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    איום באונס? קשור למחלוקת פוליטית, ערכית? רק לגנות ולהוקיע דיבורים כאלו, להתווכח זה משהו אחר
    סגור
  • 1.
    "פרצו לי"... נו באמת. טיעון של ילד בן 3.
    מאור פיזץ 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    21 3
    זכור את הכלל העתיק ביותר בקמעונאות: שברת? שילמת!
    סגור
  • תגובה
    רמי 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    2 3
    בגלל שבאינטרנט יש אפשרות לפרוץ, אז אולי פרצו לחשבון שלו.
    סגור