משפט

עו״ד לירום סנדה ומשרדו בסדרת תביעות ענקית כנגד ערוץ 13 ״כתבה שקרית ומעוותת"

בתחקיר של אריאלה שטרנבך הועלו טענות על עשיקת לקוחות, וכנגד ערוץ 13 נשלחה תביעה בסך שני מיליון שקל. עו"ד סנדה ל-ice: "ערוץ 13 מונע ממניעים זרים שטרם נתגלו", חדשות 13: "עומדים מאחורי התחקירים, המידע נבדק לעומק טרם פירסומו"
יהודה לוינגר |  76
עורך דין לירום סנדה
עורך הדין לירום סנדה הגיש אתמול (שני) תביעה בסך 2 מיליון שקל בעקבות תחקיר של אריאלה שטרנבך מערוץ 13 נגדו.
כזכור, רשת 13 פרסמה בחודש האחרון שתי כתבות תחקיר נגד עורך הדין לירום סנדה בטענה כי עשק את לקוחותיו והפר את התחייבותו למחיקת חובם. העיתונאית אריאלה שטרנבך ערכה תחקיר בשני חלקים: כאשר בנובמבר האחרון הובאו טענותיה של מעיין אהרוני שסיפרה כי "בגלל ההתנהלות הבזויה והמזלזלת מצד משרד עורכי הדין, שבו היא הפקידה את כספה האחרון, היא איבדה את ילדיה, כספה, כושר עבודתה ואת התקווה והרצון להמשיך לחיות", כלשון הכתבה.
על פי התחקיר, אהרוני, בת ה-26 ואם לחמישה ילדים, נאלצה לעבוד ב-2 עבודות כדי להחזיר את חובותיה בסך 70 אלף שקל, ובעקבות מצוקתה הכלכלית היא פנתה למשרד עורכי הדין של לירום סנדה שמתמחה במחיקת חובות. אולם, לפי אהרוני, גם לאחר חודשים רבים בהם שילמה שכר טרחה, היא גילתה כי ההליכים נגדה ממשיכים וכי לא נפתח תיק בעניינה אצל כונס הנכסים. לאחר דין ודברים מול משרד עורכי הדין, היא פנתה להוצאה לפועל באופן עצמאי: "הרגשתי חסרת אונים והרגשתי שרימו אותי".
בערוץ 13 פרסמו אתמול את חלק הב' של התחקיר עם דוד דרעי שגר עם משפחתו באוטובוס מאולתר בעקבות מצבו הכלכלי הקשה. גם כאן הסיפור דומה: לקיחת הלוואה כדי לשלם לעורך הדין סנדה שהתחייב לעכב את ההליכים נגדו ולבטל את העיקולים, וגם כאן לאחר תקופה ארוכה, מספר דרעי, כי אפילו לא נפתח עבורו תיק הוצאה לפועל, ובעקבות החובות בני המשפחה נזרקו לרחוב.
"התנהלות בריונית בטלוויזיה"
בכתב התביעה נגד ערוץ 13, מעלה עו"ד לירום סנדה תמיהות רבות על אמינות התחקיר ועל הכשלים בדיווח העיתונאי, וזאת כחלק מסדרת תביעות נגד הערוץ. לדברי סנדה, הכתבה משקפת, כביכול, תחקיר עדכני, גם אם המקרים עם שני הלקוחות הללו קרו לפני למעלה משנתיים. 
סנדה גם מבקר בחריפות את המידע שהוצג בתחקיר שלדבריו הציגו את עורכי הדין כ-"שרלטנים ורשלנים אשר עושקים את לקוחותיהם". על פי התביעה, בתחקיר הועלו קטעים ונושאים שונים מתקופות שונות שנקשרו יחד כדי ליצור תמונה מסולפת, וגם שולבו דבריה של השרה מירב כהן באופן שנראה כאילו היא מודעת לעניין ומאשרת את תוכנו, הגם שהנושא לא נבדק על ידה.
משרד עורכי הדין לירום סנדה הוקם בשנת 2009 ועובדים בו 100 עורכי דין ב-5 סניפים בארץ ובעולם. המשרד גם מדורג במקום הראשון למשרדים רב תחומיים. סנדה, בן ה-38, הקים את המשרד בעקבות מקרה אישי שקרה לו: כשהיה בגיל 13, נקלע אביו לחובות של מיליון שקל והיה בפשיטת רגל, והחלום שלו היה להציל אותו מהחובות. אבל כאשר סנדה היה במבחן האחרון ללימודי המשפטים, נהרג אביו בתאונת דרכים קטלנית. מאז הקמת המשרד, סייעו עורכי הדין ל-30 אלף לקוחות והם פעילים בדרכים שונות גם לעזרות חינמיות עבור לקוחות רבים, מתוך חזון של סנדה להקל על המצוקה הכלכלית שנקלעו אליה אנשים: "הדלת שלנו תמיד פתוחה, כולל שלי באופן אישי, 24/7, לכל אדם שיש לו בעיה או טוען שיש לו בעיה", אומר סנדה ל-ice.
על שני הלקוחות שטענו נגדו בתחקיר, אומר סנדה כי מעיין אהרוני עזבה ולא המשיכה את הטיפול ובפועל היא לא שילמה על הטיפול כלל אלא שילמה תשלום שלא כיסה אפילו את המקדמה, ולכאורה הפרה את ההסכם כבר בראשיתו. לגבי דוד דרעי, טוען סנדה, הוא הגיע למשרד לאחר שנתיים אצל עורך דין אחר, ניהל אצל סנדה תיק כשנה כשבמהלכה הם הגנו עליו, ולאחר מכן בחר לעזוב את המשרד לטובת עורך דין אחר. המקרה של דרעי הוא יוצא דופן לאחר שצבר חוב עקב אי תשלום מזונות במשך מספר רב של חודשים, הוא גם עבר תאונת דרכים באמצע ההליך כאשר נסע בלי רישיון תקף ובכך צבר חוב נוסף.
סנדה מאשים את הערוץ שלא עיכב את שידור התחקיר כדי לבדוק את הנתונים, הגם שהמקרים היו לפני למעלה משנתיים ולא היה בהם צורך דחוף לפרסום, וכי משרד עורכי הדין שלחו לערוץ 4 עמודים עם ראיות ומסמכים הפוכים, אך הערוץ בחר שלא להתייחס לטענות סנדה שתקף בחריפות את האתיקה העיתונאית של הערוץ שלא אימת את המידע.
זו גם הסיבה שהתביעה היא אישית נגד חמישה מעובדי הערוץ: אבי זילברברג - עורך ערוץ 13, ניר נוימן - עורך המהדורה המרכזית בערוץ, אריאלה שטרנבך - כתבת, הדר יוסלביץ - תחקירנית, ומגישת חדשות 13 תמר איש שלום. סנדה לא תבע את הלקוחות על לשון הרע, כי לדבריו "גם ככה חרב עליהם עולמם ומצבם גם ככה קשה, עוד לפני שהגיעו אלינו, שזו הסיבה שהם הגיעו אלינו. אבל מי שחלה עליהם החובה לאמת את הסיפור ולעמוד בתקנות האתיות של העיתונאים זה הערוץ".
אז למה ערוץ 13 החליט לעשות את התחקיר דווקא עכשיו, למרות שעברו למעלה משנתיים מאז המקרים? לטענת סנדה, הערוץ מונע ממניעים זרים שטרם נתגלו. 
תגובת עו"ד לירום סנדה: "על ערוץ תקשורת במדינת ישראל חלים כללים ברורים. לא יעלה על הדעת שערוץ תקשורת יקום בוקר יום בהיר וימציא כתבה במטרה פסולה לפגוע בעסק או אדם תוך הצגת שקרים על גבול העבירה הפלילית של הונאה ומרמה. התביעה הינה הראשונה מתוך סדרת תביעות שתוגש בימים הקרובים כנגד הערוץ. אני קורא לכל מי שנפגע מערוץ 13 שלא ליתן ידו להתנהלות בריונית בטלוויזיה או ברשתות ולהגיע למשרדנו על מנת שנפעל עבורו".
"משרדנו מייצג עשרות אלפי לקוחות, הינו אחד הגדולים והמובילים בארץ ומדורג במקום הראשון למשרדים רב תחומיים. נפעל במלוא העוצמה והנחישות כנגד כל גורם שינסה לפגוע בזדון במלאכת הקודש שלנו".
בחדשות 13 מסרו לאייס: "אנו עומדים מאחורי התחקירים שפורסמו,  ודוחים כל טענה, כזו או אחרת, על איכותם המקצועית.  המידע נבדק לעומק טרם פירסומו וטענות המתלוננים הובאו והוצגו מפיהם ובשם אומרם. יתרה מזו, אחרי פרסום הכתבה פנו אלינו מתלוננים רבים נוספים בנידון. מחובתינו, כחברת חדשות, לחשוף עוולות כאלו ואחרות ונמשיך לעשות כך".
תגובות לכתבה(76):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 56.
    כל מה שאמרו הנפגעים, נכון
    מישהי 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אותי ''ייצגו'' החבורה של לירום סנדה. הבעיה שהם לקחו כסף והרבה ודפקו לי את התיק. פשוט מאד אחרי שקיבלו הכל, הפסיקו לענות לטלפון. עוכרת הדין שהצמידו לי, התנהלה בבריונות נגדי ודיברה בצטרה מבזה ומשפילה. הסכומים שביקשו עבורי בבימ''ש היו עצומים עבורי ועבור מצבי הכלכלי ובזכותם נקלעתי למשבר כלכלי הרבה יותר גרוע. וזה ממש על קצה המזלג. להתרחק כמו מאש. לא להתקרב. עכשיו אני בהליך חדש אחרי שהגשתי בקשה לסיוע והכל רץ כמו שצריך. למה אתם חושבים שהם יושבים במשרדי יוקרה בת''א? מסכומי העתק שאתם נותנים להם והם לא עושים עבורכם כלום ושום דבר. פשוט אל תלכו לשם מלכתחילה. תוותרו על זה. עדיף סיוע משפטי חינם אין כסף למי שידו אינה משגת. המטרדים הגדולים האלה אולי רק לחברות או תאגידים. לאדם מן השורה אין מה לחפש שם. יעשקו אותו בכל דרך אפשרית. הם נוכלים
    סגור
  • 55.
    נוכל בן נוכל הוא והשותף הנרקומן שלו (ל"ת)
    ניסים 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 54.
    שקנאי
    שירי 02/2021/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אשמח לתמוך בערוץ 13 ולספר את מסכת השקרים שהציגו לי בכל הדרך שהיצוג השקרן והמאפיונר הזה ייצג אותי. להציג הודעות מפחידות ממנו כעברין בשוק ולא עוד מכובד
    סגור
  • 53.
    שקרן ונוכל
    ציפי 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תותרו ואל תפחדו יש עורך דין שמרכז את כל התביעות נגדו בחינם חפשו בפייסבוק נפגעי לירום סנדה או את מעיין אהרוני האלופה שהרס את חייב וחייו של דוד שרעי שבגללו חי באוטובוס
    סגור
  • 52.
    איכסס העיקר נוסע במזארטי והלקוחות שלו ברחוב
    יוסי מרכז 12/2020/27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לקחת לו את הרעיון מייד עושה שם רע לכל עורכי הדין, תקיאו אותו אתם עורכי הדין החברים בלשכה
    סגור
  • טען עוד
  • 51.
    לירום סנדה
    יאיר 12/2020/25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לירום לקח את כספי השאיר אותי מחוץ להליך לא ענה למנהל המיוחד ועשה לי מחדלים רבים בתיק אני לא מוותר לו יותר
    סגור
  • תתארגנו לתביעה ייצוגית כולכם
    יוסי מרכז 12/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תביעה ייצוגית תשרת את כולכם
    סגור
  • תביעה ייצוגית
    שירי 02/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח להתארגן לתביעה ייצוגית נגדו
    סגור
  • 50.
    זיו להב המנהל ואפי נווה חברים, משרד של נוכלים מקצועיים
    בני 12/2020/24
    הגב לתגובה זו
    9 1
    משרד של שקרנים פתולוגים,
    סגור
  • 49.
    לירום סנדה תתביש
    אחת שיודעת 12/2020/23
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אפילו הגנבים הגדולים ביותר לא מעזים לגנוב מאנשים מסכנים.
    סגור
  • השם ישלם לו עוד מעט תראי אותו כמוהם
    יוסי מרכז 12/2020/27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נבלה
    סגור
  • הוא חי מהכסף שליייי אין לי מה לאכול והוא קונה עם זה
    ציפי 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מותגים נשרף לי הלב הרס לי את החיים הכל
    סגור
  • 48.
    לירום סנדה מזלזל בלקוחות
    לקחה מאוכזבת 12/2020/22
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עושק כספים מאנשים שאין להם, הכל אמת בכתבה,מכירה המון אנשים מאוכזבים שעשה להם יותר נזק מתועלת, וגם לקח על זה הרבה כסף, שקרן ורמאי ורכב על החוק החדש
    סגור
  • 47.
    גנב ורמאי
    ספיר 12/2020/21
    הגב לתגובה זו
    10 0
    משרד רע. יו"ר לשכת עורכי הדין מעלים עין. למה... גם הוא מושחת. מה יהיה. כמו שהלקוחות כולנו לא ישנים בלילות בגללך, אינשאללה תשב בכלא לכל החיים. חתיכת עבריין רשע...
    סגור
  • אם הלשכה תעלים עין
    יוסי מרכז 12/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יש צורך לבצע חקירה מקיפה בלשכה
    סגור
  • 46.
    לפי הפנים שלו הוא נראה רמאי ופרחח,, גועל נפש (ל"ת)
    אבי 12/2020/20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • חכה לתביעה (ל"ת)
    אני 12/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    עורך דין מפלצתי פושע ושקרן
    דן 12/2020/19
    הגב לתגובה זו
    14 0
    עורך דין מהגיהנום... כולם עבריינים אצלו. עושק הרבה לקוחות. ועורכי דין שבקושי סיימו לימודים. הוא רמאי. הסיפור עם אביו שנהרג סתם מצוץ מהאצבע. הוא עוזר לחשבון הבנק שלו ודופק את כל הלקוחות. שיילך אלף עזאזל... נוכל
    סגור
  • כל כך נכון,אסור להתקרב אליהם (ל"ת)
    ניסים 11/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • שקרן
    ציפי 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הסיפור עם אבט שלו המצאה לא אכפת לו מההורים שלו היה הורג אותם בשביל כסף
    סגור
  • 44.
    לירום סנדה
    1567 12/2020/19
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא בושה להודות בטעיות
    סגור
  • 43.
    נסיון הפחדה וסתימת פיות
    אני 12/2020/19
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הגיע הזמן שנוכלים בדמות בתחפושת עו"ד ייחשפו לציבור ויש עוד לא מעט רקובים כמוהו בסל..
    סגור
  • 42.
    לירום אתה הרסת לי את החיים, תתבייש לך !!!
    עודי 12/2020/18
    הגב לתגובה זו
    7 0
    תחזיר את הכסף שלקחת לי ולא עשית כלום. כואב לך שערוץ 13 רשמו אמת עלייך.
    סגור
  • הרס גם לייייי (ל"ת)
    ציפי 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    נוכלים
    לביא 12/2020/17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עושים מסיבות קוק עם השופטים
    סגור
  • 40.
    מורשת ביבי...תופסים אותך...תתקוף (ל"ת)
    אבי 12/2020/17
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 39.
    מה השתנה בחודש ימים...
    אבסורד 12/2020/17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    באופן אבסורדי, המשרד מגיש תביעה נגד ערוץ 13 וטוען שהוא מכפיש והכתבים לא אמינים, לאחר שרק לפני חודש ימים, היללו ושיבחו את כתבי ערוץ 13. מה השתנה הלילה הזה מכל הלילות...שהלילה הזה האמת מתגלה במערומיה. ראו הקישור...לפני חודש שיחה המשרד את עבודתם הנאמנה של כתבי ערוץ 13 https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=812950846222789&id=1429803397290399&m_entstream_source=video_home&player_suborigin=entry_point&player_format=permalink&_ft_=qid.6907095535527099322%3Amf_story_key.812950846222789%3A31%3A0%3A%3Aimpl%3Atop_level_post_id.812950846222789%3Acontent_owner_id_new.1429803397290399%3Apage_id.1429803397290399%3Atracking_source.video_home%3Aphoto_id.812950846222789%3Astory_location.31%3Astory_attachment_style.video_autoplay%3Atds_flgs.3%3Aott.AX8etdh5vr2I9JIC&__tn__=%2As%2As
    סגור
  • 38.
    מוזר
    דניאל 12/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 5
    למה ערוץ 13 לא פנה למשרד עורכי הדין לקבלת תגובה בטרם פרסום ? הדבר היה מונע את מחול השדים . כנראה שהתאוה לפרסום תעלה ביוקר לערוץ 13 .
    סגור
  • מוזר שמי שכתב את התגובה הזאת
    גול 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא כנראה אחד מהעובדים של החברה הבזויה העטשקת הזאת
    סגור
  • 37.
    מה האינטרס של המתלוננים לשקר? עו"ד צריכים לתת את השרות
    אני 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    13 0
    לו התחייבו. חייב שיקום גוף אזרחי חיצוני שיפקח על תלונות אזרחים לגבי הליכים משפטיים ולא הלישכה שרק מגנה עליהם. הלואי וכל ערוצי התקשורת ירתמו למגר תופעות של נפגעים ממערכת המשפט
    סגור
  • מסכימה !!!!!!! חייב גוף חיצוני (ל"ת)
    ציפי 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 36.
    זכה ביושר לכל הכתבות האלו !
    בוננזה 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אני מאמין באמונה שלימה לכל הלקוחות האלו ,הרס את שמו ושם המיקצוע בידיו שלו
    סגור
  • 35.
    כל כלב בא יומו
    לקוח נפגע 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מגיע לך לסיים כמו אחד מאיתנו הלקוחות שפגעת בהם. אדם מרושע
    סגור
  • 34.
    אני טוען תמיד שאין עשן בלי אש. (ל"ת)
    סטפן גולדברג 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 33.
    הכל אמת, לירום סנדה נוכל ושפל (ל"ת)
    אלעד גל 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 32.
    עוד סנדה
    עידו 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    11 0
    נוכל רמאי לוקח כספים ונעלם. לא מטפל בתיק ומסבך את הלקוח יותר ויותר. כל מה שנכתב עליו אמת לאמיתה
    סגור
  • 31.
    סנדה עו"ד
    3פפורט 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 10
    אני מחזיק לך ידיים זה הערוץ הכי לא לגיטימי עלה אדמות כול יום שהוא קיים מביא רק חורבן!! אני בעד דיוחים אמתיים ולא שיקריים אדון סנדה חזק וברוך אני יודע שייש עשרות תביעות בדרך נגד הערוץ!
    סגור
  • הכל אמת
    אנונימית 12/2020/17
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בתור מי שעבדה שם פעם רק אומר שמדובר בקצה הקרחון..
    סגור
  • 30.
    בת ים (ל"ת)
    חיו משה 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    הכל קנאה וצרות עין
    מאיר 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 12
    משרד של אלופים - הוציאו אותי מחובות של 2.4 מיליון ש"ח בטיפול מסור ואדיב. תודה לירום!!!
    סגור
  • עוד ביקורת ממומנת. איכס (ל"ת)
    אבי 12/2020/17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 28.
    תחקירים קודש שליחות קודש למען הציבור
    צופה ומעריץ 13 תחקיר 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    11 1
    יש עדים שהעידו איך ריצת ועשקת אותם תחזיר להם את כספם ותכה על חטא ופשע ואל תאיים על תחקירנים שעושים עבודת קודש למען עשורים.
    סגור
  • 27.
    "עשיקת לקוחות": עברית קשה שפה
    עושק מורשה 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 2
    "עשיקת לקוחות": בורים נבערים חביבים - אנא הירשמו בהקדם לקורס יסוד בלשון העברית!
    סגור
  • עוד עבד מתוסכל בלירום
    שיבולת 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמתייחס לתפל ולא לעיקר. עשיקה/עושק. מה זה משנה? המשרד הוא משרד של נוכלים מושחתים ואותך מעניין רק מלה אחת שאולי נכתבה בשגיאה. יופי. באמת כל הכבוד לך. כפיים. טמבל
    סגור
  • 26.
    גם אני נפגעתי מהמשרד ההזוי הזה.
    אא 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אני אישית עברתי גיהנום איתם הם מנפנפים ולא מקצועים בכלל ברחתי מהם כמו מאש.
    סגור
  • 25.
    דודי אמסלם (ל"ת)
    ש.ע. מכלוף 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    הכל אמת ויש עוד מה להוסיף
    מתוך מידע פנימי 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    12 0
    משרד שמנוהל עי אדם פלילי בשם זיו להב, משרד שמאיים על הלקוחות שלו, עושק אותם ולא עושה עבודה משפטית כפי שצריך. גזלנים רמאים שקרנים ונוכלים אחד אחד. גועל נפש של משרד איכס.
    סגור
  • 23.
    לירום סנדה
    מזוריקס 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    10 0
    האמינו לי, זה מקרוב כל מילה על התנהלות משרדו של מר סנדה נכונה ??
    סגור
  • 22.
    מכיר מקרוב, מה שהולך במשרד שלהם זה בית .ונות (ל"ת)
    אבי 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 21.
    אני גם עברתי סיוט עם לירום סנדה לצערי
    אבי 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הוא ישלם פיצוי מאוד גבוהה לכל הקורבנות שנפגעו ממנו.
    סגור
  • 20.
    שלילת רישיון עריכת דין וקנס
    עומר 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אם הוא ייכנס לכלא אני גם אשמח
    סגור
  • 19.
    כשהיו עליו כתבות מפרגנות הוא לא תבע (ל"ת)
    דודו 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 18.
    עבריינים במיסגרת החוק
    אלי 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    13 0
    יש לצערנו מלא עורכי דין שהם עבריינים המיסגרת החוק שקרנים וגוזלים את האנשים אני לא אוהב תיקשורת אבל במיקרה הזה אני מאמין לכל מילה לא יכול ליהיות שכולם שקרנים והוא הסינדה הזה ישר והגון ממש לא רואים לפי הפרצוף שלו שהוא נבלה
    סגור
  • 17.
    גם אני מאמין לערוץ 13
    ישראלי 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    18 0
    גם אני מאמין לתחקיר. ידוע שהעבריינים והעוקצים מסתובבים חופשי וממשיכים לעקוץ.
    סגור
  • 16.
    הקורבנות דוברים אמת אני אחד מהם
    אני 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    16 0
    זה שאתם משרד עורך דין גדול זה לא אומר שאתם יכולים לנצל את הלקוחות שלכם ולהתנהג בבריונות
    סגור
  • 15.
    סנדה החובבן יחטוף בראש בבית המשפט
    רם 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    19 0
    משרד עורכי דין ברמה נמוכה עם מחירים מופקעים שגורם נזקים ללקוחותיו.. ומפרסם בלי הרף. מלא לקוחות תובעים את לירום המצועצע והראוותן. השותף שלו זיו להב הוא בכלל לא עורך דין, יש לו מחלקת טלמרקטינג בניגוד לכללי האתיקה, יש לו עוד שותף בדם אודי סטולר שאינו עורך דין, והלשכה לא עושה ללירום כלום כי אבי חימי מלקק לו
    סגור
  • כולם יודעים את זה ואף אחד לא עושה כלום (ל"ת)
    באבי 01/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    לירום סנדרה הינו נוכל שקרן
    עו"ד 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    15 0
    גם בקרב קולגות ידוע זה כעבריין נוכל ושקרן שעושק אנשים בלי רחמים..האיש צריך להיות בכלא לאלתר.
    סגור
  • 13.
    העו"ד עם לקח גזל מאנשים הגלגל מסתובב (ל"ת)
    מור 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 12.
    דביל, נועץ לעצמו את המסמר האחרון (ל"ת)
    סנדל 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • זה מצויין שהוא עושה את זה
    דולי 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה הפרצוף האמיתי של הנוכל העבריין הזה מתגלה.
    סגור
  • 11.
    בשביל זה יש שופטים
    עבודה 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל צד יטען את טענותיו והשופט יחליט
    סגור
  • 10.
    עורך דין שבקרוב יצטרך עורך דין חחחח
    מלכה 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    העלק ערוץ 13 לא בסדר ששידרו עליו. אם היה עורך דין הוגן הכול היה בסדר
    סגור
  • 9.
    לא מאמין למילה שיוצאת מהפה שלו, עורך דין רמאי (ל"ת)
    דוד 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 8.
    גם אני הייתי אחד הנפגעים של לירום סנדה
    אלי 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    10 0
    והסיפור שלי גם יעלה לתקשורת בקרוב. מעל 3 שנים הייתי בתהליך עם למרום סנדה ובסוף נאלצתי לשלם את הסכום שיכולתי לשלם גם לפני שהגעתי אליו ושילמתי לו 10 אלף ש"ח.
    סגור
  • 7.
    קשה לצפייה
    צדק תרדוף 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עצוב שעורכי דין מסוג זה מקבלים במה והגנה. נמתין להכרעת בית המשפט ובעתיד להרשעת ושלילת רשיונם של העוסקים בדבר.
    סגור
  • 6.
    כשלשקר אין רגליים
    לקוח שנפגע. 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    השרה מירב כהן מעורבת ועוזרת לנו באופן אישי ביחד עם כל צוות משרדה, למעלה משנה. ישנם עשרות ואף יותר לקוחות בכל הארץ שנעקצו על ידי העורך דין העבריין הזה. חבל שלשכת עורכי הדין בוחרת להתעלם כמו גם המשטרה. האמת עוד תצא לאור.
    סגור
  • 5.
    כשלשקר אין רגליים (ל"ת)
    לקוח שנפגע. 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    כשלשקר אין רגליים (ל"ת)
    לקוח שנפגע. 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    לירום סנדה אדם מדהים
    מאור קגן 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    0 13
    ערוץ חדשות שמנסה להפיל אדם בשל הצלחתו ממניע מסתורי ותמוהה מקווה שהצדק יעשה והעוסקים במלאכה יענשו על המעשים
    סגור
  • חחחחחחחחח
    נעם 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי להפסיק לצחוק???
    סגור
  • 2.
    שקרים
    מיוצגת שלו 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    1 8
    רוצה להגיד לכל המצקצקים שהמשרד שלו מציל חיים!! עם חובות של מיליון שח קיבלתי צו כינוס תוך חודש וחצי וב"ה מצפה להפטר. בזכות עורכי הדין שלו אני מצליחה לחיות בכבוד!! הוריד לי את כל העיקולים וכל מי שמתלוננן אחרת לא מספר את כל האמת ..למטבע שני צדדים ..בהצלחה לירום! ישר כח
    סגור
  • מציל חיים. בטח!
    נעם 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את החיים של עצמו. רמאי
    סגור
  • 1.
    ראיתי. מאמין לקורבנות. הזדעזעתי מהתחקיר.
    עמיר פז 12/2020/15
    הגב לתגובה זו
    44 0
    מאמין שערוץ 13 יזכו.
    סגור
  • איפה מבקר המדינה על העו"ד שעם רינה אנשים צריך לשלוח ריש (ל"ת)
    מור 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • אתה.חולם
    אלי 12/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבקר המדינה ? לא פועל נגד שחיתות אלא פועל נגד חושפי שחיתויות ומפטר אותם. כך עשה לי שפירא. הקשיבו לתכנית ברשת ב מאוגוסט 2016 על הקלטות מבקר המדינה שהביא אסף פוזיילוב
    סגור