משפט

אחרי סערת ההאקרים: נהג מונית תובע מעל ל-1.5 מיליון שקל משירביט

חברת הביטוח שהייתה באור הזרקורים בעקבות הפריצה לשרתיה שהעמידה פרטים של רבים בסכנה, עומדת בפני הליך משפטי מול תושב אשדוד בשנות ה-30 לחייו שנפגע בעבר בתאונת דרכים בכביש 4
מערכת ice | 
שירביט (צילום freepik , מסך כאן 11)
נהג מונית בשנות ה-30 לחייו, תושב אשדוד, תובע מעל למיליון וחצי שקל מחברת הביטוח שירביט לאחר שנפגע בתאונת דרכים בכביש 4. כך עולה מתביעה שהוגשה לבית משפט השלום באשדוד באמצעות עו"ד דותן לינדנברג.
מהתביעה עולה כי לפני כשנה וחצי בעת שנהג בשעות אחר הצהריים בכביש 4, רכב הסיטרואן בו נהג, היה מעורב בתאונת דרכים.  הנהג נחבל  בצוואר, בכתף שמאל ובגב והוא נבדק בחדר מיון במרכז הרפואי אסותא. בבדיקות שנערכו לו בביה"ח התברר כי כתוצאה מהתאונה נקרעו גידי כתף שמאל ונוצרו  בלטי דיסק באזור המותניים.
ועדה רפואית של המוסד לביטוח לאומי קבעה כי כתוצאה מהתאונה, הנהג סובל מנכות לצמיתות בשיעור של  19% בגין פגיעה בגב התחתון ובכתף שמאל ושולם לו פיצוי על סך כ-115 אלף שקל.
עו"ד דותן לינדנברג העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, מסביר כי "לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונת דרכים, אחת האפשרויות היא שבית המשפט ימנה מומחה רפואי מטעמו. יחד עם זאת  כאשר ישנה קביעה על פי דין של הביטוח הלאומי על שיעורי הנכות כמו במיקרה זה, בין היתר כי  מדובר גם בתאונת עבודה, הקביעה  מחייבת גם בתביעת פיצוים נגד חברת הביטוח בכל הנוגע לתאונת הדרכים. אפשרות זו מקצרת באופן משמעותי את ההליך המשפטי ובדרך כלל מייתרת את הצורך במינוי רופא מומחה".
לטענת בא כוחו של נהג המונית, הנהג סובל ממגבלות תנועה בצוואר, בגב ובכתף שמאל. הוא מתקשה לבצע מאמץ פיזי הכי קל כמו הליכה, עמידה ואף ישיבה ממושכת ומתקשה בעליה וירידה במדרגות. בנוסף, הוא מתקשה להניע את יד שמאל כשהכאבים  מוקרנים לרגל ימין. הנהג תובע בבית המשפט, לשלם  לו פיצוי עבור  הפסדי שכר, זכויות סוציאליות ופנסיה, עזרת צד ג', הוצאות רפואיות וכאב וסבל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה