משפט

"מכר חברה במכירה פיקטיבית": אישום נגד עד המדינה ארי הרו

ראש הסגל לשעבר בלשכת נתניהו מואשם במרמה והפרת אמונים, בעקבות פרשת מכירה פיקטיבית של חברת הייעוץ "H3", שהתחייב למכור אך בפועל המשיך לנהל את ענייניה. הרו צפוי לעבודות שירות וקנס בגובה 700 אלף שקל
מערכת אייס |  1
ארי הרו (צילום צילום מסך)
פרקליטות מיסוי וכלכלה הגישה הבוקר (שני) כתב אישום נגד ארי הרו, עד המדינה במשפט נתניהו, בגין מרמה והפרת אמונים במכירת החברה הפיקטיבית של חברת הייעוץ "H3" שהייתה בבעלותו.
מכירה פיקטיבית זו אפשרה להרו להיכנס לתפקיד ראש הסגל בלשכת נתניהו בשנת 2014. חקירה נגדו העלתה כי אף שהתחייב למכור את החברה, העביר אותה לחברו, אך המשיך לנהל אותה בפועל במקביל לתפקיד במשרד ראש הממשלה. החקירה באה לבחון את קשריו של הרו עם פרגאווי, בה הנשיא לשעבר קארטס היה לקוח מרכזי של חברת הייעוץ שבבעלותו.
כתב האישום הוגש בהתאם להסכם עד המדינה בתיקי 1000 ו-2000, כשהצדדים יבקשו מבית המשפט עונש של שישי חודשי עבודות שירות וקנס בגובה 700 אלף שקל.
הפרקליטות הודיעה גם על האפשרות שתגיש כתב אישום בכפוף לשימוע נגד עו"ד הראל ארנון שייצג את עד המדינה הרו וסייע לו בתיווך ומכירת העסקה. עורך הדין חשוד בסיוע לקבלת דבר במרמה והלבנת הון.
עורך דין ד"ר הראל ארנון, המיוצג על ידי עורך דין ירון קוסטליץ, מסר בתגובה: "על אף עגמת הנפש שבקבלת ההודעה, אני חש הקלה כי חקירה שהחלה לפני כחמש שנים מתקרבת לסיומה. כעת, אני מאמין כי נצליח לשכנע את הפרקליטות שיש לסגור את התיק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל מי שמתקרב לבלפור חובר לקן צרעות
    בהמה: כוח כסף וכבוד 08/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו מנסה להתחרות עם ההתנשאות היהירות החזירות הזכויות והתנאים של בית המלוכה הבריטי
    סגור